|
Post by salsa on May 27, 2015 14:42:32 GMT
//Aaokeijuu... //Ja missä klaanissa Valkopilvi on koska oon joko sokea tai en vaan löydä sitä listalta XDD // Susanna onko ne pennut jo syntyny ja sama kysymys muute Sibeemillekki? C3 // MayMay minkä näkönen Unisieppari on jos siis teen sille sen veljen c: ja sit sit Kuikansulalle jos sitä kiellettyy romanssii nii mikä klaani vai erakko tms.? //Uni on väritykseltää pikimusta ja silmät siniset. Ruumiin rakenteeltaan siro ja pieni kokonen. Ja Kuikansulalle vaikka erakko tai miten ite haluut? //okei, enköhän mie jonku löydä ja erakko käy hyvin :3 /ei varmaa haittaa jos silmät on erinväriset Unella XDD
|
|
|
Post by salsa on May 27, 2015 14:54:32 GMT
Sydänviilto | 14 kuuta | kolli| Soturi | Varjoklaani | Salsa -Unisiepparin veli
Koiranpurema | 21 kuuta | kolli | Erakko| Salsa
Laavatassu | 11 kuuta | kolli | oppilas | Jokiklaani | Salsa
//Kuvat on samassa järkässä ku nimetki //May käyhän Sydänviillon kuva :3?(hän on puoleksi sokeutunut, mutta silti soturi)
|
|
|
Post by susanna48 on May 27, 2015 15:18:44 GMT
|| Mukana kaikki
|| Salsa: Pennut on jo syntyny, mun pennut on tällä hetkellä 0 kuisia
|| May: Juu, kyllä huomasin
|
|
|
Post by salsa on May 27, 2015 15:22:06 GMT
|| Mukana kaikki
//Okei muokkasin sen tonne:3 /seuraa nytte mulle sinulta? :3
|
|
|
Post by susanna48 on May 27, 2015 15:29:11 GMT
|| Mukana kaikki
//Okei muokkasin sen tonne:3 /seuraa nytte mulle sinulta? :3 || Juu, multa saa seuraa mut ensin lisään noi loput kissat listaan :3
|
|
|
Post by salsa on May 27, 2015 15:30:33 GMT
//Okei muokkasin sen tonne:3 /seuraa nytte mulle sinulta? :3 || Juu, multa saa seuraa mut ensin lisään noi loput kissat listaan :3 //Jes , ja odottelen sinua :3 kerro sitte ku tiiät kelle haluisit seuraa nii keksin jonku sille kamuksi:3
|
|
|
Post by salsa on May 27, 2015 15:33:50 GMT
//Oon parhaani mukaan yrittäny houkutella tänään kaikkii tyyppejä tänne:3XDDD
|
|
|
Post by susanna48 on May 27, 2015 15:35:07 GMT
|| Juu, multa saa seuraa mut ensin lisään noi loput kissat listaan :3 //Jes , ja odottelen sinua :3 kerro sitte ku tiiät kelle haluisit seuraa nii keksin jonku sille kamuksi:3 || Mulla on ihan liikaa kissoja enkä osaa päättää kelle haluisin seuraa XD
|| Sä voit ehdottaa joitakin? :3
|| Ihanaa että oot mainostanu tätä ropea!
|
|
|
Post by salsa on May 27, 2015 15:40:08 GMT
//Jes , ja odottelen sinua :3 kerro sitte ku tiiät kelle haluisit seuraa nii keksin jonku sille kamuksi:3 || Mulla on ihan liikaa kissoja enkä osaa päättää kelle haluisin seuraa XD
//Joo oon saanu tänne ainaki kolme tyyppii jotka suunnittelee lomakkeen tekoa :333 //noovaikka Laavatassulle kaveriksi joku oppilas Jokiklaanista vaikka Närhitassu:3 //lähen kohta käyttää dogea...
|
|
|
Post by susanna48 on May 27, 2015 15:44:47 GMT
|| Mulla on ihan liikaa kissoja enkä osaa päättää kelle haluisin seuraa XD
//Joo oon saanu tänne ainaki kolme tyyppii jotka suunnittelee lomakkeen tekoa :333 //noovaikka Laavatassulle kaveriksi joku oppilas Jokiklaanista vaikka Närhitassu:3 //lähen kohta käyttää dogea...
|| Käy :3 Mites nää tapais/mitä nää menis tekemään?
|
|
riisi
Tonttukissa
There's no-one standing in our way
|
Post by riisi on May 27, 2015 15:50:50 GMT
/ Jjjjou, Riisi on ilmestynyt taas jostain mystisesti ja tekee lomakkeen kun muistaa raahautua SILLE KONEELLE että juuh :3
|
|
|
Post by susanna48 on May 27, 2015 15:55:00 GMT
/ Jjjjou, Riisi on ilmestynyt taas jostain mystisesti ja tekee lomakkeen kun muistaa raahautua SILLE KONEELLE että juuh :3 || Jee, lisää roolaajia!
|| Meen nyt syömään, yritän tulla vielä tänään mut jos en ehi niin tuun heti huomen koulun jälkeen
|
|
|
Post by MayMay on May 27, 2015 16:56:11 GMT
Sydänviilto | 14 kuuta | kolli| Soturi | Varjoklaani | Salsa -Unisiepparin veli Koiranpurema | 21 kuuta | kolli | Erakko| Salsa Laavatassu | 11 kuuta | kolli | oppilas | Jokiklaani | Salsa //Kuvat on samassa järkässä ku nimetki // May käyhän Sydänviillon kuva :3?(hän on puoleksi sokeutunut, mutta silti soturi) //Juu käy se kuva Seuraa miulle? Käviskö siis, että Ruusuntassusta tulis jossain vaiheessa Myrskyn po?
|
|
|
Post by MayMay on May 27, 2015 17:00:01 GMT
Tälläi btw, kiinnostaisko kenenkään kissaa olla Liljankukan kumppani ja tulevien pentujen isä? Ja jos joku haluu Liljan pennun, ni meinasin et niitä tulis maksimissaan 2 ja toisen aattelin ottaa itelleni, joten jos on halukkaita?
|
|
|
Post by Sibeemi on May 27, 2015 17:06:04 GMT
//seuraa mun kissoille?
|
|