|
Post by sini on Feb 21, 2016 11:34:28 GMT
meil alkaa perjantain hiihtoloma nii tietenki just nyt saan ton viruksen mitä on ollu paljo liikkeel ja mul on yli 39 astetta kuumetta nyt pitää vaa toivoo etten joudu peruu matkaa mummon ja papan luo ku en nää niit ku lomil välietäisyyden takii :-((
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 21, 2016 11:46:22 GMT
DDD:
|
|
|
Post by soitaparanoid on Feb 21, 2016 11:51:01 GMT
äägh ;_; toivottavasti ny tervehtyisit siihe mennessä mut en kyl tii kaua tommoset kestää
|
|
|
Post by wifix on Feb 21, 2016 15:47:49 GMT
eii D:: ite sairastin sen jo kolme viikkoa sit, makasin reilun viikon sängyssä 40 kuumeessa, oksennustaudissa ja kamalassa yskässä sekä pääkivussa :// suosittelen oikeesti finrexin neoo, se jauho kaadetaan lämpimän veden sekaan ja auttaa ainakin kurkkukipuun ja siinä on seassa myös särkylääkettä joten mulla se autto aika nopeasti paramisen suhteen (:
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 22, 2016 8:59:02 GMT
eii D:: ite sairastin sen jo kolme viikkoa sit, makasin reilun viikon sängyssä 40 kuumeessa, oksennustaudissa ja kamalassa yskässä sekä pääkivussa :// suosittelen oikeesti finrexin neoo, se jauho kaadetaan lämpimän veden sekaan ja auttaa ainakin kurkkukipuun ja siinä on seassa myös särkylääkettä joten mulla se autto aika nopeasti paramisen suhteen (: Finrexinille suositukset täältäkin. Vaikka periaatteessahan noita kuumetta alentavia lääkkeitä ei kovin paljoo kannata ottaa (ellei kyseessä oo tosi korkee kuume), että keho sais rauhassa tappaa pöpöt pois.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2016 9:13:18 GMT
Mä oon myös nyt kuumeessa ja kipeenä, ja hiihtolomalla. Ei kovin kivaa, varsinkin ku oon kuumeessa ekaa kertaa varmaan viiteen vuoteen.
|
|
|
Post by sini on Feb 22, 2016 10:12:19 GMT
tänää kävin heti aamust terveyskeskukses ku kurkku meni yön aikan iha sika kipeeks etten pystyn puhuu enkä niellä tai yskii epäilyksen ois et mul on äänihuulten tulehus ainaki kuumeen lisäks ja jos menee pahemmaks nii sit se on lähtö lääkärii ja mahollisest sairaalahoitoo
|
|
|
Post by Jp on Feb 22, 2016 12:28:06 GMT
tänää kävin heti aamust terveyskeskukses ku kurkku meni yön aikan iha sika kipeeks etten pystyn puhuu enkä niellä tai yskii epäilyksen ois et mul on äänihuulten tulehus ainaki kuumeen lisäks ja jos menee pahemmaks nii sit se on lähtö lääkärii ja mahollisest sairaalahoitoo Oo onnellinen ettet ulosta ja oksenna samaan aikaan ton liaäks, koska vie nopeasti voimat ja nestehukka tulee äkkiä. (varoitus Turkin matkailijoille)
|
|
Catler
Viehkeä kissa
Timecatlady and her Tardis. Hi. Ready to run?
|
Post by Catler on Feb 22, 2016 18:50:15 GMT
juuh elikkääs olin josus pari kolme viikkoo sitten kolme päivää melkee neljänkymmnen asteen kuumees mut halusin välttämättä toppiin lauantaina, joten vedin Zyxejä, Ibumaxii ja... ehheh vedin keuhkoihini vähä kukkaa. Kuume laski yössä 39,4:stä 36,5:teen ja lauantaina tei yhdeksän tunnin työpäivän. Enpä oo ollu sen jälkeen kipee.
Mut tota en suosittele tekee niinku minä. lepoa ja teetä, sekä puhumatta olemista kannatan. Toivottavasti paranet. c:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2016 8:23:44 GMT
Hei mäkin muutes suosittelen Finrexin Neoo. Mun ääni oli ihan lähteny aamulla ja nyt taas pystyn puhuu. Ja se kai alentaa kuumettaki
|
|
|
Post by Jp on Feb 23, 2016 8:26:12 GMT
mites oksentelu... kärsin aamul siit mut jos tulee takas.
|
|