|
Post by susanna48 on Jul 11, 2015 16:52:53 GMT
// voi kökkö mut koita nauttia reissusta ja maisemat on varmasti upeita! ja kun tuut takasin, niin otat sitte kuvia ja kerrot millanen paikka oli jne koska mä haluun Islantiin smiley11 kameran akku on latauksessa, ja oisin muuten tyhjentäny muistikortinki mutku siin on yli 1000 kuvaa ja silti yli puolet tilaa jäljellä xd aattelin valokuvata paljon sitä blue lagoonia johon mennään uimaan, se näyttää tälle: (sori kuvan koko xd) jaja ootan et se on sika hieno koska vähän vaihtelua normi kreikkaan/espanjaan myös kiitokset suskulle, lupaan laittaa kuvia teille hinta saattaa noin henkilöltä tuntua kovalle mut se on todellisuudessa tosi halpa, koska miettii retkien hintoja, 3 retkeä ois varmaan jossai espanjan/kreikan matkal 200-300e eli todellisuudes tosi halpa! ja bussi jolla mennään sen bensat jne maksaa kanssa || Uu c:
|
|
|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 16:53:25 GMT
HIUTALETASSU hymyilee hiukan. Sitten kolli haistelee ilmaa. Se kävelee vähän matkaa eteenpäin. Ei ainakaan kissanminttua lähistöllä. Hämähäkitkin olivat poissa, joten seittiä ei olisi saatavilla. Kolli nostaa katseensa ja huomaa lähistöllä haavan. "Voiko tuolta saada kuorta irti?", kysyy parantajaoppilas äkillisen innostuksen vallasssa. // ei muakaan KIRJOSYDÄN lähti kävelemään Hiutaletassun perään. Harmaa naaras piti katseensa terävänä että hänkin huomaisi lähistöllä olevat yrtit ja kasvit. "Voi", parantaja maukui hyväksyvästi ja hymähti oppilaalleen. HIUTALETASSU hymyilee hiukan ja menee sitten puun luokse. Kolli yrittää hampain repiä kaarnaa, tehtävässään onnistumatta. Miten kaarnaa saisi? "Kirjosydän, miten saan kaarnaa irti?", tuo kysyy mestariltaan.
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 11, 2015 16:53:40 GMT
|| Tarkoitat varmaan roolissasi Koivutassua etkä Tulitassua? meinasin eka kirjottaa tulitähti, sit kirjotin vahingso tulitassu XD tekstinki jouduin korjaa ku kirjotin ihan mitä sattuu esim Kolli puhdisti Tulitähteä... ||
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 11, 2015 16:55:09 GMT
meinasin eka kirjottaa tulitähti, sit kirjotin vahingso tulitassu XD tekstinki jouduin korjaa ku kirjotin ihan mitä sattuu esim Kolli puhdisti Tulitähteä... || äsken kävin hakee mun parvisängyst (ylhäällä sänky, alhaalla työpyötä jossa on tietsikka) ni tulin alas ni hoipertelin ihan ku oisin humalassa oon ihan sekasin
|
|
|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 16:55:12 GMT
kameran akku on latauksessa, ja oisin muuten tyhjentäny muistikortinki mutku siin on yli 1000 kuvaa ja silti yli puolet tilaa jäljellä xd aattelin valokuvata paljon sitä blue lagoonia johon mennään uimaan, se näyttää tälle: (sori kuvan koko xd) jaja ootan et se on sika hieno koska vähän vaihtelua normi kreikkaan/espanjaan myös kiitokset suskulle, lupaan laittaa kuvia teille hinta saattaa noin henkilöltä tuntua kovalle mut se on todellisuudessa tosi halpa, koska miettii retkien hintoja, 3 retkeä ois varmaan jossai espanjan/kreikan matkal 200-300e eli todellisuudes tosi halpa! ja bussi jolla mennään sen bensat jne maksaa kanssa || Uu c: // niinpä, Wau! :3 mie oon ollu vaan kerran Kreikassa, Kreetan saarella. Ah, siellä oli ihanaa, eikä meidän retki kyl ollu ku ehkä 30-70e siellä siihen toki ei tainnu sisältyä ruoka, en oo varma
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 11, 2015 16:57:57 GMT
KIRJOSYDÄN lähti kävelemään Hiutaletassun perään. Harmaa naaras piti katseensa terävänä että hänkin huomaisi lähistöllä olevat yrtit ja kasvit. "Voi", parantaja maukui hyväksyvästi ja hymähti oppilaalleen. HIUTALETASSU hymyilee hiukan ja menee sitten puun luokse. Kolli yrittää hampain repiä kaarnaa, tehtävässään onnistumatta. Miten kaarnaa saisi? "Kirjosydän, miten saan kaarnaa irti?", tuo kysyy mestariltaan. KIRJOSYDÄN kipitti nopeasti Hiutaletassun vierelle. Parantaja nousi takajaloillensa ja nuuhkaisi kaarnaa. Kaarna tuoksui luonnolliselle, eli se oli vielä hyvin käytettävissä. "Minä näytän", naaras lupasi ja tarttui ensin vahvoilla, terävillä kynsillänsä kaarnaan kiinni. Sen jälkeen Kirjosydän puristi puunkuorta ja tarttui varovasti hampaillansa kaarnanpalaan. Silmänräpäystä myöhemmin kaarnanpala raksahti ja tipahti alas puusta.
