|
Post by Miopod on Mar 4, 2016 19:29:21 GMT
Jäin lukioon neljänneks vuodeksi joten ku muut abit jäi lukulomalle nii mullekki laitettiin sit tommonen rento jakso kirjotusten ajaksi Aah, jotenkin mä arvasin haha ootko siis ens vuonna sen "täyden vuoden" että ylppärit syksyllä ja keväällä vai lähetkö jo syksyn jälkeen? (sori tää kiinnostus, pitäis vissiin lopettaa ylppäreiden ajattelu kokonaan varsinkin kun yli puol vuotta aikaa lol) oon koko vuoden, eli lähden ensvuoden keväällä Saan kuulemma osallistuu uudestaan penkkareihinki silloon bonuksena mun veli valmistuu sit samaan aikaan ja voidaan pitää ylioppilasjuhlat yhtäaikaa
|
|
|
Post by Jp on Mar 4, 2016 19:30:11 GMT
Aah, jotenkin mä arvasin haha ootko siis ens vuonna sen "täyden vuoden" että ylppärit syksyllä ja keväällä vai lähetkö jo syksyn jälkeen? (sori tää kiinnostus, pitäis vissiin lopettaa ylppäreiden ajattelu kokonaan varsinkin kun yli puol vuotta aikaa lol) oon koko vuoden, eli lähden ensvuoden keväällä Saan kuulemma osallistuu uudestaan penkkareihinki silloon bonuksena mun veli valmistuu sit samaan aikaan ja voidaan pitää ylioppilasjuhlat yhtäaikaa kyl toiset penkkarit on aina mieleen
|
|
|
Post by Arabella on Mar 4, 2016 20:43:51 GMT
mikäs tässä lomaillessa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 4, 2016 23:01:39 GMT
Mikäs se tässä työharjottelussa ja mummojen pyllyjä pestessä. Sen takia oon välillä ollu niin poikki etten oo jaksanu täällä pyöriä :DD Mun tumblrissa käyntikin on vähentynyt, en ois ikinä uskonut. Toisaalta ihan hyvä vaan.
Mut joo, harjottelussa on ollu ihan kivaa. Totta puhuen mua kuumotti aluks just esim. pyllyjen pesut mut pyh, ei se edes haise miltään jos itse on pesemässä. Tuoksahtaa enemmänkin sen nenään, joka sitä mummoa kannattelee.
Tää oli avautuminen pyllyjen pesusta #mahtavaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 4, 2016 23:10:15 GMT
Mikäs se tässä työharjottelussa ja mummojen pyllyjä pestessä. Sen takia oon välillä ollu niin poikki etten oo jaksanu täällä pyöriä :DD Mun tumblrissa käyntikin on vähentynyt, en ois ikinä uskonut. Toisaalta ihan hyvä vaan. Mut joo, harjottelussa on ollu ihan kivaa. Totta puhuen mua kuumotti aluks just esim. pyllyjen pesut mut pyh, ei se edes haise miltään jos itse on pesemässä. Tuoksahtaa enemmänkin sen nenään, joka sitä mummoa kannattelee. Tää oli avautuminen pyllyjen pesusta #mahtavaa käytitkö samoja muuveja mitä ikkunoita pestessä?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 4, 2016 23:13:29 GMT
Mikäs se tässä työharjottelussa ja mummojen pyllyjä pestessä. Sen takia oon välillä ollu niin poikki etten oo jaksanu täällä pyöriä :DD Mun tumblrissa käyntikin on vähentynyt, en ois ikinä uskonut. Toisaalta ihan hyvä vaan. Mut joo, harjottelussa on ollu ihan kivaa. Totta puhuen mua kuumotti aluks just esim. pyllyjen pesut mut pyh, ei se edes haise miltään jos itse on pesemässä. Tuoksahtaa enemmänkin sen nenään, joka sitä mummoa kannattelee. Tää oli avautuminen pyllyjen pesusta #mahtavaa käytitkö samoja muuveja mitä ikkunoita pestessä? No ei voi ku se ihminen on siinä sängyllä vaakatasossa eli sun ei tartte kurotella alas (( Mut housuja vaihtaessa ja laittaessa kyllä koska pitää aina kyykistyä ja sit hetken päästä nousta nostamaan ne housut ylös lol
|
|
|
Post by adalmiia on Mar 5, 2016 7:17:14 GMT
Mun loma loppuu iha just :[
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 5, 2016 15:10:58 GMT
Ei hyvää. Tuntuu yksinäiseltä ja koulu lytistää mut kasaan.
|
|
|
Post by Arabella on Mar 5, 2016 16:47:45 GMT
käytitkö samoja muuveja mitä ikkunoita pestessä? No ei voi ku se ihminen on siinä sängyllä vaakatasossa eli sun ei tartte kurotella alas (( Mut housuja vaihtaessa ja laittaessa kyllä koska pitää aina kyykistyä ja sit hetken päästä nousta nostamaan ne housut ylös lol
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 5, 2016 17:35:13 GMT
No ei voi ku se ihminen on siinä sängyllä vaakatasossa eli sun ei tartte kurotella alas (( Mut housuja vaihtaessa ja laittaessa kyllä koska pitää aina kyykistyä ja sit hetken päästä nousta nostamaan ne housut ylös lol Juurikin näin Vieläku oppisin kiskomaan ne alas tollein yhellä kädellä niin ois hyvä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 5, 2016 21:20:19 GMT
Juurikin näin Vieläku oppisin kiskomaan ne alas tollein yhellä kädellä niin ois hyvä kyllä sä vielä joskus opit!!
|
|
|
Post by Sibe on Mar 6, 2016 14:12:49 GMT
Aah, jotenkin mä arvasin haha ootko siis ens vuonna sen "täyden vuoden" että ylppärit syksyllä ja keväällä vai lähetkö jo syksyn jälkeen? (sori tää kiinnostus, pitäis vissiin lopettaa ylppäreiden ajattelu kokonaan varsinkin kun yli puol vuotta aikaa lol) oon koko vuoden, eli lähden ensvuoden keväällä Saan kuulemma osallistuu uudestaan penkkareihinki silloon bonuksena mun veli valmistuu sit samaan aikaan ja voidaan pitää ylioppilasjuhlat yhtäaikaa aa cool vähä siistiä, ootko aatellu osallistua sillon uusiks? ja oo nice, säästyy varmaan kun ei tarvi erikseen samoja kekkereitä järkätä haha XD
|
|
|
Post by Miopod on Mar 6, 2016 18:19:03 GMT
oon koko vuoden, eli lähden ensvuoden keväällä Saan kuulemma osallistuu uudestaan penkkareihinki silloon bonuksena mun veli valmistuu sit samaan aikaan ja voidaan pitää ylioppilasjuhlat yhtäaikaa aa cool vähä siistiä, ootko aatellu osallistua sillon uusiks? ja oo nice, säästyy varmaan kun ei tarvi erikseen samoja kekkereitä järkätä haha XD joo, tänä vuonna ku unohdin karkit ja sielä oli kivaa enivei Äiti oliki kyl tosi ilonen tosta mun päätöksestä
|
|
|
Post by Sibe on Mar 25, 2016 8:04:51 GMT
aa cool vähä siistiä, ootko aatellu osallistua sillon uusiks? ja oo nice, säästyy varmaan kun ei tarvi erikseen samoja kekkereitä järkätä haha XD joo, tänä vuonna ku unohdin karkit ja sielä oli kivaa enivei Äiti oliki kyl tosi ilonen tosta mun päätöksestä haha noni
|
|