|
Post by susanna48 on Jun 15, 2015 8:12:42 GMT
oho kuva on hieman... suuri? || Juu on aikas iso
|| Vastaan tohon rooliin pian
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 15, 2015 8:22:57 GMT
Kᴏɪᴠᴜᴘᴇɴᴛᴜ nuoli tuoresaalistaan kärsivällisesti ja väsyneesti. Pennut tarvitsivat unta mutta nuori kolli oli liian väsynyt ja nälissään nukkumaan. Loputon kierre johtui tietysti mistäpä muustakaan kuin lehtikadosta. Koivupentu ryhdistäytyi, nuoremmilla pennuilla asiat olivat jopa hullunkurisemmin, puhumattakaan kuningattarista. Kolli odotti kovasti oppilaaksi pääsyä, että saisi hoitaa oman osansakkin saaliista eikä vain tylsistyä tylsässä pentutarhassa, jossa hänellä ei ollut leikkikavereita, koska osa oli siirtynyt oppilaaksi ja osa oli jo liian nuoria. Nyt näin aamusta Koivupentu pesi hätääntyneesti turkkiaan, koska muisti että hänet nimetettäisiin tänään tai lähiaikoina oppilaaksi. Pentu, tai miten sanottaisiin oppilas, huomasi perhosen liitelevän pentutarhan ylitse ja yritti saada sen leikkisästi kiinni. Hän sai halveksivia katseita niin sanotuilta "diivapennuilta" jotka olivat nuorempia, saivat kaiken huomion ja määräilivät vanhempiaan. Onneksi oli poikkeuksia nuoremmista pennuista, esimerkiksi Hiekkapentu joka vaikutti erittäin mukavalle. Perhosen lennettyä takaisin jonnekkin järvelle, Varjoklaanin suuntaan kolli lopetti turkkinsa pesemisen ja nukahti. Unissaan kehräävä pentu heräsikin unesta nopeasti, kuin profetian nähnyt kissa. Koivupentu oli nähnyt hyvin omituista unta jossa kaksijalat olivat tulleet nappaamaan kalaa järveltä. Puoliääneen Koivupentu maukui "Miksi Tähtiklaani lähettäisi profetioita minulle, vieläpä pennulle!" Vasta syödyn tuoresaaliin maku maistui Koivupennun suussa ja kolli nuoli huuliaan. //btw vaihan kuvaa, ja susanna48 seuraava rooli koivutassun oppilaaksi nimittäminen, jos vaan ehdit? SULKATURKKI heräsi lämpimästä sotureiden pesästä. Päivänvalo täplitti himmeästi pesää. Varapäällikkö nousi jaloillensa ja pujahti pesästä ulkosalle. Kollin ruskeisiin silmiin osui Koivupentu. Sulkaturkki oli itse päättänyt ryhtyä pennun mestariksi. Kaikkein huolestuttavin asia oli se, että Vaahterantähti oli kadoksissa. Sulkaturkin pitäisi järjestää menot yksin. Soturi käveli lähemmäksi Suurkiveä ja loikkasi yhdellä hypyllä sen päälle. Kolli tiesi, että muut kissat ihmettelisivät miksi varapäällikkö pitäisi menot. "Saapukoon jokainen oman riistansa metsästämään kykenevä klaanikokoukseen Suurkivelle!" Sulkaturkki kajautti kutsun.