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 11, 2015 16:59:32 GMT
|| äsken kävin hakee mun parvisängyst (ylhäällä sänky, alhaalla työpyötä jossa on tietsikka) ni tulin alas ni hoipertelin ihan ku oisin humalassa oon ihan sekasin || Hyvä ettet kaatunu kun tulit sieltä alas c;
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 11, 2015 17:05:54 GMT
|| Mun tekis koko ajan mieli tehä jollekin uudelle kisulle pitkä lomake :3 Mut en varmaan jaksa nyt :c
|
|
|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 17:09:39 GMT
HIUTALETASSU hymyilee hiukan ja menee sitten puun luokse. Kolli yrittää hampain repiä kaarnaa, tehtävässään onnistumatta. Miten kaarnaa saisi? "Kirjosydän, miten saan kaarnaa irti?", tuo kysyy mestariltaan. KIRJOSYDÄN kipitti nopeasti Hiutaletassun vierelle. Parantaja nousi takajaloillensa ja nuuhkaisi kaarnaa. Kaarna tuoksui luonnolliselle, eli se oli vielä hyvin käytettävissä. "Minä näytän", naaras lupasi ja tarttui ensin vahvoilla, terävillä kynsillänsä kaarnaan kiinni. Sen jälkeen Kirjosydän puristi puunkuorta ja tarttui varovasti hampaillansa kaarnanpalaan. Silmänräpäystä myöhemmin kaarnanpala raksahti ja tipahti alas puusta.
HIUTALETASSU nyökkää ja katsoo sitten Kirjosydäntä. Naaras tarttuu ensin kynsillään ja sitten irrottaa sen hampaillaan. Kolli päättää yrittää vuorostaan. Sen lyhyehköt kynnet menevät kaarnaan. "Mitä sitten?", se maukaisee.
|
|
|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 17:10:14 GMT
|| Mun tekis koko ajan mieli tehä jollekin uudelle kisulle pitkä lomake :3 Mut en varmaan jaksa nyt :c // haha mun pitäis tehdä yhelle uudelle sivulle (se joka tekee linkinvaihtoa kuoleman varjojen kans) :DD
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 11, 2015 17:10:07 GMT
|| Onko kenelläkään tietoa Jutasta ja Wilmasta? Mun on pakko poistaa niiden kissat lähiaikoina koska kummallakin on arvovaltaisia yms.
+Ja sit haluaisin et joku päivä tulis kokoontuminen tai parantajien kokoontuminen :3
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 11, 2015 17:14:35 GMT
ketä tarkotat jutalla?
|
|
|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 17:16:27 GMT
|| Onko kenelläkään tietoa Jutasta ja Wilmasta? Mun on pakko poistaa niiden kissat lähiaikoina koska kummallakin on arvovaltaisia yms. +Ja sit haluaisin et joku päivä tulis kokoontuminen tai parantajien kokoontuminen :3 // Jutta on spiritissä! kysyppäs Herpalta tästä c: mut wilmasta ei mitään, mekin ehkä poistetaan jos ei tule ennen 30.7.
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 11, 2015 17:17:32 GMT
KIRJOSYDÄN kipitti nopeasti Hiutaletassun vierelle. Parantaja nousi takajaloillensa ja nuuhkaisi kaarnaa. Kaarna tuoksui luonnolliselle, eli se oli vielä hyvin käytettävissä. "Minä näytän", naaras lupasi ja tarttui ensin vahvoilla, terävillä kynsillänsä kaarnaan kiinni. Sen jälkeen Kirjosydän puristi puunkuorta ja tarttui varovasti hampaillansa kaarnanpalaan. Silmänräpäystä myöhemmin kaarnanpala raksahti ja tipahti alas puusta.
HIUTALETASSU nyökkää ja katsoo sitten Kirjosydäntä. Naaras tarttuu ensin kynsillään ja sitten irrottaa sen hampaillaan. Kolli päättää yrittää vuorostaan. Sen lyhyehköt kynnet menevät kaarnaan. "Mitä sitten?", se maukaisee. KIRJOSYDÄN kuuli ylhäältä päin rapinaa. Orava oli juoksemassa ylöspäin! "Tartu tiukasti kynsilläsi puunkuoreen kiinni ja nykäise hampaillasi kaarna irti", harmaaturkkinen parantaja neuvoi ystävälliseen äänen sävyyn. Naaras odotti viikset väristen miten Hiutaletassu onnistuisi. Siinä samassa Kirjosydämen kuonolle tipahti suuri vesipisara. Sen jälkeen vesipisara tipahti harmaalle turkille. "Taas alkaa satamaan", naaras murahti ja ravisteli pisarat pois turkistaan.
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 11, 2015 17:18:03 GMT
jutta oli varmaan vaan jutta? :3 ja kokoontuminen meidän kolmen kisuilla?
|
|