|
Post by wifix on Mar 4, 2016 10:59:44 GMT
mitäs teille kuuluu
|
|
|
Post by Jp on Mar 4, 2016 11:18:01 GMT
Ihan jees, et sattumoisin tiedä et minkäsikäisinä porukat valmistuu briteissä lääketieteestä?
Sain itse jostain sellaisen käsityksen et about 26 vuotiaana voisit toimia lääkärinä ihan ilman erikoistumistakin mihinkään erikoisalaan esim tehohoitoon tai anestesiaan.
Ristiriitana on sit se, et Suomes kätilöks pääsis kai 22 - 23 vuotiaana.
|
|
|
Post by Sibe on Mar 4, 2016 12:19:46 GMT
Heido! mitäs tässä, pitäis mennä opiskelemaan mutta jotenkin kone houkuttelee enemmän ehehe :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 4, 2016 12:59:15 GMT
hyvää erittäin hyvää
mut jalkaa kutittaa
|
|
|
Post by swordsman on Mar 4, 2016 13:35:44 GMT
ihan hyvää koska ilmeisesti oon selvinny hengissä viikonloppuun asti, mut mua väsyttää ihan hirveesti
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 4, 2016 13:48:18 GMT
ainii joo mulla alko loma
JEE
|
|
|
Post by swordsman on Mar 4, 2016 13:57:59 GMT
ainii joo mulla alko loma JEE mun loma loppu viikko sitten mut olisin jo uuden tarpeessa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 4, 2016 14:00:13 GMT
ainii joo mulla alko loma JEE mun loma loppu viikko sitten mut olisin jo uuden tarpeessa höhh :// no mutta onhan nyt sentään viikonloppu
|
|
|
Post by wifix on Mar 4, 2016 14:29:12 GMT
Ihan jees, et sattumoisin tiedä et minkäsikäisinä porukat valmistuu briteissä lääketieteestä? Sain itse jostain sellaisen käsityksen et about 26 vuotiaana voisit toimia lääkärinä ihan ilman erikoistumistakin mihinkään erikoisalaan esim tehohoitoon tai anestesiaan. Ristiriitana on sit se, et Suomes kätilöks pääsis kai 22 - 23 vuotiaana. netin mukaan englannissa lääkäriks valmistautumine kaikkine koulutuksineen yms voi kestää jopa 10-15 vuotta mut en sit tiedä kauanko pelkkä lääketieteelline kestää, eikös se oo sen about 6v suomessa?
|
|
|
Post by Jp on Mar 4, 2016 14:58:09 GMT
On se pelkästään... kestää suomessaki erikoistuvaa 12-14 vuotta, mut meinaatko siis et ihan toisen asteen jälkeen tuo 10-15 kesää, koska se on jo ihan uskottava.
Briteis on kai se et saat kahden vuoden työskentelyn jälkeen vasta toimia yksin valmistuttuasi et jos toi 10-15 vuotta olis niinku koulutus plus se "työharjoittelu" + toinen aste niin en ihmettele.
|
|
|
Post by Sibe on Mar 4, 2016 17:22:11 GMT
ainii joo mulla alko loma JEE mun loma loppu viikko sitten mut olisin jo uuden tarpeessa mulla loma vetelee viimeisiään, vois olla toinenkin viikko suoraan putkeen kiitos
|
|
|
Post by Miopod on Mar 4, 2016 17:47:52 GMT
Mäki oon hihtolomalla Onneks mun tuleva jaksoki on superrento (kaks kurssia vaan) nii ei paljoo ota päähän ku loma loppuu.
|
|
|
Post by Sibe on Mar 4, 2016 17:52:04 GMT
Mäki oon hihtolomalla Onneks mun tuleva jaksoki on superrento (kaks kurssia vaan) nii ei paljoo ota päähän ku loma loppuu. oi vitsi, kuulostaa tosi kivalta! tässä vaiheessa on pakko kysyä, että mitä sä opiskelet ku noin rento jakso tulossa? :'D
|
|
|
Post by Miopod on Mar 4, 2016 17:54:35 GMT
Mäki oon hihtolomalla Onneks mun tuleva jaksoki on superrento (kaks kurssia vaan) nii ei paljoo ota päähän ku loma loppuu. oi vitsi, kuulostaa tosi kivalta! tässä vaiheessa on pakko kysyä, että mitä sä opiskelet ku noin rento jakso tulossa? :'D Jäin lukioon neljänneks vuodeksi joten ku muut abit jäi lukulomalle nii mullekki laitettiin sit tommonen rento jakso kirjotusten ajaksi
|
|
|
Post by Sibe on Mar 4, 2016 17:58:15 GMT
oi vitsi, kuulostaa tosi kivalta! tässä vaiheessa on pakko kysyä, että mitä sä opiskelet ku noin rento jakso tulossa? :'D Jäin lukioon neljänneks vuodeksi joten ku muut abit jäi lukulomalle nii mullekki laitettiin sit tommonen rento jakso kirjotusten ajaksi Aah, jotenkin mä arvasin haha ootko siis ens vuonna sen "täyden vuoden" että ylppärit syksyllä ja keväällä vai lähetkö jo syksyn jälkeen? (sori tää kiinnostus, pitäis vissiin lopettaa ylppäreiden ajattelu kokonaan varsinkin kun yli puol vuotta aikaa lol)
|
|