|
Post by petefromtheshop on Jul 22, 2015 18:08:35 GMT
ne oli vielä semmosia pikkusia rääpäleitä ja aw TAHTOO KISUN ((((
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 22, 2015 18:09:31 GMT
MÄKIN HALUUN
Sekä kissan että silitellä kissanpentuja :'''((((
|
|
|
Post by Arabella on Jul 22, 2015 19:17:47 GMT
mä näin tiellä mustan läskin kissan joka meinas jäähä auton alle
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 22, 2015 19:31:01 GMT
mä näin tiellä mustan läskin kissan joka meinas jäähä auton alle ''musta läski kissa'' reaktio: XDDDDdd <3 aws. ''joka meinas jäähä auton alle'' reaktio: AUTON ALLE :OOO !?
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 22, 2015 19:34:00 GMT
Mä Haluan Kisun Jos mul ois kisu sen nimi ois pete kaupasta, kutsumanimi ois pete
|
|
|
Post by Arabella on Jul 22, 2015 19:35:43 GMT
mä näin tiellä mustan läskin kissan joka meinas jäähä auton alle ''musta läski kissa'' reaktio: XDDDDdd <3 aws. ''joka meinas jäähä auton alle'' reaktio: AUTON ALLE :OOO !? mäki meinasin jäähä auton alle ku en kuullu sitä autoa ku oli kuulokkeet korvissa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 22, 2015 19:36:47 GMT
Mä Haluan Kisun Jos mul ois kisu sen nimi ois pete kaupasta, kutsumanimi ois pete oh oon ihan imarreltu tästä kunniasta !
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 22, 2015 19:38:14 GMT
''musta läski kissa'' reaktio: XDDDDdd <3 aws. ''joka meinas jäähä auton alle'' reaktio: AUTON ALLE :OOO !? mäki meinasin jäähä auton alle ku en kuullu sitä autoa ku oli kuulokkeet korvissa reaktio: jaareaktio: SÄKI :OOOO ?! herrajumala, ootko kunnossa??
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 22, 2015 19:44:29 GMT
Mä Haluan Kisun Jos mul ois kisu sen nimi ois pete kaupasta, kutsumanimi ois pete oh oon ihan imarreltu tästä kunniasta ! Niin söpö on pikkupikku pete nimenä Takaliitteenä se kuvitellaan kaupassa, Voi voi sitä pikku peteä Siwan kassalla suut loksahtelee Kun tuo kissa muumitikkari suussa kassala loikkii. "Mau, mau kassaneiti nopea olehhan nyt. On kiire, kun jutta ja rapu makeaa vaativat" pete maukui, ja kassaneiti peten varasti. Ei tuo tyhmä blondi peten maukumista tajunnut, peten kaappasi ja autoon vei. Olen runollinen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 22, 2015 19:48:39 GMT
oh oon ihan imarreltu tästä kunniasta ! Niin söpö on pikkupikku pete nimenä Takaliitteenä se kuvitellaan kaupassa, Voi voi sitä pikku peteä Siwan kassalla suut loksahtelee Kun tuo kissa muumitikkari suussa kassala loikkii. "Mau, mau kassaneiti nopea olehhan nyt. On kiire, kun jutta ja rapu makeaa vaativat" pete maukui, ja kassaneiti peten varasti. Ei tuo tyhmä blondi peten maukumista tajunnut, peten kaappasi ja autoon vei. Olen runollinen EI SAA VIEDÄ PIKKU PETE PARKAA ((((((((((( eikä muumitikkareita.
