Milori
Ninja The Cat
What doesn't kill you comes back with something stronger to finish the job
|
Post by Milori on Jan 4, 2016 10:21:47 GMT
Kyllästyin eilen oikeaan elämään ja päädyin ostamaan gosuun sen superpassin. Olin aivan innoissani, että pääsen taas roolaamaan kunnolla, mutta ku pääsin paikalle, järkytyin, koska online oli 45 mallia. Ja tänään mulle ilmotettiin, että se on jo paljon. Sieltä on hävinny miltein täysin roolipeliskene, joten päätin alottaa roolipelivallankumouksen, jonka tarkotuksena on saada mahdollisimman monta roolipelaajaa takas gosuun ja innostumaan, vaikka se maksaakin.
Pitäiskö alottaa taas sellanen "VANHA GOSU TAKAS" -kapina? Ei, mutta ainaki VANHAT GOSUTTAJAT TAKAS!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2016 10:36:37 GMT
En kyllä halua tuhlata gosussa enempää aikaa, catland on paljon parempi paikka
|
|
|
GOSUSTA
Jan 4, 2016 11:01:19 GMT
via mobile
Post by Jp on Jan 4, 2016 11:01:19 GMT
oon törmänny maksullisessa gosussa vaan tällä hetkellä ikäviin ihmisiin...Catland on ja pysyy...Miksi mun pitäis maksaa foorumin käytöstä?
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 4, 2016 11:38:05 GMT
En voi uskoo et jotkut on vielki gosussa. Siis maksaa siitä roskasta.
En antais niille rahaa vaik kävijöitä ois yhtä paljon ku joskus 2010
|
|
|
GOSUSTA
Jan 4, 2016 13:25:20 GMT
via mobile
Sibe likes this
Post by petefromtheshop on Jan 4, 2016 13:25:20 GMT
meh
vaikka gosussa oli enemmän aktiivisia roolaajia niin täällä on kyllä ollu mun mielestä paremmat ropet ja tiiviimpi roolipeliyhteisö, kuvienkaa kanssa ei tarvii säätää toisinku gosussa piti oottaa ikuisuus tai pari että se kuva hyväksyttiin - jos hyväksyttiin.
|
|
|
GOSUSTA
Jan 4, 2016 13:28:05 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Jan 4, 2016 13:28:05 GMT
En voi uskoo et jotkut on vielki gosussa. Siis maksaa siitä roskasta. En antais niille rahaa vaik kävijöitä ois yhtä paljon ku joskus 2010 Mua vaan pohdituttaa et onko nää nykyiset kävijät ollu siellä siitä asti kun gosu muuttu maksulliseks ja että jos on, niin paljonko ne on siitäki joutunu maksamaan?
|
|
Dottis
Ninja The Cat
En edes tiedä
|
Post by Dottis on Jan 4, 2016 13:45:44 GMT
Sillonku viel pysty ostin timuil pari päivää gosuu ja jo sillon oli hyvin kuollutta. :l ja tosiaa mitä oon kuullu nii yhteishenki ei oo iha 6/5
|
|
|
Post by empullah on Jan 4, 2016 13:59:03 GMT
haluisin vaan vaihtaa mun ukkelin vaatteita mut sillä hinnalla saisin ebaystä vaikka mitä roskaa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 4, 2016 20:48:23 GMT
En ois ehkä ikinä päässy gosukoukustani eroon jos siitä ei ois tullu maksullista lmao
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 5, 2016 6:55:50 GMT
En ois ehkä ikinä päässy gosukoukustani eroon jos siitä ei ois tullu maksullista lmao Tää on enemmän totta ku haluan ees myöntää.
|
|
|
GOSUSTA
Jan 5, 2016 7:01:02 GMT
via mobile
Post by Jp on Jan 5, 2016 7:01:02 GMT
En ois ehkä ikinä päässy gosukoukustani eroon jos siitä ei ois tullu maksullista lmao Tää on enemmän totta ku haluan ees myöntää. En ollu onneks viel koukus...
|
|
Milori
Ninja The Cat
What doesn't kill you comes back with something stronger to finish the job
|
Post by Milori on Feb 23, 2016 17:01:57 GMT
Okei ootte aivan oikeessa. Sain siellä herätettyä pienen kipinän roolipelaajissa ja tein oman kerhonkin. Siihen tuli parisenkymmentä osallistujaa ja kuukauden ajan me oikeesti roolattiin. Mut nyt en ollu käyny siellä pariin viikkoon ja kaikki ropettamiseen liittyväkin oli täysin hautautunu kaiken muun alle. En kyllä maksa enää toista kertaa.
|
|
|
GOSUSTA
Feb 23, 2016 17:06:35 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Feb 23, 2016 17:06:35 GMT
Okei ootte aivan oikeessa. Sain siellä herätettyä pienen kipinän roolipelaajissa ja tein oman kerhonkin. Siihen tuli parisenkymmentä osallistujaa ja kuukauden ajan me oikeesti roolattiin. Mut nyt en ollu käyny siellä pariin viikkoon ja kaikki ropettamiseen liittyväkin oli täysin hautautunu kaiken muun alle. En kyllä maksa enää toista kertaa. ei siitä kyllä enää varmaa voiskaan maksaa (onneks)
|
|
Dottis
Ninja The Cat
En edes tiedä
|
Post by Dottis on Feb 29, 2016 14:07:29 GMT
Ja nyt gosu suljetaa lopullisesti
|
|
|
Post by wifix on Feb 29, 2016 16:22:24 GMT
tuli tässä vain mieleen että mikäli sinne vielä pääset, niin sähän voisit kutsua niitä roolaajia tänne? :'D
|
|