|| Mun kaikki Myrskyn kissat saapuvat kokoukseen sillä en jaksa roolia jokaisella
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 15, 2015 8:39:06 GMT
Kᴏɪᴠᴜᴘᴇɴᴛᴜ nuoli tuoresaalistaan kärsivällisesti ja väsyneesti. Pennut tarvitsivat unta mutta nuori kolli oli liian väsynyt ja nälissään nukkumaan. Loputon kierre johtui tietysti mistäpä muustakaan kuin lehtikadosta. Koivupentu ryhdistäytyi, nuoremmilla pennuilla asiat olivat jopa hullunkurisemmin, puhumattakaan kuningattarista. Kolli odotti kovasti oppilaaksi pääsyä, että saisi hoitaa oman osansakkin saaliista eikä vain tylsistyä tylsässä pentutarhassa, jossa hänellä ei ollut leikkikavereita, koska osa oli siirtynyt oppilaaksi ja osa oli jo liian nuoria. Nyt näin aamusta Koivupentu pesi hätääntyneesti turkkiaan, koska muisti että hänet nimetettäisiin tänään tai lähiaikoina oppilaaksi. Pentu, tai miten sanottaisiin oppilas, huomasi perhosen liitelevän pentutarhan ylitse ja yritti saada sen leikkisästi kiinni. Hän sai halveksivia katseita niin sanotuilta "diivapennuilta" jotka olivat nuorempia, saivat kaiken huomion ja määräilivät vanhempiaan. Onneksi oli poikkeuksia nuoremmista pennuista, esimerkiksi Hiekkapentu joka vaikutti erittäin mukavalle. Perhosen lennettyä takaisin jonnekkin järvelle, Varjoklaanin suuntaan kolli lopetti turkkinsa pesemisen ja nukahti. Unissaan kehräävä pentu heräsikin unesta nopeasti, kuin profetian nähnyt kissa. Koivupentu oli nähnyt hyvin omituista unta jossa kaksijalat olivat tulleet nappaamaan kalaa järveltä. Puoliääneen Koivupentu maukui "Miksi Tähtiklaani lähettäisi profetioita minulle, vieläpä pennulle!" Vasta syödyn tuoresaaliin maku maistui Koivupennun suussa ja kolli nuoli huuliaan. //btw vaihan kuvaa, ja susanna48 seuraava rooli koivutassun oppilaaksi nimittäminen, jos vaan ehdit? SULKATURKKI heräsi lämpimästä sotureiden pesästä. Päivänvalo täplitti himmeästi pesää. Varapäällikkö nousi jaloillensa ja pujahti pesästä ulkosalle. Kollin ruskeisiin silmiin osui Koivupentu. Sulkaturkki oli itse päättänyt ryhtyä pennun mestariksi. Kaikkein huolestuttavin asia oli se, että Vaahterantähti oli kadoksissa. Sulkaturkin pitäisi järjestää menot yksin. Soturi käveli lähemmäksi Suurkiveä ja loikkasi yhdellä hypyllä sen päälle. Kolli tiesi, että muut kissat ihmettelisivät miksi varapäällikkö pitäisi menot. "Saapukoon jokainen oman riistansa metsästämään kykenevä klaanikokoukseen Suurkivelle!" Sulkaturkki kajautti kutsun.
|| Mun kaikki Myrskyn kissat saapuvat kokoukseen sillä en jaksa roolia jokaisella
Kᴏɪᴠᴜᴘᴇɴᴛᴜ tassutteli tuota pikaa kohti suurkiveä, ja oli varma kokouksen syystä. Koivupennun vatsassa lenteli perhosia kun kolli loikki urheasti lähelle suurkiveä. Samalla kun kolli viellä viimeisteli turkkinsa pesun niin että se lähes kimalsi, kollin siniset silmät tuijottivat varapäällikkö Sulkaturkkia. Pentu oli päässyt pitkästä aikaa ulos pentutarhasta, vaikka oli vinkunut kuningattarille että halusi pois kärsivälliset kuningattaret olivat vain vastanneet "Sittenkun olet oppilas toivot jopa pääseväsi takaisin pentutarhaan." Kuka oppilas haluaisi takaisin pentutarhaan, pyh! Kolli katsahti taas suurkivelle.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 15, 2015 8:56:42 GMT
SULKATURKKI heräsi lämpimästä sotureiden pesästä. Päivänvalo täplitti himmeästi pesää. Varapäällikkö nousi jaloillensa ja pujahti pesästä ulkosalle. Kollin ruskeisiin silmiin osui Koivupentu. Sulkaturkki oli itse päättänyt ryhtyä pennun mestariksi. Kaikkein huolestuttavin asia oli se, että Vaahterantähti oli kadoksissa. Sulkaturkin pitäisi järjestää menot yksin. Soturi käveli lähemmäksi Suurkiveä ja loikkasi yhdellä hypyllä sen päälle. Kolli tiesi, että muut kissat ihmettelisivät miksi varapäällikkö pitäisi menot. "Saapukoon jokainen oman riistansa metsästämään kykenevä klaanikokoukseen Suurkivelle!" Sulkaturkki kajautti kutsun.
