|
Post by sini on Feb 15, 2016 20:00:04 GMT
voitettii meijä luokankaa jonku teemapäivän juttu mist saatii lahjakortti koulun kahvioo ja otettii sit kahelle poissaolijalle kismetit no mun frendi sit aamulla unohti sen toisen oman kotii ja sit tää jonka kismetin se unohti kotii alko jotaa raivoo keskellä aulaa ja itkee jonku helvetin kismetin perää :DD sit täl mun frendil meni hermo ku se siin senkaa vääns et voi hakea iha lähikaupasta kismetin mut sit tää ei sille kelvannu kuiteskii paineltii sit kauppaan ja kaveri osti neljä kismettii ja vei ne sille "vähä patukkaa pikkuprinsessalle" :DDD en oikeest kestä aloin vaa nauraa siel ovel ihan älyttömäst huomaa että mun kavereille ei vittuilla :-)) kaikki yhtä tempperamanettisii :DD
ja nii siis mä lupasin huolehtii täst toisest jos ihmettelette et miks se ois unohtan vaa toisen
|
|
|
Post by wifix on Feb 15, 2016 20:35:05 GMT
:DDDDD herranjumala pikkuprinsessa ei varmaan hetkeen patukkaa ollu saanut kun hermot noin kireellä 8)
|
|
|
Post by zuttathezombie on Feb 15, 2016 21:27:32 GMT
Vähän patukkaa ei vITTU :DDDDDD Mut öö mikä tässä niinku oli sit se ongelma?? Varmaan se sun kaveris ois tuonu sen kismetin heti huomenna?? Jotkut ihmiset vaan on niin käsittämättömiä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 15, 2016 22:18:13 GMT
...:DDD päivän naurut eiku siis yön (sama asia)
|
|
|
Post by sini on Feb 16, 2016 5:08:14 GMT
Vähän patukkaa ei vITTU :DDDDDD Mut öö mikä tässä niinku oli sit se ongelma?? Varmaan se sun kaveris ois tuonu sen kismetin heti huomenna?? Jotkut ihmiset vaan on niin käsittämättömiä no niin ois :DD se viel sano mulle aamul et joo tuon sen huomen et tuskin haittaa :DD
|
|
|
Post by sini on Feb 16, 2016 5:08:50 GMT
:DDDDD herranjumala pikkuprinsessa ei varmaan hetkeen patukkaa ollu saanut kun hermot noin kireellä 8) ei varmaa oma äijä ollu antan tarpeeks patukkaa
|
|
|
Post by sini on Feb 16, 2016 5:09:18 GMT
...:DDD päivän naurut eiku siis yön (sama asia) XDDDd
|
|