mä en oota joulua yhtään
on vaan hirvee pimeetä ja hirveesti päänsärkyä aiheuttavia välkkyvaloja
radiosta kuuluu hirveitä rallatuksia ja kaupoissa kuuluu kakaroiden ininää ja vanhempien ininää siitä kun menee rahaa ja siitä kun on niin hirveen vähän aikaa ja rahaa
entäs se kun saa sit ite lahjoja
- Se se vasta hirveetä onkin.
sit pitää ostaa lahjoja muille vaan siks että neki on ostanu sulle
ja yleensä ne vielä ostaa jonkun helvetin ruman koristetontun tai migreeniä aiheuttavan tuoksukynttilän ja sit saat vaan miettiä minne hittoon tunget senki ja silti pitää esittää hirmu ilosta ja kiitollista että ne varmasti raahaa samanlaisia koristetuoksutappokynttilöitä sulle seuraavanakin vuonna
ja sitten sun pitää vielä ite miettii mitä ostat niille
ja sit miettiä mistä repästä rahaa siihen
ja tietysti ne sanoo ''ei mulle tarvii ostaa mitään
)''
mut sit ne loukkaantuu jos et osta
vaikka ei ne tietenkään myönnä loukkaantuneensa mut sit ne alkaa juoruta kaikille muille ''MINÄ ostin OMILLA RAHOILLANI sille aivan HIRVEÄN TURHAKKEEN eikä SE antanu mulle ku KORTIN, siis se anto mulle VAIN KORTIN jossa luki että ''hyvää joulua sulleki'' SIIS VOI **** en osta sille enää mitään, EN MITÄÄN, enkä enää IKINÄ toivota sille hyvää joulua, voi pumpernikkelit sentään että ärsyttää!!!11 MEIDÄN YSTÄVYYS PÄÄTTYY NYT TÄHÄN''
TAI sitten jos päätät tehä lahjan itse, niin siitä tekemästäs himmelihilavitkuttimesta tulee niin ruma, ettet kehtaa antaa sitä ees roskakuskin mukaan vietäväks
tai sit yrität tehä toffeeta (kuten minä) ja loppujen lopuks saat vaan sotkua ja sormenpäät täytee palovammoja
JA ENTÄ PAKETOINTI SITTEN </333
helvetti vieköön
kuka
saatana potenssiin 666 on keksiny sen että lahjat on paketoitava?
kun ensinnäkään et löydä sitä lahjapaperia mistään ja sit joko päädyt repii tapetit seinästä ja paketoit lahjas sillä tai sitten myttäät lahjas sanomalehteen tai vessapaperiin
ja sit se kun ne paketoitavat asiat voi olla suorakulmasia tai neliöitä tai kolmioita tai ympyröitä tai kuusikulmioita tai vaan jotain ihmeellisiä risukasoja niin miten ihmeessä sä saat ne ees pakettiin??
ja se vasta rakettitiedettä onkin kun alat miettii paljonko sitä lahjapaperia tarviit
JA SE TAITTELU
mitä helvettiä
miten sen lahjan muka saa käärittyä nätisti siihen paperiin sillä tavalla ettei siihen jää mitään koloja tai ylimäärästä paperia??? aina pitää käyttää hirveesti teippiä et saa sen ees pysyy kasassa
nii ja teippikin, sen pitäs olla läpinäkyvää
mut sit et tietenkään löydä sitä ja joudut teippaa sen tyylii jesarilla
tai sit sitä kiiltäväpintasta teippiä menee niin paljon että tyyppi luulee saaneensa lahjaks diskopallon
ja ne narut
JA NE NARUT
lahjanaru
siis ihanko oikeesti
pitääkö se naru vielä saada taiteiltua sen kuusikulmasen jeesusteipillä kootun vessapaperipaketin päälle?
JA PITÄÄKÖ NE PÄÄT VIELÄ KIHARTAA SAKSILLA?
MITEN KUKAAN OSAA KIHARTAA NIITÄ PÄITÄ SAKSILLA???