Kᴏɪᴠᴜᴘᴇɴᴛᴜ tassutteli tuota pikaa kohti suurkiveä, ja oli varma kokouksen syystä. Koivupennun vatsassa lenteli perhosia kun kolli loikki urheasti lähelle suurkiveä. Samalla kun kolli viellä viimeisteli turkkinsa pesun niin että se lähes kimalsi, kollin siniset silmät tuijottivat varapäällikkö Sulkaturkkia. Pentu oli päässyt pitkästä aikaa ulos pentutarhasta, vaikka oli vinkunut kuningattarille että halusi pois kärsivälliset kuningattaret olivat vain vastanneet "Sittenkun olet oppilas toivot jopa pääseväsi takaisin pentutarhaan." Kuka oppilas haluaisi takaisin pentutarhaan, pyh! Kolli katsahti taas suurkivelle. TUHKASYDÄN kiiruhti nopeasti pentunsa vierelle ja nuolaisi Koivupennun päätä. "Sinusta tulee oppilas!" kuningatar maukui kehräten. "Muista käytöstavat, nuolaiset sitten uutta mestariasi lapaan", emo selitti ja tuon silmät kiilsivät jännityksestä.
SULKATURKKI näki kun aukiolle ilmestyi paljon kissoja(?). "Ihmettelette varmasti miksi minä pidän seremonian", varapäällikkö naukaisi ja jatkoi: "Vaahterantähti on kadonnut joten klaani on minun vastuullani", hän maukui. "Nyt nimitän Myrskyklaanin uuden soturioppilaan", Sulkaturkki maukui ja viittoi hännällänsä Koivupentua tulemaan lähemmäksi Suurkiveä. "Koivupentu, olet täyttänyt kuusi kuuta ja sinusta on aika tulla soturioppilas. Tästä päivästä siihen päivään saakka kun ansaitset soturinimesi sinut tunnetaan nimellä Koivutassu. Mestariksesi tulee Sulkaturkki eli minä. "Olen valmis ottamaan oppilaan. Olen osoittanut olevani rohkea ja uskollinen ja opetan kaiken mitä tiedän tälle oppilaalle. Sulkaturkki hyppäsi Suurkiveltä alas ja odotti Koivutassun tulevan nuolaisemaan tämän lapaansa.
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 15, 2015 9:04:46 GMT
Kᴏɪᴠᴜᴘᴇɴᴛᴜ tassutteli tuota pikaa kohti suurkiveä, ja oli varma kokouksen syystä. Koivupennun vatsassa lenteli perhosia kun kolli loikki urheasti lähelle suurkiveä. Samalla kun kolli viellä viimeisteli turkkinsa pesun niin että se lähes kimalsi, kollin siniset silmät tuijottivat varapäällikkö Sulkaturkkia. Pentu oli päässyt pitkästä aikaa ulos pentutarhasta, vaikka oli vinkunut kuningattarille että halusi pois kärsivälliset kuningattaret olivat vain vastanneet "Sittenkun olet oppilas toivot jopa pääseväsi takaisin pentutarhaan." Kuka oppilas haluaisi takaisin pentutarhaan, pyh! Kolli katsahti taas suurkivelle. TUHKASYDÄN kiiruhti nopeasti pentunsa vierelle ja nuolaisi Koivupennun päätä. "Sinusta tulee oppilas!" kuningatar maukui kehräten. "Muista käytöstavat, nuolaiset sitten uutta mestariasi lapaan", emo selitti ja tuon silmät kiilsivät jännityksestä.
SULKATURKKI näki kun aukiolle ilmestyi paljon kissoja(?). "Ihmettelette varmasti miksi minä pidän seremonian", varapäällikkö naukaisi ja jatkoi: "Vaahterantähti on kadonnut joten klaani on minun vastuullani", hän maukui. "Nyt nimitän Myrskyklaanin uuden soturioppilaan", Sulkaturkki maukui ja viittoi hännällänsä Koivupentua tulemaan lähemmäksi Suurkiveä. "Koivupentu, olet täyttänyt kuusi kuuta ja sinusta on aika tulla soturioppilas. Tästä päivästä siihen päivään saakka kun ansaitset soturinimesi sinut tunnetaan nimellä Koivutassu. Mestariksesi tulee Sulkaturkki eli minä. "Olen valmis ottamaan oppilaan. Olen osoittanut olevani rohkea ja uskollinen ja opetan kaiken mitä tiedän tälle oppilaalle. Sulkaturkki hyppäsi Suurkiveltä alas ja odotti Koivutassun tulevan nuolaisemaan tämän lapaansa.
