|
Post by Jp on Mar 4, 2016 20:22:31 GMT
Eli siis keskustelun aiheeksi otin nyt jäätelöt. Mikä on lempi jäätelömakunne tai mikä on maku jota ette voi edes sietää? Kuinka usein syötte jäätelöä ja jos ette syö jäätelöä niin miksi?
Itse syön kerran kuukauteen tai joskus kerran viikkoon ja lempimakunani on lakritsi tai sit pingviini "tiikeri" jossa on vaniljakermajäätelöä ja appelsiinikastiketta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 4, 2016 20:37:30 GMT
en tykkää jätskistä :------(
Kaikki sellaset mansikkajäätelöt ja suklaajäätelöt on ihan kauheita. Se on ok jos on vaniljajäätelöö ja jotain hilloo tai vaniljajäätelöö ja suklaapaloja- tai kastiketta, mutta hyi suKKA jos tuot mulle sellasen vaaleenpunasen väriainepallon tai suklaatuutin missä on oikeesti vaan kaakaojauhetta niin hyi älä oksennan hyi, sori.
Tosin söin kyllä kerran mun tädin luona jotain jäätelöö mistä oikeesti tykkäsin, se oli jotain vanhan ajan vanilja-mustikka jäätelöö, mut en oo ikinä nähny sitä myytävän missään ja oon pikku hiljaa alkanu epäillä ettei koko jäätelöö oo oikeesti olemassa.
Nii ja puffetit on nam koska niissä on se keksi mikä lie. Ja sit kaikki sellaset mihin on tungettu mahollisimman paljon kaikkee muuta paitsi sitä ite jätskiä.
|
|
|
Post by Jp on Mar 4, 2016 20:38:51 GMT
mul onki paha paikka syönkö mä puffetin vai kuningatar -tuutin.
|
|
|
Post by wifix on Mar 4, 2016 20:41:01 GMT
en tykkää jätskistä :------( Kaikki sellaset mansikkajäätelöt ja suklaajäätelöt on ihan kauheita. Se on ok jos on vaniljajäätelöö ja jotain hilloo tai vaniljajäätelöö ja suklaapaloja- tai kastiketta, mutta hyi suKKA jos tuot mulle sellasen vaaleenpunasen väriainepallon tai suklaatuutin missä on oikeesti vaan kaakaojauhetta niin hyi älä oksennan hyi, sori. Tosin söin kyllä kerran mun tädin luona jotain jäätelöö mistä oikeesti tykkäsin, se oli jotain vanhan ajan vanilja-mustikka jäätelöö, mut en oo ikinä nähny sitä myytävän missään ja oon pikku hiljaa alkanu epäillä ettei koko jäätelöö oo oikeesti olemassa. Nii ja puffetit on nam koska niissä on se keksi mikä lie. Ja sit kaikki sellaset mihin on tungettu mahollisimman paljon kaikkee muuta paitsi sitä ite jätskiä. ainut mikä mulla tulee tuosta mieleen on se pingviinin kuningatar jäätelö, mutta tuskimpa se sitä oli :DDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 4, 2016 20:41:42 GMT
mul onki paha paikka syönkö mä puffetin vai kuningatar -tuutin. kuningatar-tuutti menettelee mut mieluummin puffet
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 4, 2016 20:46:15 GMT
en tykkää jätskistä :------( Kaikki sellaset mansikkajäätelöt ja suklaajäätelöt on ihan kauheita. Se on ok jos on vaniljajäätelöö ja jotain hilloo tai vaniljajäätelöö ja suklaapaloja- tai kastiketta, mutta hyi suKKA jos tuot mulle sellasen vaaleenpunasen väriainepallon tai suklaatuutin missä on oikeesti vaan kaakaojauhetta niin hyi älä oksennan hyi, sori. Tosin söin kyllä kerran mun tädin luona jotain jäätelöö mistä oikeesti tykkäsin, se oli jotain vanhan ajan vanilja-mustikka jäätelöö, mut en oo ikinä nähny sitä myytävän missään ja oon pikku hiljaa alkanu epäillä ettei koko jäätelöö oo oikeesti olemassa. Nii ja puffetit on nam koska niissä on se keksi mikä lie. Ja sit kaikki sellaset mihin on tungettu mahollisimman paljon kaikkee muuta paitsi sitä ite jätskiä. ainut mikä mulla tulee tuosta mieleen on se pingviinin kuningatar jäätelö, mutta tuskimpa se sitä oli :DDD eeeeii, ku se oli semmosessa jännässä lootassa se jätski. luulen et mun täti on ehkä ostanu sitä lidlistä kun se käy aina siellä. harmi vaan ettei täällä oo lidliä lähimaillakaan. Oon maistanu jotain muita mustikkavaniljajätskejä mut ei ne oo ollu lähelläkään sitä.