MITEN IHMEESSÄ SE TAPAHTUU??? KERTOKAA!!!!!!!!!!
oon kymmenen vuotta harjotellu tätä ENKÄ VIELÄKÄÄ OSAA
hemmetti, käytän oikeesti siihenki jotain kiharrusrautaa enkä loppujen lopuks saa muuta ku katkastua ja poltettua ne langat ETTÄ SORMENI
ainut asia mistä kiitän jeesusta jouluna on LAHJAKASSIT jotka säästää mut tolta kaikelta hirveydeltä JOS niitä vaan sattuu olemaan kaapissa tai jos muistan ostaa sellasen
ja sit
sit tulee se päivä kun viimein saat ojentaa sen sanoinkuvaamattoman säälittävän ruman vessapaperijesaridiskopallomyttypaketin jonka sisällä on se lahja jota etit jostai supermarketista viimetingassa paniikinomaisen ahdistuksen sekavassa tilassa, sen paketin jonka takia käräytit sekä hiukses että sormes että housus ja mahdollisesti myös poltit tai olit polttaa talon TAi kakSI etkä edes itkenyt kuin jutan tapaan pari miehistä kyyneltä sitä lahjanarua rullalle vääntäessä
ja mitä se lahjan saaja sanoo???
''ai että, EI OIS TARVINNU
))''
siis
_ ei olis tarvinnu _
_ EI OLIS TARVNNU_
?
siis kaikki se työ valuu hukkaan sormien välistä viimestään sinä hetkenä kun se tyyppi avaa sen paketin ja sanoo ''kiitos:)'' vaikka sen naama kyllä huutaa että joo, ei ois kyllä tosiaankaan tarvinnu::DDDDdd lolhyi mikä tää ees on !?? XDD
ENTÄS SIT SUKULAISET
niille kaikille mahollisille äidinsiskontyttärenisänserkunveljille pitäs tehä joku kortti ja tietysti ne asuu jossain huitsinnevadan takapajupakupapujärvellä JONKA OSOTEKI PITÄS TIETÄÄ ja jeesus sitä osotejahtia ja numerorallia kun sitäki yritetään selvittää
sitte pitäs vielä hommata postimerkkejä ja viedä koko roska postiin
ja tietysti toi kaikki edellämainittu tapahtuu sinä viimesenä iltana kun äiti muistaa et AHAA nyt on muuten viimenen mahollisuus saada kortit ajoissa perille ja sit äkkiä kiireessä sutaset mustekynällä jokaseen korttiin ''Hyvää joulua'' mut sit se kortti matkaa siellä jossain räntäsateessa ja se muste leviää ja loppujen lopuks näyttää ku siinä lukis vaa ''asdfghjkl'' jollain kiinanjapanilaisilla hieroglyfeillä ä ja noitarummuista pöllittyillä harakanvarpailla
EIKÄ SE KORTTI EES KOSKAAN TUU PERILLE tai jos hyvinkäy nii se tipahtaa postilaatikkoon kesäkuussa
ja kun niille sukulaisille ei riitä MIKÄÄN
ei riitä että ne saa kortin vaan JOKA IKISEN ON TUNGETTAVA MEILLE SYÖMÄÄN
ja sit ne verenhimoset tädit alkaa hullunkiilto silmissä nipistelee sun poskia ja hokee ''VOI KUN SÄ OOT KASVANU mitenkäs koulussa, AI tulee hyviä numeroita NO SEPÄ HYVÄ!!!''
ja sitten tulee tottakai ne sun ikäset serkut joita et oo nähny kymmeneen vuotee ja ne on just sellasia sun kaltasia unsocial luusereita jotka ei voi tehä muuta ku tuijottaa kauhuissaan eteensä ja siks kaikki on tosi awkward ja tahtoisit vaan kaivaa kuopan ja heittäytyä sinne ja kohta kömpiä sieltä ylös ja heittää sinne kaikki jouluvalot, -lahjat ja -kynttilät, sekä -pukin ja peittää sen kuopan viidellä tonnilla kivimurskaa, valella bensalla ja tuikata tuleen ja toistaa sama vielä kaks kertaa ennenku soittaa iltalehelle et nyt pääsevät tekee oikeen hupasan aattouutisen
entäpä se ruoka sitten
aamulla mätetää riisipuuroo ja
rusinasoppaa mikä on ehkä kamalinta ikinä
ja illalla sit on se oikee juhla-ateria missä on se 70-kilonen kinkku jonka takia on tapettu kaks hevosta, sika, koira ja magnusti ja sitä on kypsytetty siellä 3000 asteisessa uunissa vähintään 200 tuntia ja loppujen lopuks kukaan ei edes jaksa syödä sitä kinkkua ja sit sitä säilytetään jääkaapissa loppiaiseen saakka jolloin se koko kinkku on härskiintyny, homeinen ja harmaa ja muutenkin niin kuolleen näkönen ku olla ja voi JA SILTI äiti yhä intoilee:
''KYLLÄ SEN VOI VIELÄ PAKASTAA!!'' ja jos jos oot kasvissyöjä niiku mä nii se sitten tietysti pyyhkii sulta pois noin puolet niistä pöydän antimista ja loppujen lopuks sulle jää lanttulaatikkoo ja rosollia jotka molemmat on
aivan hirveitä ja sit päädyt vaan mussuttaa pussikaupalla herneitä ja sit kaikki sukulaiset ja veljet ja siskot, kissat, koirat, tontut ja seinät alkaa vittuilee sulle siitä että oot kasvissyöjä ja SE ON TOSI MUKAVAA JA HAUSKAA, siis kaikkien muiden paitsi sun mielestä!!