Kolli katsahti hymyillen emoaan ja naukaisi. Hämmästynyt oppilas ihmetteli, että varapäälliköstä tulisi hänen mestarinsa. Hänellä olisi paljon, paljon kysyttävää. Sitten hän lähti hipsuttelemaan kohti Sulkaturkkia, ja nuolaisi hänen lapaansa. Hetken päästä hän kosketti Sulkaturkin kuonoa, niin kuin pitikin. Koivutassun silmät säteilivät innosta päästä harjoituskuopalle harjoittelemaan ja mennä metsästämään. Nyt hänen ei enään tarvitsisi kyllästyä pentutarhassa olemiseen. Koivutassu kumarsi mestarillensa ja asteli ylpeänä emonsa viereen ja kehräsi hänelle. //sori nää mun roolit on vähä lyhyitä
|
|
|
Post by Sibeemi on Jun 15, 2015 12:33:26 GMT
VALKOPILVI naurahti pennun juostessa kuningattaren luokse. "Tietenkin saat. Voimme siis lähteä kaikki matkaan", naaras naukui lempeästi ja katseli pentujaan. TOMUPENTU kiirehti veljensä vierelle ja kiljaisi riemuissaan. "Jes! Voimmeko lähteä nyt heti?" Nuori naaras uteli innoissaan. AMYN siniset silmät loistivat. "Eli voimme nyt lähteä?" nuori kuningatar kysyi ja siirsi katseensa omiin pentuihinsa. "Kivipentu, Silkkipentu ja Hiekkapentu. Käyttäytykää hyvin metsässä!" valkoinen naaras komensi lempeästi. "Metsä on suuri ja vaarallinen paikka, mutta jos pysyttelette minun lähelläni niin teille ei käy mitään", Amy lupasi hymyillen.
VALKOPILVI nyökkäsi vastaukseksi ja kääntyi pentujaan kohti. "Amy on oikeassa. Ette saa karata minnekkään ja odotan teidän käyttäytyvän kunnolla", valkoinen kuningatar naukui pennuilleen ja antoi katseensa kiertää jokaisessa pennussaan vuorotellen. Lempeä hymy pysytteli naaraan kasvoilla ja tämä nuolaisi rintaansa siistiäkseen turkkiaan hieman. Sitten kuningatar nousi venytellen ylös. Nyt olisi varmaan jo aika lähteä matkaan.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 15, 2015 13:24:41 GMT
HIUTALETASSU nyökkää vaitonaisena ja tassuttelee ripeästi ulos pesästä. Se istahtaa pesän ulkopuolelle ja miettii, että miksi joku tahalleen levitti kaikki yrtit. Oliko se vain joku pila? Pian harmaaturkkinen nousee ylös ja lipaisee takkuista turkkiaan rinnasta. Sitten hiljaiset askeleet käyvät soturioppilaiden pesälle. Hiutaletassu rykäisee ja työntää päänsä sisälle. "Hei, olisiko.. Voisiko.. Mi-minä ja Kirjosydän ta-tarvitsemme apua", maukaisee oppilas hieman ujona. KOTKATASSU nosti päänsä pystyyn kun kuuli parantajaoppilaan puhuvan. "Hei Hiutaletassu! Onko parantajaoppilaana kivaa?" raidallinen oppilas kysyi kiinnostuneena. "Ai tarvitsitte apua? Minä autan!" reipas kolli maukui ja hyppäsi jaloillensa.
|| Voi ei... En ollut tallentanut Kotkatassun kuvaa gosusta koneelle
HIUTALETASSU huomaa Kotkatassun ja huokaisee. Se hymähtää hiukan ja maukaisee tervehdyksen toiselle kollille. "Hei vaan Kotkatassu", se sanahtaa. "Niin ja pidän siitä paljon Kirjosydän on mahtava mestari!" Harmaaraitaturkkinen peruuttaa pesästään ja hymyilee. Ainakin joku suostui tulemaan auttamaan. "Tule vain", maukuu oppilas reippaasti. // voih mie meen muuten tänää latailemaan omia kuvia gosusta koneelle kun jostain syystä ne pienentyi ja tarviin ropekuvat!
