|
Post by salsa on May 27, 2015 18:35:28 GMT
SIRPPITASSU niminen pieni musta naaras, asteli sisään Varjoklaanin leiriin heilutellen häntäänsä askeliensa tahdissa. Oppilas oli käynyt metsästämässä, mutta pyyntionni oli ollut mitä huonoin. Varjoklaanilaisen turkki oli liimautunut kylkiin, koska taivaalta satoi vettä. "Ei ihme etten saanut yhtään mitään..." Sirppitassu mumisi itsekseen ja kohotti meripihkan värisen katseensa tassuistaan, ja nuoren naaraan katseeseen osui Kyyneltassu, naaraan ystävä, josta oli tullut parantajaoppilas. Musta kissa nopeutti tahtiaan ja asteli Kyyneltassun luokse. "Kerkeätkö jutella, Kyyneltassu?" oppilas maukaukaisi heilauttaen häntäänsä pirteästi katsoen parantajaoppilaaseen. KYYNELTASSU katsahti taivaalle. Taivas oli harmaa ja vesipisarat putoilivat taivaalta. Turkki liimautui nahkaa vasten. Olo tuntui kurjalta sateessa. Naaras kuuli nimensä ja näki ystävänsä, Sirppitassun. Olo piristyi hetkessä. "Hei Sirppitassu. Tietenkin kerkeän", hän vastasi ja katsahti mustaan naaraaseen. Parantajaoppilas hymyili hieman ja heilautti häntäänsä tervehdykseksi. Hän ei ollutkaan hetkeen jutellut Sirppitassun kanssa. SIRPPITASSU hymyili, kun kuuli myöntävän vastauksen ja istahti ystävänsä viereen kietoen häntänsä etutassujensa ympärille. "Mitä sinulle kuuluu?" Musta solakka naaras maukaisi katseensa Kyyneltassussa. "Kurja ilma tänään.." Varjoklaanin oppilas maukaisi ja katsahti taivaalle, mutta palautti katseensa takaisin parantajaoppilaaseen. "Mitä olet tehnyt?", Sirppitassu kysyi taas uuden kysymyksen. Naaras oli kova puhumaan, jos sille tielle lähti. //Käyn syömässä tuun kohta...
|
|
riisi
Tonttukissa
There's no-one standing in our way
|
Post by riisi on May 27, 2015 18:41:52 GMT
LOMAKE Nimi: Kotkansulka Ikä: 37 kuuta SKP: kolli Klaani: klaaniton Arvo: erakko Ulkonäkö: Kotkansulka on suurikokoinen ja lihaksikas beigen värinen kissa. Kollin turkki on kohtuullisen paksu ja pitkä, eikä se kastuttuaan ole mikään nopein kuivumaan. Erakon silmissä näkyy vihreän sävyä, mutta ne ovat selvästi kuitenkin siniset. Kollin kasvoist pystyy erottamaan hieman tummempia juovia, jotka lähtevät poispäin kuonosta. Taisteluissa tulleet haavat ovat hyvin peittyneety tuuhean turkin alle, eikä niitä sieltä oikeastaan edes hirveästi erota. Luonne: Kotkansulka on hyvin rauhanomainen kolli, joka kuitenkin ei muista turhia rupea heti alussa kuvittelemaan. Kollin ajattelutapaa on aina välillä sanottu turhankin realistiseksi, sillä sinertäväsilmäinen erakko ei jaksa lähteä uskomaan omasta mielestään typeriä muista kissoista. Kolli yrittää parhaansa mukaan pysyä sovussa klaanien kanssa, kun ei kovin riitaahaastava luonteeltaan ole. Kotkansulan asenne muita kohtaan on useinmiten positiivinen ja pirteä, mutta niitä huonoja päiviähän kaikilta löytyy, niin myös Kotkansulalta. Menneisyys: Nei mitään sen kummoisempaa. Muuta: Kolli on nopea oppimaan lähes pelkästään katselemall ja sitten kokeilemlla itse perässä. Erakko on esimerkiksi on oppinut kalastamaan sillä tavoin. MINI Kotkansulka | 37 kuuta | kolli | erakko | klaaniton | riisi Attachment Deleted
|
|
|
Post by salsa on May 27, 2015 18:45:03 GMT
LOMAKE Nimi: Kotkansulka Ikä: 37 kuuta SKP: kolli Klaani: klaaniton Arvo: erakko Ulkonäkö: Kotkansulka on suurikokoinen ja lihaksikas beigen värinen kissa. Kollin turkki on kohtuullisen paksu ja pitkä, eikä se kastuttuaan ole mikään nopein kuivumaan. Erakon silmissä näkyy vihreän sävyä, mutta ne ovat selvästi kuitenkin siniset. Kollin kasvoist pystyy erottamaan hieman tummempia juovia, jotka lähtevät poispäin kuonosta. Taisteluissa tulleet haavat ovat hyvin peittyneety tuuhean turkin alle, eikä niitä sieltä oikeastaan edes hirveästi erota. Luonne: Kotkansulka on hyvin rauhanomainen kolli, joka kuitenkin ei muista