|
Post by Arabella on Jul 22, 2015 20:17:20 GMT
"jutta ja rapu makeaa vaativat" mitäs sä nyt vihjaat nyt en kyl tiiä aijaa.com/DEWMNvhys
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 22, 2015 20:18:34 GMT
Aattelin jopa tehä tälle oman niiku katerologian Eiku miten se kirjotettiikaa
|
|
|
Post by Arabella on Jul 22, 2015 20:19:53 GMT
Aattelin jopa tehä tälle oman niiku katerologian Eiku miten se kirjotettiikaa kategorian?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 22, 2015 20:23:36 GMT
Aattelin jopa tehä tälle oman niiku katerologian Eiku miten se kirjotettiikaa kategorian? ....olin jo ehottamassa kastraatiota, mut joo, musta vähän tuntuu et kategoria on se oikee vaihtoehto
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 22, 2015 20:24:45 GMT
Aattelin jopa tehä tälle oman niiku katerologian Eiku miten se kirjotettiikaa kategorian? Aivan niin siis hehehehheh joo Sen nimi ois candypompomin runollisuutta
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 22, 2015 23:04:11 GMT
"jutta ja rapu makeaa vaativat" mitäs sä nyt vihjaat nyt en kyl tiiä aijaa.com/DEWMNvNo mut- SUKLAA
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 22, 2015 23:06:01 GMT
|
|
|
Post by marrasaamu on Jul 23, 2015 6:00:35 GMT
mä näin tiellä mustan läskin kissan joka meinas jäähä auton alle Vitsi että mä vihaan ihmisiä jotka päästää kissan vapaasti ulkoilemaan. Mulla oli eilen ajotunti ja säikähdin iha hemmetisti ku joku vapaasieluinen kissaeläin tuli ojasta mun eteen tielle köpöttelemään. Oli siinä kyllä risteys välissä ja sain onneks kääntyä siitä nii ei tarvinnu ahdistua siitä kissasta enempää. :-D Mutta mäkin haluan kissan. Löysin jo sopivan kasvattajankin ja yyh tahtoo pennun. Kattokaa nyt vaikka näitä ihanuuksia. Tolla yhellä pojalla on vielä töpöhäntä, en kestä!
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 23, 2015 6:24:54 GMT
mä näin tiellä mustan läskin kissan joka meinas jäähä auton alle Vitsi että mä vihaan ihmisiä jotka päästää kissan vapaasti ulkoilemaan. Mulla oli eilen ajotunti ja säikähdin iha hemmetisti ku joku vapaasieluinen kissaeläin tuli ojasta mun eteen tielle köpöttelemään. Oli siinä kyllä risteys välissä ja sain onneks kääntyä siitä nii ei tarvinnu ahdistua siitä kissasta enempää. :-D Mutta mäkin haluan kissan. Löysin jo sopivan kasvattajankin ja yyh tahtoo pennun. Kattokaa nyt vaikka näitä ihanuuksia. Tolla yhellä pojalla on vielä töpöhäntä, en kestä! mäki haluun oman grumpy catin!!!
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 23, 2015 15:07:38 GMT
mä näin tiellä mustan läskin kissan joka meinas jäähä auton alle Vitsi että mä vihaan ihmisiä jotka päästää kissan vapaasti ulkoilemaan. Mulla oli eilen ajotunti ja säikähdin iha hemmetisti ku joku vapaasieluinen kissaeläin tuli ojasta mun eteen tielle köpöttelemään. Oli siinä kyllä risteys välissä ja sain onneks kääntyä siitä nii ei tarvinnu ahdistua siitä kissasta enempää. :-D Mutta mäkin haluan kissan. Löysin jo sopivan kasvattajankin ja yyh tahtoo pennun. Kattokaa nyt vaikka näitä ihanuuksia. Tolla yhellä pojalla on vielä töpöhäntä, en kestä! Mäkin panikoin aina kun nään kissan tiellä, varsinkin jos iskä on ratissa koska se aina ajaa vielä lähemmäksi sitä kissaparkaa ;_; APUA IHANIA, ite kyllä aion hankkia ihan maatiaiskissan sitten joskus mut awww noi on söppäniä ;w;
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 26, 2015 19:50:33 GMT
mä näin tiellä mustan läskin kissan joka meinas jäähä auton alle Vitsi että mä vihaan ihmisiä jotka päästää kissan vapaasti ulkoilemaan. Mulla oli eilen ajotunti ja säikähdin iha hemmetisti ku joku vapaasieluinen kissaeläin tuli ojasta mun eteen tielle köpöttelemään. Oli siinä kyllä risteys välissä ja sain onneks kääntyä siitä nii ei tarvinnu ahdistua siitä kissasta enempää. :-D Mutta mäkin haluan kissan. Löysin jo sopivan kasvattajankin ja yyh tahtoo pennun. Kattokaa nyt vaikka näitä ihanuuksia. Tolla yhellä pojalla on vielä töpöhäntä, en kestä! Mun yhen sukulaisen kissat saa päästä vapaasti ulkoilemaan, mutta ne ei usein kyllä poistu niiden tontilta + ne asuu maalla // Mäkin haluun kissan kovasti ;_; mut iskä on allerginen D: Ja aww kuin söpöjä!!
|
|
|
Post by empullah on Jul 27, 2015 18:07:33 GMT
omg kissanpennut on ihania
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 27, 2015 19:17:56 GMT
omg kissanpennut on ihania niin on käytiin tänään taas kattoo niitä
|
|
|
Post by empullah on Jul 29, 2015 14:40:19 GMT
omg kissanpennut on ihania niin on käytiin tänään taas kattoo niitä onko ne kivoja
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 30, 2015 18:06:14 GMT
niin on käytiin tänään taas kattoo niitä onko ne kivoja joo, semmosii ihan pikkusia rääpäleitä vielä
|
|