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 15, 2015 13:55:08 GMT
väsäilin jonkunnäköstä karttaa huvikseni, koska inspa ei riitä rooliin
|
|
|
Post by Sibeemi on Jun 15, 2015 14:59:20 GMT
väsäilin jonkunnäköstä karttaa huvikseni, koska inspa ei riitä rooliin //hieno
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 15, 2015 16:24:44 GMT
väsäilin jonkunnäköstä karttaa huvikseni, koska inspa ei riitä rooliin //hieno toi on jotenkuten semmonen miten ajattelin aina näitten reviirit yms XD
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 15, 2015 19:19:20 GMT
TUHKASYDÄN kiiruhti nopeasti pentunsa vierelle ja nuolaisi Koivupennun päätä. "Sinusta tulee oppilas!" kuningatar maukui kehräten. "Muista käytöstavat, nuolaiset sitten uutta mestariasi lapaan", emo selitti ja tuon silmät kiilsivät jännityksestä.
Kolli katsahti hymyillen emoaan ja naukaisi. Hämmästynyt oppilas ihmetteli, että varapäälliköstä tulisi hänen mestarinsa. Hänellä olisi paljon, paljon kysyttävää. Sitten hän lähti hipsuttelemaan kohti Sulkaturkkia, ja nuolaisi hänen lapaansa. Hetken päästä hän kosketti Sulkaturkin kuonoa, niin kuin pitikin. Koivutassun silmät säteilivät innosta päästä harjoituskuopalle harjoittelemaan ja mennä metsästämään. Nyt hänen ei enään tarvitsisi kyllästyä pentutarhassa olemiseen. Koivutassu kumarsi mestarillensa ja asteli ylpeänä emonsa viereen ja kehräsi hänelle. //sori nää mun roolit on vähä lyhyitä TUHKASYDÄMEN kurkusta kohosi kehräämistä. "Koivutassu! Koivutassu!" emo hurrasi kovaan ääneen. "Miltä tuntuu olla oppilas?" kauniin raidallinen kuningatar kysyi pennultansa.
SULKATURKKI katseli ylpeänä Koivutassua. Hetken kuluttua varapäällikkö loikkasi takaisin Suurkivelle. "Myrskyklaanin kissat!" ruskea kolli huusi kiveltä. "Kukaan meistä ei ole nähnyt Vaahterantähteä joka on todella huolestuttavaa", hän jatkoi häntä heiluen puolelta toiselle. "Minun täytyy lähteä joku päivä Kuulammelle vaihtamaan Tähtiklaanin kanssa kieliä, kysyn samalla tietävätkö he missä päällikkömme on", Sulkaturkki maukui ja katseli ruskeilla silmillänsä klaania.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 15, 2015 19:23:29 GMT
AMYN siniset silmät loistivat. "Eli voimme nyt lähteä?" nuori kuningatar kysyi ja siirsi katseensa omiin pentuihinsa. "Kivipentu, Silkkipentu ja Hiekkapentu. Käyttäytykää hyvin metsässä!" valkoinen naaras komensi lempeästi. "Metsä on suuri ja vaarallinen paikka, mutta jos pysyttelette minun lähelläni niin teille ei käy mitään", Amy lupasi hymyillen.
VALKOPILVI nyökkäsi vastaukseksi ja kääntyi pentujaan kohti. "Amy on oikeassa. Ette saa karata minnekkään ja odotan teidän käyttäytyvän kunnolla", valkoinen kuningatar naukui pennuilleen ja antoi katseensa kiertää jokaisessa pennussaan vuorotellen. Lempeä hymy pysytteli naaraan kasvoilla ja tämä nuolaisi rintaansa siistiäkseen turkkiaan hieman. Sitten kuningatar nousi venytellen ylös. Nyt olisi varmaan jo aika lähteä matkaan. AMY nousi myös jaloillensa ja katseli pentujansa mietteliäänä. Mitenköhän hänen pentunsa käyttäytyisivät metsässä? "Lähdetäänkö?" kuningatar kysyi pehmeällä äänellä. SILKKIPENTU ryntäsi ensimmäisenä pentutarhasta ulos ja jäi odottelemaan muita. KIVIPENTU ja HIEKKAPENTU odottelivat emonsa lähtöä. "Voitte mennä edeltä", Amy kehräsi ja silitti hännänpäällänsä Kivipennun ja Hiekkapennun lapoja. Molemmat pennut katsoivat toisiinsa ja ottivat kisaa kumpi olisi ensimmäisenä ulkona.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 15, 2015 19:27:53 GMT
KOTKATASSU nosti päänsä pystyyn kun kuuli parantajaoppilaan puhuvan. "Hei Hiutaletassu! Onko parantajaoppilaana kivaa?" raidallinen oppilas kysyi kiinnostuneena. "Ai tarvitsitte apua? Minä autan!" reipas kolli maukui ja hyppäsi jaloillensa.