turhia rupea heti alussa kuvittelemaan. Kollin ajattelutapaa on aina välillä sanottu turhankin realistiseksi, sillä sinertäväsilmäinen erakko ei jaksa lähteä uskomaan omasta mielestään typeriä muista kissoista. Kolli yrittää parhaansa mukaan pysyä sovussa klaanien kanssa, kun ei kovin riitaahaastava luonteeltaan ole. Kotkansulan asenne muita kohtaan on useinmiten positiivinen ja pirteä, mutta niitä huonoja päiviähän kaikilta löytyy, niin myös Kotkansulalta. Menneisyys: Nei mitään sen kummoisempaa. Muuta: Kolli on nopea oppimaan lähes pelkästään katselemall ja sitten kokeilemlla itse perässä. Erakko on esimerkiksi on oppinut kalastamaan sillä tavoin. MINI Kotkansulka | 37 kuuta | kolli | erakko | klaaniton | riisi //Hienoa Riiisi :33
|
|
riisi
Tonttukissa
|
Post by riisi on May 27, 2015 18:51:56 GMT
LOMAKE Nimi: Kotkansulka Ikä: 37 kuuta SKP: kolli Klaani: klaaniton Arvo: erakko Ulkonäkö: Kotkansulka on suurikokoinen ja lihaksikas beigen värinen kissa. Kollin turkki on kohtuullisen paksu ja pitkä, eikä se kastuttuaan ole mikään nopein kuivumaan. Erakon silmissä näkyy vihreän sävyä, mutta ne ovat selvästi kuitenkin siniset. Kollin kasvoist pystyy erottamaan hieman tummempia juovia, jotka lähtevät poispäin kuonosta. Taisteluissa tulleet haavat ovat hyvin peittyneety tuuhean turkin alle, eikä niitä sieltä oikeastaan edes hirveästi erota. Luonne: Kotkansulka on hyvin rauhanomainen kolli, joka kuitenkin ei muista turhia rupea heti alussa kuvittelemaan. Kollin ajattelutapaa on aina välillä sanottu turhankin realistiseksi, sillä sinertäväsilmäinen erakko ei jaksa lähteä uskomaan omasta mielestään typeriä muista kissoista. Kolli yrittää parhaansa mukaan pysyä sovussa klaanien kanssa, kun ei kovin riitaahaastava luonteeltaan ole. Kotkansulan asenne muita kohtaan on useinmiten positiivinen ja pirteä, mutta niitä huonoja päiviähän kaikilta löytyy, niin myös Kotkansulalta. Menneisyys: Nei mitään sen kummoisempaa. Muuta: Kolli on nopea oppimaan lähes pelkästään katselemall ja sitten kokeilemlla itse perässä. Erakko on esimerkiksi on oppinut kalastamaan sillä tavoin. MINI Kotkansulka | 37 kuuta | kolli | erakko | klaaniton | riisi //Hienoa Riiisi :33 / Meh, kun inspi sanoo lomaketta tehdessä "nnoup"
|
|
|
Post by salsa on May 27, 2015 18:55:16 GMT
//Tuo on muutes loistava idea >:33(ja vielä ku Sydänviilto ei oo mikään kiltein kolli.. no on se normaalia kiltimpi nyt mutta siltiXDD>:3) //Ja jos me alotettas sitä Koiranpureman ja Kuikansulan kiellettyä romanssia ?>:3 //Juu sopii mulle Jos Kuikansulka juoksentelis nummil ja kolarois vahingos vaik Koiranpuremaa, jos se ilmestyy sielt jostai puun takaa tai jtn KUIKANSULKA pujotteli ulos Tuuliklaanin leirin melko ahtaasta ulos/sisäänkäynnistä ja katseli ylös harmaalle taivaalle. Nuorehko soturitar juoksi erään mäen laelle, jossa sitten pysähtyi ja katseli ympärilleen. Kohta naaras kuitenkin kulki ravaten pois mäen päältä ja alhaalla katsoi jälleen ympärilleen ja haisteli ilmaa. Kuikansulka lähti jälleen liikkeelle ja nosti pian juoksuun, kulkiessaan halki avoimien nummien. Sää tosiaan ei ollut mikään kehuttava, mutta mitä siitä, sillä soturitar rakasti juoksemista oli sää mikä hyvänsä. . KOIRANPUREMA istuskeli puun vieressä nuollen huulistaan riistan palasia. Erakko haisteli ilmaa, mutta ei haistanut muuta, kuin juuri syömänsä hiiren ja raikkaan ilman. Harmaa kolli venytteli raajojaan ja haukotteli astellen puun takaa häntä puolelta toiselle heiluen. Yhtäkkiä Koiranpurema haistoi Tuuliklaanilaisen ja kääntyi katsomaan hajun suuntaan, mutta liian myöhään(?). Erakko tunsi kyljessään puskaisun, kollilla kesti hetki tajuta mitä oli tapahtunut. Tuuliklaanilainen naaras oli joko juossut häneen pahki tai kaatanut hänet tajutessaan, että kolli oli Tuuliklaanin reviirillä(?).
