|
Post by susanna48 on Jul 10, 2015 18:05:59 GMT
|| Joki-, Tuuli,- vai Varjoklaanista? c: Tuuliklaanista || Ok Katon nopeesti ketkä mulla on vapaana
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 10, 2015 18:10:16 GMT
|| Ainakin nää on vapaana; Harmaaviha, Leoparditurkki, Sumuturkki, Harmaakukka, Kotkatassu, Lumitassu ja Ohdaketassu
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jul 10, 2015 18:13:59 GMT
|| Ainakin nää on vapaana; Harmaaviha, Leoparditurkki, Sumuturkki, Harmaakukka, Kotkatassu, Lumitassu ja Ohdaketassu sä voit päättää
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 10, 2015 18:19:22 GMT
|| Ainakin nää on vapaana; Harmaaviha, Leoparditurkki, Sumuturkki, Harmaakukka, Kotkatassu, Lumitassu ja Ohdaketassu sä voit päättää || Leoparditurkki? :3
+Voi ei :c En löydä Leoparditurkin kuvaa koneeltani
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jul 10, 2015 18:20:52 GMT
sä voit päättää || Leoparditurkki? :3
ok missä nää muutes tapaa?
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 10, 2015 18:23:32 GMT
|| Leoparditurkki? :3
ok missä nää muutes tapaa? || Myrskyklaanin ja Tuuliklaanin välisellä rajalla?
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jul 10, 2015 18:24:29 GMT
ok missä nää muutes tapaa? || Myrskyklaanin ja Tuuliklaanin välisellä rajalla? ok alotatko sä?
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 10, 2015 18:36:46 GMT
|| Myrskyklaanin ja Tuuliklaanin välisellä rajalla? ok alotatko sä? || Vaikka c;
LEOPARDITURKKI pujahti pois sotureiden pesästä. Täplikäs naaras köyristi selkäänsä venytellessään. Viileä tuuli riepotteli soturin lyhyttä turkkia. "Lähtisitkö saalistamaan?" HARMAAKUKKA naukaisi pentutarhan lähettyviltä. "Pentuni tarvitsevat lämmintä riistaa", hän jatkoi ja osoitti hännällänsä tuoresaaliskasaa jossa lojui pari vanhaa otusta. "Toki, lähden heti", Leoparditurkki maukui ja räpäytti lempeästi meripihkanvärisiä silmiä. Naaras rakasti pentuja ja hän halusi tehdä kaikkensa suojellakseen klaanin pienokaisia. Kullanruskea soturi heilautti häntäänsä hyvästeiksi ja tassutti nopein askelin leiristä ulos. Leoparditurkki terävöitti aistejaan ja kuuli jostain lähettyviltä kanin askeleita. Soturi pudottautui vaistomaisesti vaanimisasentoon ja lähti seuraamaan kanin tuoksua. Keskikokoinen kani oli menossa eteenpäin, sinne päin missä sijaitsi Tuuliklaanin ja Myrskyklaanin raja. Leoparditurkki jännitti lihaksensa ja kiristi tahtiaan. Kokenut soturi ei kuitenkaan huomannut maassa olevaa oksaa ja siinä samassa kani lähti juoksemaan karkuun. Täplikäs naaras murahti ja lähti kävelemään turhautuneena kohti jokea, mikä oli Tuuliklaanin ja Myrskyklaanin välinen rajamerkki.
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 11, 2015 8:12:42 GMT
|| Kukaan ei taida olla paikalla? :c
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 11, 2015 8:35:27 GMT
minä olla paikalla c:
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 11, 2015 9:04:11 GMT
|| Jee, haluutko seuraa? :3
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 11, 2015 11:24:40 GMT
| anteeksi taas hirveästi mun epäaktiivisuus! Lupaan yrittää roolia viikonlopun aikana c: Tänään mulla on vielä iltapäivällä/illalla menoa
|
|
|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 11:31:26 GMT
HIUTALETASSU nyökkää kollin sanoille. Toisaalta voikukan lehdistä ei olisi paljon hyötyä nyt kun satoi räntää ja oli pakkasta. Harmaaraidallinen nyökkää jälleen Kotkatassulle. Oppilas kuulee Kirjosydämen sanat ja nyökkää. Sitten kolli hakee ripeästi sammalia naaraalle ja pudottaa ne toisen eteen. "Siinä" // voisin tehdää kissan nimeltään Kyynelkajo :3 KIRJOSYDÄN hymyili parantajaoppilaalle ja nyökkäsi päätänsä. "Kiitos", harmaa parantaja kiitti ja asetteli pari säästynyttä kissanmintun lehteä sammaltukkoon. "Saisinko nuo voikukan lehdet?" naaras kysyi Kotkatassulta. "Toki", KOTKATASSU vastasi ja haki voikukan lehdet hyväkuntoisten yrttien seasta. Pieni kolli antoi ne harmaalle parantajalle ja istahti sitten nuolemaan tassuansa. "Kiitos", Kirjosydän kiitti jälleen ja pisti kasvin sammaltukkoon. "Harmillista että emme tiedä syyllistä", hän jatkoi ja heilautti häntäänsä hermostuneena. "Jos saisin tietää syyllisen, repisin häneltä karvat päältänsä", Kotkatassu lupasi ja vilkaisi sitten taas Hiutaletassua. "Täällä alkaa näyttää taas entiseltään", oppilas maukui iloisesti.
|| Tee ihmees :3
HIUTALETASSU hymyilee hiukan mestarilleen. Kollit auttoivat Kirjosydäntä mielellään, ja niin he saavat parantajan paremmalle tuulelle. "Se on kyllä harmi", mumisee harmaaturkkinen kolli. Se nyökkää innoissaan Kotkatassulle. "Sinusta oli suuri apu!", oppilas maukaisee kiitollisena. // en tiiä teenkö mut ehkä, laitatko varmuuden vuoks varauksee? :3
|
|
|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 11:32:25 GMT
|| Kukaan ei taida olla paikalla? :c // mä oon nyt tänään ainakin kun Kuoleman varjossa on klaanikokous niin roikun sit koneella :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 11, 2015 15:50:58 GMT
| anteeksi taas hirveästi mun epäaktiivisuus! Lupaan roolia viikonlopun aikana c: Tänään mulla on vielä iltapäivällä/illalla menoa || Ok hyvä kun ilmotit
|
|