|
Post by wifix on Feb 19, 2016 18:55:29 GMT
mulla on hätä
siis mä haluan sydämeni pohjasta saada suoritettua sosiaali- ja terveysalan pk:n, koska haluan päästä työskentelemään lasten/nuorten seurassa isompana, ja nyt mua hermostuttaa suoraan sanottuna aivan helvetisti
ens torstaina lähtee hakemus, jota tietenkin voi vielä seuraavan kuukauden toki muokata, mutta nyt olis kolmena ekana vaihtoehtona kolme eri tredun toimipistettä jossa kyseiselle alalle pääsis itsensä lukemaan, ja sit perään mietin vielä kaks varavaihtoehtoa
noh, opo heitti mulle eilen yllärin että tämän hetkinen pistemääräni kun on 26-27 niin mulla ei kuulemma välttämättä ole mahdollisuuksia mihinkään näistä kolmesta koska hakijoita on niin paljon, vaikka haastatteluistaki voi repäistä sen max. 10 lisäpistettä
onko kellään mitään kokemuksia kyseisestä alasta, ja kuinka paljon pitäis panostaa että sinne voisi päästä ihan varmana? D::
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 19, 2016 19:00:49 GMT
|| en tiiä mitään enkä osaa auttaa, sori mutta tsemppiä ja onnee kummiskin
|
|
|
Post by wifix on Feb 20, 2016 14:55:43 GMT
|| en tiiä mitään enkä osaa auttaa, sori mutta tsemppiä ja onnee kummiskin D::: mut hei kiitos, tuun sit varmasti ilmotteleen tänne et mihin päädyn :DD jos nyt siis pääsen edes johonkin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 20, 2016 14:56:53 GMT
|| en tiiä mitään enkä osaa auttaa, sori mutta tsemppiä ja onnee kummiskin D::: mut hei kiitos, tuun sit varmasti ilmotteleen tänne et mihin päädyn :DD jos nyt siis pääsen edes johonkin juuu toivotaan et pääset minne haluat
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 21, 2016 15:19:19 GMT
Hae sellaseen oppilaitokseen johon on vähemmän hakijoita, jos omilleen muuttaminen ei oo ongelma. Tai sit meet lukioon ja sen jälkeen opiskelet amk:ssa jotain ihmisläheistä alaa. Tai siis jos nyt oot peruskoulussa. :-D En oo ihan kärryillä siitä minkä ikäsiä catlandissa ihmiset on.
|
|