|| Voi ei... En ollut tallentanut Kotkatassun kuvaa gosusta koneelle
HIUTALETASSU huomaa Kotkatassun ja huokaisee. Se hymähtää hiukan ja maukaisee tervehdyksen toiselle kollille. "Hei vaan Kotkatassu", se sanahtaa. "Niin ja pidän siitä paljon Kirjosydän on mahtava mestari!" Harmaaraitaturkkinen peruuttaa pesästään ja hymyilee. Ainakin joku suostui tulemaan auttamaan. "Tule vain", maukuu oppilas reippaasti. // voih mie meen muuten tänää latailemaan omia kuvia gosusta koneelle kun jostain syystä ne pienentyi ja tarviin ropekuvat! KOTKATASSU loikkasi ulos pesästä ja maisteli ilmaa. "Raikas ilma sateen jälkeen", raidallinen kolli maukui. Oppilas lähti kävelemään kohti parantajan pesää. "Missä muuten tarvitsette apua?" Kotkatassu kysyi lapansa yli Hiutaletassulta.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 15, 2015 19:28:26 GMT
|| Nyt voisin käydä hakee gosusta mun loput rope kuvat :3
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 15, 2015 19:53:41 GMT
Kolli katsahti hymyillen emoaan ja naukaisi. Hämmästynyt oppilas ihmetteli, että varapäälliköstä tulisi hänen mestarinsa. Hänellä olisi paljon, paljon kysyttävää. Sitten hän lähti hipsuttelemaan kohti Sulkaturkkia, ja nuolaisi hänen lapaansa. Hetken päästä hän kosketti Sulkaturkin kuonoa, niin kuin pitikin. Koivutassun silmät säteilivät innosta päästä harjoituskuopalle harjoittelemaan ja mennä metsästämään. Nyt hänen ei enään tarvitsisi kyllästyä pentutarhassa olemiseen. Koivutassu kumarsi mestarillensa ja asteli ylpeänä emonsa viereen ja kehräsi hänelle. //sori nää mun roolit on vähä lyhyitä TUHKASYDÄMEN kurkusta kohosi kehräämistä. "Koivutassu! Koivutassu!" emo hurrasi kovaan ääneen. "Miltä tuntuu olla oppilas?" kauniin raidallinen kuningatar kysyi pennultansa.
SULKATURKKI katseli ylpeänä Koivutassua. Hetken kuluttua varapäällikkö loikkasi takaisin Suurkivelle. "Myrskyklaanin kissat!" ruskea kolli huusi kiveltä. "Kukaan meistä ei ole nähnyt Vaahterantähteä joka on todella huolestuttavaa", hän jatkoi häntä heiluen puolelta toiselle. "Minun täytyy lähteä joku päivä Kuulammelle vaihtamaan Tähtiklaanin kanssa kieliä, kysyn samalla tietävätkö he missä päällikkömme on", Sulkaturkki maukui ja katseli ruskeilla silmillänsä klaania.
KOIVUTASSU ymmärsi äitinsä innokkaan kehräyksen, kun pienestä pennusta oli tullut nuori oppilas. "Hiukkasen oudolle kun pääsee omaan pesään ja kaikkea... siitä tulikin mieleeni, missäköhän pesäni on?" Samalla tuore oppilas havahtui kuuntelemaan mestarinsa huelestunutta puhetta. Vaikkei hätääntynejen kissojen äänen takia kuullut mitään, hän havaitsi että asia oli kovinkin vakava. Varmaan jotain päälliköstä, Koivutassu ajatteli lennokkaasti. Jos kyse olisi vaikka profetiasta ja pitkästä matkasta, kollin ajatukset leikittelivät. Lopulta hän mietti, jos päällikkö ei palaisikaan menisikö varapäällikkö hänen tilalleen? No, ne asiat eivät nuorelle oppilaalle kuulu joten hän yritti kuunnella varajohtajan puhetta kaiken melun alta. //sori oon kännyllä niin lyhyt
|
|