|
|
|
Post by salsa on May 27, 2015 18:55:52 GMT
/ Meh, kun inspi sanoo lomaketta tehdessä "nnoup" //pääasia on, että sait sen tehtyä :33
|
|
riisi
Tonttukissa
|
Post by riisi on May 27, 2015 18:57:44 GMT
/ Meh, kun inspi sanoo lomaketta tehdessä "nnoup" //pääasia on, että sait sen tehtyä :33 / Jepjep, voin siirtyä katsomaan animea tai hirttämään aivojani ficin parissa 8)
|
|
|
Post by MayMay on May 27, 2015 19:05:20 GMT
//Juu sopii mulle Jos Kuikansulka juoksentelis nummil ja kolarois vahingos vaik Koiranpuremaa, jos se ilmestyy sielt jostai puun takaa tai jtn KUIKANSULKA pujotteli ulos Tuuliklaanin leirin melko ahtaasta ulos/sisäänkäynnistä ja katseli ylös harmaalle taivaalle. Nuorehko soturitar juoksi erään mäen laelle, jossa sitten pysähtyi ja katseli ympärilleen. Kohta naaras kuitenkin kulki ravaten pois mäen päältä ja alhaalla katsoi jälleen ympärilleen ja haisteli ilmaa. Kuikansulka lähti jälleen liikkeelle ja nosti pian juoksuun, kulkiessaan halki avoimien nummien. Sää tosiaan ei ollut mikään kehuttava, mutta mitä siitä, sillä soturitar rakasti juoksemista oli sää mikä hyvänsä. . KOIRANPUREMA istuskeli puun vieressä nuollen huulistaan riistan palasia. Erakko haisteli ilmaa, mutta ei haistanut muuta, kuin juuri syömänsä hiiren ja raikkaan ilman. Harmaa kolli venytteli raajojaan ja haukotteli astellen puun takaa häntä puolelta toiselle heiluen. Yhtäkkiä Koiranpurema haistoi Tuuliklaanilaisen ja kääntyi katsomaan hajun suuntaan, mutta liian myöhään. Erakko tunsi kyljessään puskaisun, kollilla kesti hetki tajuta mitä oli tapahtunut. Tuuliklaanilainen naaras oli joko juossut häneen pahki tai kaatanut hänet tajutessaan, että kolli oli Tuuliklaanin reviirillä. //Rooliks sä vähän niinku mun hahmolla, ku en oo viel ees roolinu sitä viel kolaroimaa siihe Koiranpuremaa -.-
|
|
|
Post by salsa on May 27, 2015 19:12:51 GMT
KOIRANPUREMA istuskeli puun vieressä nuollen huulistaan riistan palasia. Erakko haisteli ilmaa, mutta ei haistanut muuta, kuin juuri syömänsä hiiren ja raikkaan ilman. Harmaa kolli venytteli raajojaan ja haukotteli astellen puun takaa häntä puolelta toiselle heiluen. Yhtäkkiä Koiranpurema haistoi Tuuliklaanilaisen ja kääntyi katsomaan hajun suuntaan, mutta liian myöhään. Erakko tunsi kyljessään puskaisun, kollilla kesti hetki tajuta mitä oli tapahtunut. Tuuliklaanilainen naaras oli joko juossut häneen pahki tai kaatanut hänet tajutessaan, että kolli oli Tuuliklaanin reviirillä. //Rooliks sä vähän niinku mun hahmolla, ku en oo viel ees roolinu sitä viel kolaroimaa siihe Koiranpuremaa -.- //Sorisorisori!!! Mie unohin laittaa ne (?), eiollutarkotus autohittaa, äiti hoputti mua iltapesuille sorisorisori...x.x //mie korjasin ja anteeks vielä.... 3: //nyt mua ärsyttää ihan suunnattomasti ku unohin argd-.-
