|
Post by sini on Mar 5, 2016 14:48:46 GMT
kännipäissä rikkoko hammastanne :-))) oli muuten elämäni tuskasin puol tuntii :-))
|
|
|
Post by wifix on Mar 5, 2016 14:50:44 GMT
no voihan, mä kun niin olisin halunnut ://
saanen kysyä mitä tarkalleen ottaen tapahtu :DD
|
|
|
Post by sini on Mar 5, 2016 14:52:23 GMT
no voihan, mä kun niin olisin halunnut :// saanen kysyä mitä tarkalleen ottaen tapahtu :DD no siis mulla itelläkää ei oo mitään käryy tarkalleen mut melkeen puoliks se oli ku yks aamu heräsin :DDDd epäilen kylläki epäonnistunutta pullon korkin avausta :Dd mut nyt tosiaan hammas veks ja tikit sinne :DDd ai että ku on nannaa
|
|
|
Post by Angelus on Mar 5, 2016 15:35:35 GMT
Vältän alkoholin käyttöä, ei oo mun juttu.
|
|
|
Post by Miopod on Mar 5, 2016 16:42:32 GMT
höhöhö en ees juo mullon herkkä kieli, en oo ikinä pystyny juomaan ees limsaa koska hiilihapot.
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 5, 2016 16:45:59 GMT
toinen asia jota ei kannata tehdä on juoda puolen tunnin sisään 1,5 litraa hollantilaista vodkaa, olla niin päissään ettei pääse sisään mihinkään, kompuroi kotiin kaatuen noin joka viidennellä askeleella ja päätyä lopulta vaatteet päällä suihkuun kun ei vaan muista ottaa niitä pois - niin ja samassa syssyssä hukata lompakkonsa
aamulla löytää itsensä huonovointisena täynnä mustelmia ja vailla maksuvälineitä
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 5, 2016 17:31:39 GMT
Ahah tulee mieleen yks tyyppi joka baarissa horjahti ja kolautti naamansa pöytään. Seurauksena siltä katkes etuhampaat ihan huolella, mut se ei tätä pientä juhlijaa haitannu vaan se tanssi sit loppuillan hampaattomana tän paikkakunnan ainoon teinihelvetin tanssilattialla. Samainen sankari pääty pari viikkoo sitten ambulanssilla sairaalaan kesken baari-illan, koska joko sammui tanssilattialle ja kolautti päänsä tai "vaan" kaatui ja kolautti päänsä.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 5, 2016 17:40:20 GMT
Noh, lisää syitä olla juomatta itseään humalaan I suppose
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 5, 2016 21:17:01 GMT
Niin noh, pitäähän sitä aina jonkun toimia varoittavana esimerkkinä
|
|
|
Post by Jp on Mar 5, 2016 21:34:40 GMT
Niin noh, pitäähän sitä aina jonkun toimia varoittavana esimerkkinä TÄMÄ
|
|
|
Post by sini on Mar 6, 2016 12:02:55 GMT
Niin noh, pitäähän sitä aina jonkun toimia varoittavana esimerkkinä valitettavasti useimmiten kavereistani se oon minä :DDDd oon ollu varottava esimerkki siintäki miten käy ku lähet pää jäässä juomapeliin viel mukaan :DDd
|
|
|
Post by sini on Mar 6, 2016 12:04:27 GMT
Ahah tulee mieleen yks tyyppi joka baarissa horjahti ja kolautti naamansa pöytään. Seurauksena siltä katkes etuhampaat ihan huolella, mut se ei tätä pientä juhlijaa haitannu vaan se tanssi sit loppuillan hampaattomana tän paikkakunnan ainoon teinihelvetin tanssilattialla. Samainen sankari pääty pari viikkoo sitten ambulanssilla sairaalaan kesken baari-illan, koska joko sammui tanssilattialle ja kolautti päänsä tai "vaan" kaatui ja kolautti päänsä. kuulostaa siltä mitä mulle vois tulevaisuudessa käydä tai no meinas jo uuten vuoten laival käydä ku tanssilattia oli niin liukas mut onneks kaverit oli tukena :DDd
|
|