|
Post by petefromtheshop on Mar 5, 2016 21:54:57 GMT
Et ootteko kuinka materialistisia? Kuinka tärkeenä pidätte rahaa ja tavaroita, hamstraatteko mitään jne?
Musta nimittäin välillä tuntuu et tekis mieli vaan heittää kaikki pois, tai ainakin melkein kaikki. Mut en sit kuiteskaan pystyis siihen. Minimalistisuus ja askeettisuus, köyhyys, viehättää mua ainakin ajatuksen tasolla, mut en usko et pystysin kuiteskaan elämään sillä tavalla kovin pitkään.
Haluaisin olla paljon hengellisempi ihminen, en nyt tarkota mitään himouskovaista, mut sellasta joka arvostas hienojen astioiden sijaan jotain suurempaa ja merkityksellisempää, mut totuushan on se, että mä olen ahne pikku , joka haluaa kaiken muttei kunnioita mitään (tästä onkin sitten hyvä jatkaa lol)
Olin kyl joskus oikee turhan krääsän rakastaja mut oon kuitenkin vähän edistynyt, enkä enää himoitse ihan kaikkee mitä nään.
Mites teillä?
|
|
|
Post by Jp on Mar 5, 2016 21:58:47 GMT
Mä en pystyis elää köyhyydessä... tulee mieleen vaa prostituutio nyt äkkiä
|
|
|
Post by Miopod on Mar 6, 2016 3:46:29 GMT
Mä pärjäisin kyl loistavasti jos ei mulla ois mitää, mut kuitenki tykkään paljo tavarasta ja mun on hirveen vaikee luopua mistää minkä jo omistan. Mutta että jos en oo koskaa omistanukkaa jotain nii pystyn kyl oleen helposti ilman sitä.
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 6, 2016 6:30:16 GMT
Oon materialisti, en pääse siitä mihinkään. Oon oikeen tyypillinen käsityöihminen, koska hamstaan kaikkee käsitöihin ja askarteluun liittyvää vaikken vielä edes tiedä mihin sitä jotakin käyttäisin. Mulla on myös paljon sellasta materiaalia, jota en tuu varmaan koskaan käyttämään, "mutta kun se oli alennuksessa".
Muuten en sit välitä tavarasta niinkään. Tai ketä mä tässä huijaan - kyllä mä välitän, mutta en mä jokaista pientä posliinikoristetta halua omistaa. Lähinnä haluan omistaa asioita joita pidän arvokkaina, siis käyttötavaroista esim. suomalaista lasia ja posliinia.
|
|
|
Post by sini on Mar 6, 2016 12:06:07 GMT
siis en tiiä mut haluisin et mul ois himon vaatteut koska nyt tuntuu et mul on tosi vähä mut sit en koskaa saa ostettuu mitää ku mikää ei oo hyvä :DDd
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 6, 2016 12:17:09 GMT
Toisaalta välitän näistä tavaroista mutta toisaalta olisin ehkä valmis luopumaan tästä kaikesta. Tosin en vois kuvitella elämääni todella vähällä tavaramäärällä, haluaisin että mulla olis edes vähän jotakin Emt en osaa selittää
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 6, 2016 14:24:58 GMT
Oon uskomattoman pihi penninvenyttäjä, tarkkailen mun tilii ku sa ois alligaattori nurkassa. Mitä isompi numero, sitä tyytyväisempi oon vaikka se oiski vaan abstrakti luku tietokoneen näytöllä. Tykkään kyl kivoista tavaroistaki mut mieluiten ostan vaan tarpeeseen. Toisaalta elän opintotuella joten mulla nyt ei ois varaa olla olematta saituri :^))))
Ruokaa kyl hamstraan. Ette haluu tietää paljonko mulla on jtn paputölkkejä keittiön kaapeissa.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 6, 2016 20:32:07 GMT
Siis krhm oon aina ihan kikseissä jos ostan tai tilaan jotain netistä. Sit tulee kyl vähä sellanen tyhjä olo ku se paketti saapuu ja sen avaa. Ja koen ahdistusta rahan takia, oon aina vähän liianki iloinen kun pankkitilille tulee jotain plussaa. Sen takia ootanki kesätöitä kun pitkästä aikaa tilille tulee mukavia summia :DD
Toisaalta ostan asioita aika harvoin ja paljolla harkinnalla ja voisin kai luopuu monestaki asiasta. Paitsi musiikkiin liittyvästä kamasta en luovu!!
|
|