|
|
|
Post by Arabella on Mar 4, 2016 20:46:50 GMT
aina ku syön jäätelöä syön sitä ihan liikaa ja sit oksettaa ja kadun kaikkea
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 4, 2016 20:49:36 GMT
aina ku syön jäätelöä syön sitä ihan liikaa ja sit oksettaa ja kadun kaikkea mä en pysty syömään ees yhtä tuuttia ilman että alkasin voimaan pahoin
|
|
|
Post by Miopod on Mar 4, 2016 22:24:57 GMT
tykkään syödä vaan puikko- ja tuuttijätskejä ku pakettijätskit on nii täyttäviä vaikka kui vähä ottais.
tykkään eniten lakritsijäätelöstä mut en tykkää mansikkajätskistä ku oon syöny sitä tenavana niin paljo että kyllästyin siihen.
Syön jätskiä vaan lähinnä kesäsin koska meillä ei oo puikkojätskejä tarjolla oikeen muina vuodenaikoina. En tykkää mehujäistäkää koska inhoon kui ne tekee hampaat ihan tatimaisiksi ja sit mun hevosenhampaat narskuu yhteen inhottavasti ku ne osuu toisiinsa.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 4, 2016 23:08:26 GMT
No siis tykkään pakettijätskistä enemmän mut sit sellaset isot tikkujätskit on kesällä taivaallisia (Magnumit ja tällaset).
Eniten tykkään lakritsista, nougatista ja suklaarouheesta. Triojätski on kans hyvää, varsinki jos sitä syö palloina :DD Tykkään jätskistä tosi paljon enkä oikeestaan tajuu ihmisii, jotka sanpo et esim. 30 asteen pakkasessa ei voi syödä jäätelöä??
// hieno toi sanpo tuol lmao *sanoo
|
|
|
Post by Jp on Mar 4, 2016 23:09:58 GMT
No siis tykkään pakettijätskistä enemmän mut sit sellaset isot tikkujätskit on kesällä taivaallisia (Magnumit ja tällaset). Eniten tykkään lakritsista, nougatista ja suklaarouheesta. Triojätski on kans hyvää, varsinki jos sitä syö palloina :DD Tykkään jätskistä tosi paljon enkä oikeestaan tajuu ihmisii, jotka sanpo et esim. 30 asteen pakkasessa ei voi syödä jäätelöä?? Pitää kokeilla
|
|
|
Post by adalmiia on Mar 5, 2016 7:12:26 GMT
Melkein aina kun syön jäätelöö se on suklaajäätelö. Pystyn kyl syömää muitaki mut suklaa on vaan paras :3
Meil on tälläkin hetkel pakastimes jäätelöö tosin se on vaniljaa :/
|
|
|
Post by Angelus on Mar 5, 2016 8:07:21 GMT
Tykkään wanhan ajan salmiakista... En oo kylläkään päässy syömään sitä ainakaan pariin vuoteen, koska en oo nähny niitä missään jäätelökioskilla.
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 5, 2016 11:51:04 GMT
Se pirkan vegaaninen mustaherukkajäätelö on parasta ikinä.
Ps ette usko miten moni haluaa samaan tuuttiin terva- ja salmiakkijäätelöä. Ne näyttää kaiken lisäksi ihan samalta ja terva on ehkä perseellisin maku ikinä koska kauhat on pakko pestä juurtajaksain sen jälkeen koska muuten se maku tarttuu ihan kaikkeen.
T entinen jätskinmyyjä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 5, 2016 15:06:58 GMT
Se pirkan vegaaninen mustaherukkajäätelö on parasta ikinä. Ps ette usko miten moni haluaa samaan tuuttiin terva- ja salmiakkijäätelöä. Ne näyttää kaiken lisäksi ihan samalta ja terva on ehkä perseellisin maku ikinä koska kauhat on pakko pestä juurtajaksain sen jälkeen koska muuten se maku tarttuu ihan kaikkeen. T entinen jätskinmyyjä Oh haluun maistaaaa
|
|