|
Post by wifix on Dec 26, 2015 21:30:08 GMT
tässä meitin paikkakunnalla asuu ihan älyttömän suuri anssi kela fani, joka jopa muutti espooseen kelan perässä, ja jokune aika sit radiosta tuli anssi kelan haastattelu ja siinä kysyttii jotain sen faneista, niin se puhu ihan selkeesti tästä meidän entisestä paikkakuntalaisesta ja myöns et se on välillä vähä pelottavaaki ku se on nii suuri fani :DDDDDD
|
|
|
naurattaa
Dec 26, 2015 21:38:22 GMT
via mobile
Post by Jp on Dec 26, 2015 21:38:22 GMT
Mul olis varmaan sama ongelma yhden Pottereis olevan kuolonsyöjän kaa... oon melko iso fani silleen... sekoan esim jos siitä puhutaan ja jos joku rupee piirtää sitä niin... tajusitte varmaan jo.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 26, 2015 22:12:18 GMT
varmaa ihan hyvä etten osaa kunnolla fanittaa mitään
oisin nimittäin varmasti tosi pelottava fani
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2015 17:06:29 GMT
kai se on tehny pyhiinvaellusretken nummelaan
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 27, 2015 18:19:05 GMT
Mun serkku selitti jostain sen kaverista, joka on ihan hulluna Haloo Helsingin laulajaan ja miten se käy kaikilla niiden keikoilla ja ottaa aina sen laulajan kans selfieitä... Ja sit meidän yläkoulun saksanope kerran meni Helsinkiin hotellin ulkopuolelle odottamaan et Angela Merkel tulee ulos mut ei se ikinä sit kuitenkaan törmänny siihen :DDD
|
|
|
Post by Miopod on Mar 9, 2017 22:46:29 GMT
Yks tyttö jonka koulukummi olin ala-asteella on mun facebook-kaverina ja se on ihan hulluna Cheekiin ja sen postailee vaan kuvia itestään ja Cheekistä, ku se käy varmaan sen jokasella keikalla ja pyytää sitä yhteiskuvaan. Ja tiiättekö ku näin kerran leffan jossa oli perhe jonka vaimo oli kyllästyny jo koko avioliittoonsa ja se perheen mies huomas sen siitä ku se selas vanhoja valokuvia ja sen naisen ilme oli aina sitä vakavampi mitä uudempia ne kuvat oli. Huomasin kerran ku selasin sen tytön profiilia et Cheekin hymy hyytyy samallalailla kuva kuvalta, niinku sen elokuvan naisen.
Sit se vissii viestittelee Cheekille sen ongelmista kaiken aikaa. Sit kerran se oli jossai paikallisessa lehdessäki ku se oli odottanu tyyliin jostain aamu viidestä kaverinsa kanssa Cheekin keikkapaikan porteilla ja olivat ollu varmaan ensimmäisiä sielä.
P.s. se väijy muaki silloon ku olin sen koulukummi mut se on ihan toinen tarina.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 9, 2017 22:58:41 GMT
Yks tyttö jonka koulukummi olin ala-asteella on mun facebook-kaverina ja se on ihan hulluna Cheekiin ja sen postailee vaan kuvia itestään ja Cheekistä, ku se käy varmaan sen jokasella keikalla ja pyytää sitä yhteiskuvaan. Ja tiiättekö ku näin kerran leffan jossa oli perhe jonka vaimo oli kyllästyny jo koko avioliittoonsa ja se perheen mies huomas sen siitä ku se selas vanhoja valokuvia ja sen naisen ilme oli aina sitä vakavampi mitä uudempia ne kuvat oli. Huomasin kerran ku selasin sen tytön profiilia et Cheekin hymy hyytyy samallalailla kuva kuvalta, niinku sen elokuvan naisen. Sit se vissii viestittelee Cheekille sen ongelmista kaiken aikaa. Sit kerran se oli jossai paikallisessa lehdessäki ku se oli odottanu tyyliin jostain aamu viidestä kaverinsa kanssa Cheekin keikkapaikan porteilla ja olivat ollu varmaan ensimmäisiä sielä. P.s. se väijy muaki silloon ku olin sen koulukummi mut se on ihan toinen tarina. oon aina pitäny cheek-faneja vähän omana luokkanaan mutta tää on jo next level
|
|
|
Post by Sibe on Mar 10, 2017 16:22:18 GMT
Yks tyttö jonka koulukummi olin ala-asteella on mun facebook-kaverina ja se on ihan hulluna Cheekiin ja sen postailee vaan kuvia itestään ja Cheekistä, ku se käy varmaan sen jokasella keikalla ja pyytää sitä yhteiskuvaan. Ja tiiättekö ku näin kerran leffan jossa oli perhe jonka vaimo oli kyllästyny jo koko avioliittoonsa ja se perheen mies huomas sen siitä ku se selas vanhoja valokuvia ja sen naisen ilme oli aina sitä vakavampi mitä uudempia ne kuvat oli. Huomasin kerran ku selasin sen tytön profiilia et Cheekin hymy hyytyy samallalailla kuva kuvalta, niinku sen elokuvan naisen. Sit se vissii viestittelee Cheekille sen ongelmista kaiken aikaa. Sit kerran se oli jossai paikallisessa lehdessäki ku se oli odottanu tyyliin jostain aamu viidestä kaverinsa kanssa Cheekin keikkapaikan porteilla ja olivat ollu varmaan ensimmäisiä sielä. P.s. se väijy muaki silloon ku olin sen koulukummi mut se on ihan toinen tarina. apua toi kuvajuttu rupes vähä naurattaa :'D apua karmii vähän tämä ihminen petefromtheshop on kyl taas oikeessa!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 10, 2017 20:47:28 GMT
Yks tyttö jonka koulukummi olin ala-asteella on mun facebook-kaverina ja se on ihan hulluna Cheekiin ja sen postailee vaan kuvia itestään ja Cheekistä, ku se käy varmaan sen jokasella keikalla ja pyytää sitä yhteiskuvaan. Ja tiiättekö ku näin kerran leffan jossa oli perhe jonka vaimo oli kyllästyny jo koko avioliittoonsa ja se perheen mies huomas sen siitä ku se selas vanhoja valokuvia ja sen naisen ilme oli aina sitä vakavampi mitä uudempia ne kuvat oli. Huomasin kerran ku selasin sen tytön profiilia et Cheekin hymy hyytyy samallalailla kuva kuvalta, niinku sen elokuvan naisen. Sit se vissii viestittelee Cheekille sen ongelmista kaiken aikaa. Sit kerran se oli jossai paikallisessa lehdessäki ku se oli odottanu tyyliin jostain aamu viidestä kaverinsa kanssa Cheekin keikkapaikan porteilla ja olivat ollu varmaan ensimmäisiä sielä. P.s. se väijy muaki silloon ku olin sen koulukummi mut se on ihan toinen tarina. apua toi kuvajuttu rupes vähä naurattaa :'D apua karmii vähän tämä ihminen petefromtheshop on kyl taas oikeessa! hmmhöm en kyllä muista millon viimeks olin oikeessa mut :--D
|
|
|
Post by Sibe on Mar 15, 2017 11:42:15 GMT
apua toi kuvajuttu rupes vähä naurattaa :'D apua karmii vähän tämä ihminen petefromtheshop on kyl taas oikeessa! hmmhöm en kyllä muista millon viimeks olin oikeessa mut :--D no ainakin tässä keskustelussa olit oikeessa, että cheek-fanit on omaa luokkaasa XD
|
|