ja sit ne kaikki jouluherkut - joita on siis tasan yksi- ja se on pipari
sit niitä pipareitakin pitää tehä ihan hirveesti ja mutki pakotetaan tekemään niitä vaikkei kiinnosta ja sit niit muotteja painetaan niin kovaa että ihme jos ei mee käden läpi ja sit jää aina sen ruman perinteisen piparimuotin painautuma kämmeneen ja sattuu nii helvetisti
ja sit ne piparkakutki on hyviä vaan sen kymmenen minuuttia kun ne on vielä lämpimiä ja tullu vasta uunista mut sit tapahtuu jotain ja niistä tulee kuivia karrelle palaneita käppyröitä jotka maistuu tuhkalta ja kanelilta ----> nam.
JA JOULUKUUSI
koko talo leimahtaa mäntysuovalta, ne havut pistelee persiissä koska tietysti se puu on tungettu johonki sellaseen paikkaan jossa se on aina tiellä
ja sit kun se kuivaa ja tiputtaa enemmän havuja mitä meidän kissat karvoja
ja se se vasta onkin hauskaa kun kissat kiinnostuu niistä koristepalloista ja särkee joka päivä yhen niistä ja ehtii ennen jouluaattoo kaataa koko paskan ainakin sen kaks kertaa ja aattona kuuluu vaan PLUMPS ja mJAU kun yks niistä karvakasoista tipahtaa akvaarioon.
ja sit kun viimein päästään avaa niitä lahjoja, niin eihän sieltä tuu ikinä mitään mitä on halunnu
yks tätikin ostaa mulle joka joulu sen viis kiloo PAPERIA ja vaan siks että kerran 10-vuotiaana erehdyin sanomaan sen kuullen että tykkään piirtää
ja toinen täti ostaa mulle joka joulu sen viis kiloo HUOPAA vaan siks että kerran 10-vuotiaana erehdyin huovuttamaan sille jonku ruman kissan
ja mun äiti ja sisko lyö aina viisaampaakin viisaammat päänsä yhteen hankkiakseen mulle jonkun mahdollisimman ivallisen lahjan, kuten vaikka tyynyliinan arttu wiskarin naamalla - ja vaan siks että kerran erehdyin sanomaan vihaavani sitä.
+ tottakai oon katkera lapsi ja suutun kun mun veli saa kaikkee hienompaa ja kalliimpaa mitä minä vaikka siis kaikki järkihän sanoo että mä ansaitsisin sen lahjat ja vielä enemmänkin koska olenhan mä tän perheen ilmiselvä priimus, tottakai.
(no en nyt sentään mutta ärsyttää joka tapauksessa.)
ja sit sitä lahjapaperia on niin helvetisti
vaikka olevinaan viet kaiken roskiin niin sitä löytyy sängynalta vielä kesäkuussakin
ja sit kun joulu on ohi niin saa kuunnella kaikkien voivotusta ja itkua ja lahjoilla leijumista ja sitä kun isi osti vääränvärisen iphonen
ja sit ite on sillee ''ai kiva, mä sain tyynyliinan arttu wiskarin naamalla''
eikä koko juhlaa voi ees paeta
se tulee vastaan
ihan joka paikassakoulussa, kaupoissa, kotona, kadulla
tyrkyttävät sitä postinkin mukana mainoksissa ''OSTA ITSELLESI JOULUMIELI'' tyyliin
AINUT HYVÄ ON SUKLAA JA SEKI LIHOTTAAsaatana.
...
(en sit oikeesti kirjottanu just hirveetä megaragekuittausta) HYVÄÄ JOULUNODOTUSTA KAIKILLE smiley11