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 22, 2015 19:56:23 GMT
Niin söpö on pikkupikku pete nimenä Takaliitteenä se kuvitellaan kaupassa, Voi voi sitä pikku peteä Siwan kassalla suut loksahtelee Kun tuo kissa muumitikkari suussa kassala loikkii. "Mau, mau kassaneiti nopea olehhan nyt. On kiire, kun jutta ja rapu makeaa vaativat" pete maukui, ja kassaneiti peten varasti. Ei tuo tyhmä blondi peten maukumista tajunnut, peten kaappasi ja autoon vei. Olen runollinen EI SAA VIEDÄ PIKKU PETE PARKAA ((((((((((( eikä muumitikkareita. ...tarina jatkuu Pete pikku kisu autossa parkui, maukui oikein lujaa. Tyhmä blondi sen silti ajattelematta häkkiin lukitsi, peten masennus sitä nauratti. Kun pelottava hirviö blondin kotiin saapui, se pikku peten paniikkiin sai. "Ei pikku peteä pois saa viedä, se on röyhkeää ja ajattelematonta vielä" maukui pikku pikku pete. Peten onneksi kaukana näkyi jutta, pelastamaan saapui kissajoukko musta. Kun blondi volvoa kiillottamasta häipyi, idiootti nainen peten sisään kantoi. Jatkuu ensi osassa :333
|
|
|
Post by Arabella on Jul 22, 2015 20:10:44 GMT
oh oon ihan imarreltu tästä kunniasta ! Niin söpö on pikkupikku pete nimenä Takaliitteenä se kuvitellaan kaupassa, Voi voi sitä pikku peteä Siwan kassalla suut loksahtelee Kun tuo kissa muumitikkari suussa kassala loikkii. "Mau, mau kassaneiti nopea olehhan nyt. On kiire, kun jutta ja rapu makeaa vaativat" pete maukui, ja kassaneiti peten varasti. Ei tuo tyhmä blondi peten maukumista tajunnut, peten kaappasi ja autoon vei. Olen runollinen "jutta ja rapu makeaa vaativat" mitäs sä nyt vihjaat
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 22, 2015 20:12:06 GMT
EI SAA VIEDÄ PIKKU PETE PARKAA ((((((((((( eikä muumitikkareita. ...tarina jatkuu Pete pikku kisu autossa parkui, maukui oikein lujaa. Tyhmä blondi sen silti ajattelematta häkkiin lukitsi, peten masennus sitä nauratti. Kun pelottava hirviö blondin kotiin saapui, se pikku peten paniikkiin sai. "Ei pikku peteä pois saa viedä, se on röyhkeää ja ajattelematonta vielä" maukui pikku pikku pete. Peten onneksi kaukana näkyi jutta, pelastamaan saapui kissajoukko musta. Kun blondi volvoa kiillottamasta häipyi, idiootti nainen peten sisään kantoi. Jatkuu ensi osassa :333 O_______O pete!! pois sen bimbon sylistä nyt heti!!!
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 22, 2015 20:14:27 GMT
Niin söpö on pikkupikku pete nimenä Takaliitteenä se kuvitellaan kaupassa, Voi voi sitä pikku peteä Siwan kassalla suut loksahtelee Kun tuo kissa muumitikkari suussa kassala loikkii. "Mau, mau kassaneiti nopea olehhan nyt. On kiire, kun jutta ja rapu makeaa vaativat" pete maukui, ja kassaneiti peten varasti. Ei tuo tyhmä blondi peten maukumista tajunnut, peten kaappasi ja autoon vei. Olen runollinen "jutta ja rapu makeaa vaativat" mitäs sä nyt vihjaat Se oli runoutta!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 22, 2015 20:16:08 GMT
Niin söpö on pikkupikku pete nimenä Takaliitteenä se kuvitellaan kaupassa, Voi voi sitä pikku peteä Siwan kassalla suut loksahtelee Kun tuo kissa muumitikkari suussa kassala loikkii. "Mau, mau kassaneiti nopea olehhan nyt. On kiire, kun jutta ja rapu makeaa vaativat" pete maukui, ja kassaneiti peten varasti. Ei tuo tyhmä blondi peten maukumista tajunnut, peten kaappasi ja autoon vei. Olen runollinen "jutta ja rapu makeaa vaativat" mitäs sä nyt vihjaat nyt en kyl tiiä aijaa.com/DEWMNv
|
|