|
Post by susanna48 on May 28, 2015 14:16:07 GMT
|| Muistutan vielä että pääsen huomenna roolimaan vasta iltapäivällä tai illalla!
|
|
|
Post by susanna48 on May 28, 2015 14:18:03 GMT
|| Haluun roolii mut kukaan ei oo paikal :c
|
|
|
Post by Sibeemi on May 28, 2015 14:25:29 GMT
|| Haluun roolii mut kukaan ei oo paikal :c //minä olen paikalla :3
|
|
|
Post by susanna48 on May 28, 2015 14:32:00 GMT
|| Haluun roolii mut kukaan ei oo paikal :c //minä olen paikalla :3 || Jee, seuraa?
|
|
|
Post by salsa on May 28, 2015 14:34:29 GMT
//Jos en pahasti erehy niin Siben... /Ja vaikka Mistelikuulle (jokiklaani) seuraks joku kolli jostai toisesta klaanista (jos vaan käy) koska sulla ei vissii ollu joessa ketään soturia ellen erehdy XDD // tarkoitatko mua vai Sibeemiä? ja mietin vielä kuvaa Karhusydämen kumppanille jees Riisi tuli :3 <3 //juu sua tarkoitan XDD ja juu ;3 //pääsen illal vasta roolii.. ;-; oon nyt elokuvissa...
|
|
|
Post by Sibeemi on May 28, 2015 14:35:17 GMT
|| Jee, seuraa? //katso jos joku kissoistani kävisi
|
|
|
Post by susanna48 on May 28, 2015 14:38:04 GMT
|| Jee, seuraa? //katso jos joku kissoistani kävisi
|| Käviskö jos Tomupentu ja mun joku pentu Myrskyklaanista tekis vaikka jotain? :3
|
|
|
Post by Sibeemi on May 28, 2015 14:41:07 GMT
//katso jos joku kissoistani kävisi
|| Käviskö jos Tomupentu ja mun joku pentu Myrskyklaanista tekis vaikka jotain? :3
//käy. Kumpi roolii ensin?
|
|
|
Post by susanna48 on May 28, 2015 14:43:34 GMT
|| Sä voit alottaa? :3
|
|
|
Post by Sibeemi on May 28, 2015 14:44:37 GMT
|| Sä voit alottaa? :3
//Selvä. Missä sun pentu on?Haluatko roolia vaikka Kivipennulla?
|
|
|
Post by susanna48 on May 28, 2015 14:48:25 GMT
|| HUOMIO! Hippiluuranko kertoi minulle ettei hänen aikansa riitä tähän ropeen Joten Varjoklaanin po:sta tulee parantaja jos vain po:n roolija haluaa! Myös Myrskyklaanin tuleva parantaja tulee MayMaylle(?)! Jokiklaanin uuden varapäällikön nimittää pian Naamiotähti!
|
|
|
Post by susanna48 on May 28, 2015 14:48:51 GMT
//Selvä. Missä sun pentu on?Haluatko roolia vaikka Kivipennulla? || Juu, Kivipentu on pentutarhassa
|
|
|
Post by Sibeemi on May 28, 2015 14:58:31 GMT
//Selvä. Missä sun pentu on?Haluatko roolia vaikka Kivipennulla? || Juu, Kivipentu on pentutarhassa //Selvä :3 TOMUPENTU alkoi heräillä emonsa vierestä. Pentu avasi silmänsä ja nousi ylös. Kissan huomio kiinnittyi tarhassa olevaan Kivipentuun. "Hei Kivipentu!" Naaras hihkaisi ja loikki toisen pennun luo. VALKOPILVI vilkaisi tyttärensä touhuja sivusilmällä ja sulki silmänsä uupuneena. Kuningatar ei ollut nukkunut viime yönä.
|
|
|
Post by susanna48 on May 28, 2015 15:03:23 GMT
|| Juu, Kivipentu on pentutarhassa //Selvä :3 TOMUPENTU alkoi heräillä emonsa vierestä. Pentu avasi silmänsä ja nousi ylös. Kissan huomio kiinnittyi tarhassa olevaan Kivipentuun. "Hei Kivipentu!" Naaras hihkaisi ja loikki toisen pennun luo. VALKOPILVI vilkaisi tyttärensä touhuja sivusilmällä ja sulki silmänsä uupuneena. Kuningatar ei ollut nukkunut viime yönä. || Tuleeko siis Kyyneltassusta Varjon parantaja? Voit tietty muuttaa ikää jos vain haluat? Tai jos haluat että Kyyneltassu pysyy parantajaoppilaana niin joku voi tehdä sille mestarin?
KIVIPENTU hätkähti hereille. Pennun siniset silmät olivat ammollaan ja hän hämmästeli ympäristöä. "Näin pahaa unta!" Harmaaturkkinen pentu valitti uikuttaen. "Hei Tomupentu! Näitkö sinä mitään unta?" Kivipentu kysyi pennulta uteliaana.
|
|
|
Post by Sibeemi on May 28, 2015 15:03:37 GMT
|| HUOMIO! Hippiluuranko kertoi minulle ettei hänen aikansa riitä tähän ropeen Joten Varjoklaanin po:sta tulee parantaja jos vain po:n roolija haluaa! Myös Myrskyklaanin tuleva parantaja tulee MayMaylle(?)! Jokiklaanin uuden varapäällikön nimittää pian Naamiotähti! //Kyyneltassusta voi laittaa vaikka 15 kuisen
|
|