|
Post by susanna48 on Jun 6, 2015 9:10:15 GMT
LAAVATASSU nyökkää pienesti ja heilauttaa häntäänsä. Kolli naurahtaa kun Närhitassu koskettaa vettä. "No ei se noin kylmää ollut!", Jokiklaanin oppilas maukaisi huvittuneena katse toisessa oppilaassa. Laavatassu seuraa Närhitassua katseellaan, mutta vilkaisee ainavälillä sinne suuntaan missä leiri sijaitsee. "Tulin vain, halusin hetkeksi pois leiristä joten tulin tänne..." Sinisilmäinen jokiklaanilainen selittää."Ja omalla tavallani pidän tästä ilmasta" Laavatassu maukaisee. "Jos kaipaat seuraa, voin auttaa sinua metsästämisessä" Kollli maukaisee pirteästi. KOIRANPUREMA nyökkää ja maukaisee:"Olet oikeassa, en kuulu mihinkään klaaniin. Olen erakko..." Harmaa kolli katsoi omilla vihreillä silmillään suoraan naaraan silmiin(?). "Ikävä kyllä minä lähden täältä ainoastaan omasta tahdostani, ja pahoitteluni sinulle ja sinun klaanillesi sen aika ei ole vielä..." Erakko vastaa rauhallisesti ja heilauttaa häntäänsä. "Mikä on nimesi, Tuuliklaanilainen?", kolli maukaisi katsoessaan naarasta arvioiden mihin tuo kykenisi ja olisiko mahdollista, että Tuuliklaanin soturi saisi hänet häädettyä tältä reviiriltä. PIMEÄNTÄHTI melko pienkokoinen mustavalkoinen naaras venytteli raajojansa päällikön pesässä. Varjoklaanilainen nuolaisi suupieliänsä ja asteli sitten Varjoklaanin leirin aukiolle. Pimeäntähden miltei musta katse seuraili aukiolla liikkuvia kissoja tuntiessaan räntäpisaroiden tippuvan turkkiansa vasten. Päällikkö päätti jäädä lähelle pesäänsä istumaan ja katsomaan ympärilleen, normaali, mitään sanomaton ilme kasvoillansa. "Olen Kuikansulka. Harvemmin jätän tunkeilijat häätämättä, mutta sinä et pahemmin vaikuta uhkaavalta, joten miksi häätää muita täältä, jos heistä ei vaikuta olevan haittaa. Muut Tuuliklaanilaiset eivät kylläkään ole ihan yhtä joustavia kuin minä, joten kannattaa varoa. Kertoisitko jo nimesi vai kutsunko sinua vain Muukalaiseksi?" KUIKANSULKA maukui tuolle tuntemattomalle kollille, jota saattaisi kutsua myöhemminkin Muukalaiseksi, jos tuo harmaaturkki ei nimeään kertoisi. Sanojensa mukaisesti, ei pitänyt naaras erakkoa uhkaavana, joten rentoutui hieman. //Onks muuta roolattavaa? || Sullahan on Myrskyn parantaja, niin toi Haukkatassu on sairastunut valkoyskään. Kuparitassu ja Haukkatassu tulee ehkä pian Ruusunmarjan luokse?
|
|
|
Post by MayMay on Jun 6, 2015 9:14:57 GMT
Taivaansini | 52 kuuta | naaras | soturi | Jokiklaani | Helmi-Netta
Sinitassu(-lilja) | 9 kuuta | naaras | oppilas | Myrskyklaani | Helmi-Netta
Kuisketuuli | 23kuuta | naaras | soturi | Jokiklaani | Helmi-Netta
//Laitan kuvat heti ku löydän ne muitten ropekuvien seasta.
Ed. Juu. Ruusunmarja on pesällään järjestelemässä yrttejä. Ja voisko Ruusunmarjan iän muuttaa 16kuuks?
