|
Post by zuttathezombie on Nov 8, 2015 0:59:24 GMT
PETE MIKS KAIVOIT TÄN ESIIN JOSTAIN SYVYYKSISTÄ
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 8, 2015 1:00:59 GMT
PETE MIKS KAIVOIT TÄN ESIIN JOSTAIN SYVYYKSISTÄ :DDDDDDDkoska oon kauhee lol
|
|
|
Post by zuttathezombie on Nov 8, 2015 1:04:36 GMT
PETE MIKS KAIVOIT TÄN ESIIN JOSTAIN SYVYYKSISTÄ :DDDDDDDkoska oon kauhee lolKUOLIN NAURUUN
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 8, 2015 1:07:43 GMT
:DDDDDDDkoska oon kauhee lol KUOLIN NAURUUN MÄKI
|
|
|
Post by Arabella on Nov 8, 2015 7:23:17 GMT
|
|
|
Post by renak on Dec 15, 2016 17:38:47 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 15, 2016 17:41:00 GMT
nautin siitä miten tää keskustelu nousee aina pinnalle kerta toisensa jälkeen
|
|
|
Post by Sibe on Dec 17, 2016 21:29:33 GMT
nautin siitä miten tää keskustelu nousee aina pinnalle kerta toisensa jälkeen peputhan on tosi kivoja, niin ei ihmekään mulla on btw ikävä juttaa, en oo nähny sitä viime aikoina liiaksi ):
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 2:44:22 GMT
nautin siitä miten tää keskustelu nousee aina pinnalle kerta toisensa jälkeen peputhan on tosi kivoja, niin ei ihmekään mulla on btw ikävä juttaa, en oo nähny sitä viime aikoina liiaksi ): jutna </3
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 18, 2016 9:50:06 GMT
peputhan on tosi kivoja, niin ei ihmekään mulla on btw ikävä juttaa, en oo nähny sitä viime aikoina liiaksi ): jutna </3 ANTEEKSI (((
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 16:52:35 GMT
ANTEEKSI ((( ei se haitnaaa tai no haitnaa se vähän mut sulla on varmasti sun omat syys miks oot käyny täällä vähän harvemmin ja niin
|
|
|
Post by Sibe on Dec 19, 2016 17:42:04 GMT
ANTEEKSI ((( (( oon samaa mieltä peten kanssa onko sulla kaikki kuitenkin okei? on ollu kamala ikävä yyyh
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 19, 2016 23:17:10 GMT
ANTEEKSI ((( (( oon samaa mieltä peten kanssa onko sulla kaikki kuitenkin okei? on ollu kamala ikävä yyyh Noh niin okei kun nyt meikäläisellä voi olla :DD Koulu vaan on pitäny kiireisenä ja oon ollu niin puhki, etten oo välillä jaksanu avata konetta ollenkaan, enkä tykkää selailla Kattilaa puhelimella pitkiä aikoja Koitan joululomalla olla aktiivisempi <3
|
|
|
Post by Sibe on Dec 21, 2016 18:49:53 GMT
(( oon samaa mieltä peten kanssa onko sulla kaikki kuitenkin okei? on ollu kamala ikävä yyyh Noh niin okei kun nyt meikäläisellä voi olla :DD Koulu vaan on pitäny kiireisenä ja oon ollu niin puhki, etten oo välillä jaksanu avata konetta ollenkaan, enkä tykkää selailla Kattilaa puhelimella pitkiä aikoja Koitan joululomalla olla aktiivisempi <3 en mä tiiä kui okei teikäläisellä voi olla mut oh voin uskoa! toivottavasti koulun suhteen on kumminki menny ihan hyvin. ja joo ymmärrän, en ite käytä tätä ollenkaan puhelimella :--D oi ihanaa <3 en tiiä mulla on vaan ollu ikävä sua, peteä ja rapua jotenki
|
|