|
|
|
Post by susanna48 on May 28, 2015 10:07:46 GMT
|| Kaikki mukana! Närhitassun rooli tulee tähän samaan viestiin, roolaan nopee! :3
NÄRHITASSU seisoi aukiolla katselemassa, mitä muut tekivät. Pilviseltä taivaalta leijaili hitaasti lumihiutaleita sekä vesipisaroita. Aurinkoa ei näkynyt missään eikä lämpöä. Raidallinen naaras vilkaisi tuoresaaliskasaa, joka näytti tyhjältä. "Voisit mennä saalistamaan." Lempeä ääni kuului oppilaan takaa. Närhitassu kääntyi ja näki edessään Juovaturkin. Oppilas nyökkäsi kuningattarelle ja odotti sanoisiko tuo muuta. Juovaturkki hymyili ja heilautti kevyesti häntäänsä. "Pennuillani on nälkä", harmaa kuningatar sanoi vielä. Närhitassu nyökkäsi vielä kerran, lähti kävelemään leirin uloskäynnille ja pujahti siitä ulos. Leirin ulkopuolella oli todella liukasta ja naaras horjui monesti. Oppilas yritti saada kyntensä kiinni jäähän mutta se oli mahdotonta. Närhitassu tassutteli varovaisena kohti järveä. Lähellä järveä, naaras huomasi Laavatassun(?). "Laavatassu!" Siniturkkinen oppilas huusi hänelle.
|
|
|
Post by Sibeemi on May 28, 2015 10:52:41 GMT
"Minulle kuuluu hyvää. Kiitos kysymästä. Entä itsellesi?" Varjoklaanin parantajaoppilas naukui hymyillen hieman. Naaras nyökkäsi. Ilma oli tosiaan aika kurja. SÄVELTASSU vilkaisu jälleen taivaalle."Olen opetellut erilaisten kasvejen nimiä ja käyttötarkoituksia. Olen myös käynyt keräämässä niitä", hän kertoi hymyillen. "Miten koulutuksesi soturioppilaana on sujunut?" Raidallinen kissa kyseli kiinnostuneena ja jäi odottamaan vastausta.
|
|
|
Post by Hermeliini on May 28, 2015 11:02:49 GMT
| Anteeks mun epäaktiivisuus ;__; oon ollut kiireinen, ja tulen varmaan olemaan koko loppuviikon xc
Nimiehdotuksia? Olis sibeemin Valkopilven pentu :3 Olis ollu Hiekkapentu, mutta Myrskyklaanissa on jo sen niminen
|
|
|
Post by susanna48 on May 28, 2015 11:18:15 GMT
| Anteeks mun epäaktiivisuus ;__; oon ollut kiireinen, ja tulen varmaan olemaan koko loppuviikon xc Nimiehdotuksia? Olis sibeemin Valkopilven pentu :3 Olis ollu Hiekkapentu, mutta Myrskyklaanissa on jo sen niminen || Mäki oon ollu kiireinen :c
|| Huomenna pääsen vasta illalla roolimaan!!
|| Pennun nimi vois olla: Usvapentu, Sädepentu, Värepentu tai Valopentu :33
|
|
|
Post by Sibe on May 28, 2015 12:32:17 GMT
//sopii. Keneltä haluaisit? Kenen piti tehdä Valkopilven kumppani? //Jos en pahasti erehy niin Siben... /Ja vaikka Mistelikuulle (jokiklaani) seuraks joku kolli jostai toisesta klaanista (jos vaan käy) koska sulla ei vissii ollu joessa ketään soturia ellen erehdy XDD // tarkoitatko mua vai Sibeemiä? ja mietin vielä kuvaa Karhusydämen kumppanille jees Riisi tuli :3 <3
|
|
|
Post by susanna48 on May 28, 2015 14:00:48 GMT
|| Seuraa? :3
|
|