|
Post by sini on Feb 18, 2016 14:30:53 GMT
oon nyt ollu kahes tapahtumas mis seki eikä olla pidetty mitää yhteyttä viimisee kahtee vuotee nii en mitenkää ollu senkaa tekemisis mut nyt se on aina seuran mua ympäri niit paikkoi mis ne tapahtumat on ollu ja tuijottan mua tai sit jos se on eksyn must nii se on kuulemma kyselly meijö yhteisilt tutuilt mis oon en ees uskalla faces pistää sille et voiks lopettaa sen ku sil on varmaa jotaa vihanhallintaongelmii nii ei hyvä heilu muutenki ku se oli koko sen suhteen ajan ihan kauhee mua kohtaa nii ahistaa tollanen :-((
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 18, 2016 15:33:52 GMT
D:::
|
|
|
Post by Candypompom on Feb 18, 2016 17:08:04 GMT
en osaa oikein kommentoida mut jaksamisia sinne..
|
|
|
Post by zuttathezombie on Feb 18, 2016 17:16:59 GMT
Suosittelen et sanot sille joko ite tai mainitset asiasta vanhemmille tai opettajille tai jollekin Ei sua sais ahdistella tollaset ((
|
|
|
Post by sini on Feb 18, 2016 17:33:40 GMT
Suosittelen et sanot sille joko ite tai mainitset asiasta vanhemmille tai opettajille tai jollekin Ei sua sais ahdistella tollaset (( no ei olla samas koulus onneks :-DD mut joo en oo oikee puhun porukoille mitää niist raivokohtauksist mitä se on mun seuras aikoinaa saannu tai muutakaa sen vitun sairaist jutuist mitä oon kuullu siint okei onneks mun frendi lupas auttaa mua ku juttelin senkaa tänää ja se tietää kaiken :-)
|
|
|
Post by zuttathezombie on Feb 18, 2016 17:50:20 GMT
Suosittelen et sanot sille joko ite tai mainitset asiasta vanhemmille tai opettajille tai jollekin Ei sua sais ahdistella tollaset (( no ei olla samas koulus onneks :-DD mut joo en oo oikee puhun porukoille mitää niist raivokohtauksist mitä se on mun seuras aikoinaa saannu tai muutakaa sen vitun sairaist jutuist mitä oon kuullu siint okei onneks mun frendi lupas auttaa mua ku juttelin senkaa tänää ja se tietää kaiken :-) No hyvä et oot ees jollekin puhunu Mut jos toi ei lopu niin suosittelen aikuisia, ei kuulosta yhtään hyvältä tyypiltä kun saa raivokohtauksia ja kaikkea
|
|
|
Post by sini on Feb 18, 2016 17:57:59 GMT
no ei olla samas koulus onneks :-DD mut joo en oo oikee puhun porukoille mitää niist raivokohtauksist mitä se on mun seuras aikoinaa saannu tai muutakaa sen vitun sairaist jutuist mitä oon kuullu siint okei onneks mun frendi lupas auttaa mua ku juttelin senkaa tänää ja se tietää kaiken :-) No hyvä et oot ees jollekin puhunu Mut jos toi ei lopu niin suosittelen aikuisia, ei kuulosta yhtään hyvältä tyypiltä kun saa raivokohtauksia ja kaikkea no ei kyl oo :-DD päästää ihan sekasin suoraa sanottun enkä tiiä miten kestin senkaa lähes vuoden seurusteluu:-D
|
|
|
Post by Jp on Feb 18, 2016 18:49:39 GMT
|
|
|
Post by sini on Feb 18, 2016 18:57:05 GMT
nonii ja oon kyl ollu sillo pari vuotta helvetin tyhmä ku en oo tajun lähtä siint suhteest oon ite ollu just tilantees missä se on vaa raivon randomist jostaa ja viskon tavaroit ja astioit himas enkä oo kirjaimellisest voinnu tehä muutaku seistä kauempaa ja antaa sen purkaa vihaansa ja muutenki se oli kauhee kontrollifriikki ja oli hirveen mustasukkanen jos hengasin jätkienkaa tää on syy miks en osaa edistyy nykyää missää tilantees jätkienkaa
|
|
|
Post by Jp on Feb 18, 2016 19:41:52 GMT
|
|
|
Post by sini on Feb 18, 2016 19:48:32 GMT
no en oo kyl onneks tost äijäst huolehtin pitkää aikaa mut nyt ahistaa vaa ku se on tuntun yrittävän jotaa no onneks frendit auttaa 8)
|
|
|
Post by Jp on Feb 18, 2016 20:05:30 GMT
Ystävil on yllättävän iso merkitys mielenterveydes.
|
|