|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 15:24:39 GMT
eniten ulkonäöltäs?
|
|
|
Post by Arabella on Jul 2, 2015 15:38:59 GMT
ööööööööööööööööööööö ehkä sitä prinsessa ruususta ? ainaki hiusten osalta, paitsi mun hiukset on tummemmat enmä tiiä en koe näyttäväni piirretyltä barbilta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 15:47:11 GMT
ööööööööööööööööööööö ehkä sitä prinsessa ruususta ? ainaki hiusten osalta, paitsi mun hiukset on tummemmat enmä tiiä en koe näyttäväni piirretyltä barbilta (oikeesti mietin vaan minkä näkösiä ootte mut en viiti udella mut utelen silti)
|
|
|
Post by Arabella on Jul 2, 2015 15:48:16 GMT
ööööööööööööööööööööö ehkä sitä prinsessa ruususta ? ainaki hiusten osalta, paitsi mun hiukset on tummemmat enmä tiiä en koe näyttäväni piirretyltä barbilta (oikeesti mietin vaan minkä näkösiä ootte mut en viiti udella mut utelen silti) joo no en oikeesti näytä yhtään keneltäkään disney prinsessalta niin tää ei nyt taitanu auttaa sua yhtään
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 2, 2015 15:51:53 GMT
idk ne kaikki on ihan saman näkösii, ei niis eroo ku hiukset
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 15:52:48 GMT
(oikeesti mietin vaan minkä näkösiä ootte mut en viiti udella mut utelen silti) joo no en oikeesti näytä yhtään keneltäkään disney prinsessalta niin tää ei nyt taitanu auttaa sua yhtään 8((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( disney on tyhmä. sit jos kysyn suoraan niin kaikki on sillee ''lol oon vaan ruma peruna'' .__.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 15:53:16 GMT
idk ne kaikki on ihan saman näkösii, ei niis eroo ku hiukset totta.
|
|
|
Post by Arabella on Jul 2, 2015 15:54:13 GMT
joo no en oikeesti näytä yhtään keneltäkään disney prinsessalta niin tää ei nyt taitanu auttaa sua yhtään 8((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( disney on tyhmä. sit jos kysyn suoraan niin kaikki on sillee ''lol oon vaan ruma peruna'' .__. sun pitää löytää jokin parempi tapa selvittää miltä me kaikki näytämme
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 15:55:42 GMT
8((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( disney on tyhmä. sit jos kysyn suoraan niin kaikki on sillee ''lol oon vaan ruma peruna'' .__. sun pitää löytää jokin parempi tapa selvittää miltä me kaikki näytämme tuun kattoo mut sit mun pitäs udella missä te asutte
|
|
|
Post by Arabella on Jul 2, 2015 15:56:14 GMT
sun pitää löytää jokin parempi tapa selvittää miltä me kaikki näytämme tuun kattoo mut sit mun pitäs udella missä te asutte stalkkeri pete 8((
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 15:59:18 GMT
tuun kattoo mut sit mun pitäs udella missä te asutte stalkkeri pete 8((
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 2, 2015 16:04:02 GMT
sit jos kysyn suoraan niin kaikki on sillee ''lol oon vaan ruma peruna'' .__. Pitää haastaa ihmiset kuvailee kunnolla Tai tehä kuvakeskustelu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 16:04:36 GMT
sit jos kysyn suoraan niin kaikki on sillee ''lol oon vaan ruma peruna'' .__. Pitää haastaa ihmiset kuvailee kunnolla Tai tehä kuvakeskustelu mmm.
|
|
|
Post by swordsman on Jul 2, 2015 18:31:04 GMT
en aluks ees muistanu melkein yhtäkään disneyprinsessaa, mut sit muistin et mun työpöydällä on ekaluokasta asti ollu kirjotusalusta, jossa on niiden kuvia
raivasin sit kaiken roskan pois sen päältä ja tulin siihen tulokseen et belle mua noista eniten taitaa muistuttaa, vaikkei kukaan ihan samannäkönen ole
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 2, 2015 18:38:34 GMT
Ei mitään hajua
|
|