Post by Miopod on Nov 5, 2015 17:12:02 GMT
Nyt ku marraskuu alko nii monena iltana joku on käyny koputtaas meidän oveen, mut sit siel ei oo ollu ketää ku ollaan avattu. Lähimmät pikkulapsetki asuu jossai parin kadun päässä. Oven toisella puolella on keittiön ikkuna ja siitä alkaa se oikeen kunnon etupiha, ja se ja se oven ympärystä on aina valaistu, joten siitä pitäs spotata heti jos joku siä hiippailee. Sit oven toisella puolella taas alkaa pimeä puoli (), ja mun huoneen ikkuna ja sit vaihtuu seinä, eli tulee nurkka ja nurkan takana toisella seinällä on mun veljen huoneen ikkuna. Eli tää pimee puoli ois ainut looginen vaihtoehto mistä vois livahtaa huomaamatta (huomautan että siinä oven edessä on hyvin tihee ja iso puskarykelmä, ja nurkan takana olevan seinän edessä on iso pensasaita meidän ja naapurintontin välillä jättäen siihen vaan kapeen käytävän joska vie takapihalle) ja siltäki puolelta ainoo tie tosiaan vie takapihalle, ja ennen sinne pääsyä pitäs ohittaa mun ja mun veljen ikkuna, ja mun veli on jatkuvasti koneella sen ikkunan ääressä, eli se näkis siitä heti jos joku menis sielä. Joskus tulee saman illan aikana useempi koputuskerta ja joskus ne käy vaan kerran. Ei olla enää ees avattu niille. (ei muutenkaa olla avattu ku vaa jotai pari kertaa). Nytki just tuli yks koputus, ja mun veli meni heti mun pimeeseen huoneeseen kattoon ikkunasta kuka sielä menee (ku luonnollisesti pimeeseen huoneeseen näkee ulkoo huonosti sisälle, mut sisältä näkee sen sijaan tosi helposti pihalle) Ketää ei näkyny missää tälläkää kertaa.
Oudompaa tästä tekee sen, että sitä tapahtuu lähes joka vuosi aina täs ennen joulua :DD Ennen sitä ei oo tullu näin usein eikä ulko-oveenkaa aikasempina vuosina ku kerran tai pari. Äiti on kuullu muutaman kerran makuuhuoneen ikkunaan koputuksia kaikenlisäks vielä päiväsaikaan, eikä sillonkaa nähny ketää. Ja joskus meidän pihalla on lumiseen aikaan näkyny jotain jalanjälkiä jotka ei kuulu kellekkää meistä.
Äiti epäilee et ois tosta naapurustosta yks tuttavaperhe joka tekee tota vitsillä, mut mun mielestä ei olis niiden tyylistä että veis vitsin näinki pitkälle. :DD
Oudompaa tästä tekee sen, että sitä tapahtuu lähes joka vuosi aina täs ennen joulua :DD Ennen sitä ei oo tullu näin usein eikä ulko-oveenkaa aikasempina vuosina ku kerran tai pari. Äiti on kuullu muutaman kerran makuuhuoneen ikkunaan koputuksia kaikenlisäks vielä päiväsaikaan, eikä sillonkaa nähny ketää. Ja joskus meidän pihalla on lumiseen aikaan näkyny jotain jalanjälkiä jotka ei kuulu kellekkää meistä.
Äiti epäilee et ois tosta naapurustosta yks tuttavaperhe joka tekee tota vitsillä, mut mun mielestä ei olis niiden tyylistä että veis vitsin näinki pitkälle. :DD