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 6, 2015 9:21:46 GMT
Taivaansini | 52 kuuta | naaras | soturi | Jokiklaani | Helmi-Netta Sinitassu(-lilja) | 9 kuuta | naaras | oppilas | Myrskyklaani | Helmi-Netta Kuisketuuli | 23kuuta | naaras | soturi | Jokiklaani | Helmi-Netta //Laitan kuvat heti ku löydän ne muitten ropekuvien seasta. Ed. Juu. Ruusunmarja on pesällään järjestelemässä yrttejä. Ja voisko Ruusunmarjan iän muuttaa 16kuuks? || Kaikki muut mukana paitsi Sinitassu sillä Myrskyssä on jo yksi Sinitassu :c Olisiko mahdollista että sun Sinitassu menisi johonkin muuhun klaaniin? :3 || Juu muutan sen iän
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 6, 2015 9:38:28 GMT
|| Roolaan tähän Naamiotähdellä:
NAAMIOTÄHTI antoi Tammiturkille luvan poistua pesästänsä. TAMMITURKKI nyökkäsi ja lähti päällikön pesästä kävelemään takaisin parantajanpesälle. Vaalea klaanipäällikkö pujahti omasta pesästänsä ulos ja huusi: "Saapukoon jokainen oman riistansa metsästämään kykenevä klaanikokoukseen!"
PILVITÄPLÄ pujahti sotureiden pesästä ulos kun kuuli päällikkönsä kutsuvan klaanin koolle. PUNAVIIKSI tuli seuraavana ulos sotureiden pesästä ja seurasi Pilvitäplää.
VALKOVIIKSI ja PISARATURKKI vaihtoivat kieliä aukion toisella puolella. Kuullessaan kutsun klaanikokoukseen, molemmat kolli nousivat jaloillensa ja lähtivät kävelemään aukiolle päin.
HARMAARAITA, SULKAHÄNTÄ ja UNTUVATASSU palasivat juuri partiosta ja menivät suorinta tietä istumaan aukiolle, kuuntelemaan mitä asiaa Naamiotähdellä olisi.
|| Jokiklaanilaiset kuuntelemaan Naamiotähden asian!
|
|
|
Post by MayMay on Jun 6, 2015 10:01:17 GMT
Taivaansini | 52 kuuta | naaras | soturi | Jokiklaani | Helmi-Netta Sinitassu(-lilja) | 9 kuuta | naaras | oppilas | Myrskyklaani | Helmi-Netta Kuisketuuli | 23kuuta | naaras | soturi | Jokiklaani | Helmi-Netta //Laitan kuvat heti ku löydän ne muitten ropekuvien seasta. Ed. Juu. Ruusunmarja on pesällään järjestelemässä yrttejä. Ja voisko Ruusunmarjan iän muuttaa 16kuuks? || Kaikki muut mukana paitsi Sinitassu sillä Myrskyssä on jo yksi Sinitassu :c Olisiko mahdollista että sun Sinitassu menisi johonkin muuhun klaaniin? :3 || Juu muutan sen iän
//Miks Myrskyssä on sit jo valmiiks kaks Sinitassuu O.o?
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 6, 2015 13:59:51 GMT
UNIKKOTASSU työnsi Arpikasvon eteen pari kissanmintun lehteä juuri kun Unipentu saapui paikalle. "Syö nuo, jotta olosi paranee. Teen sinulle hetken päästä hierakkahauteen, mutta ensiksi annan Unipennulle lääkettä jossei haittaa", parantajaoppilas selitti ja odottamatta vastausta hän kiirehti pienen kollin luokse. "Tule tänne niin annan sinulle jotakin jotta olosi paranee", naaras naukaisi lempeästi ja kietoi häntänsä pennun ympärille kuin lohduttaen tuota. Unikkotassu vilkaisi yrttivarastoa, hän voisi ehkä jopa antaa Unipennulle härkkiä, mutta se ei ollut yhtä tehokasta. "Onko sinun oireesi olleet kovinkaan vahvoja?" harmaaturkkinen tiedusteli. Hänen pitäisi pian päästä ilmoittamaan Naamiotähdelle vielä Unipennustakin. Onneksi Tammiturkki oli jo tainnut mennä kertomaan tuolle Arpikasvosta. | ymmärsin, että Unipennulla on valko- tai viheryskä || Unipentu on siis jo Unitassu vaikka tossa kuvassa lukee Unipentu Mutta eise mitään ja tällä on valkoyskä
ARPIKASVO huokaisi taas ja kävi makaamaan sammalvuoteelle. Klaanivanhin kurkotti kaulaansa ja pureskeli kissanmintun lehtiä. UNITASSU vikisi ja tärisi kylmissään. "M-mikä Arpikasvolla on? K-kävin tänään hänen luonaan vaihtamassa sammaleet ja hän haisi sairaalle. Ä-äsken kun minä heräsin tunsin varmasti samalla lailla kuin Arpikasvo", raidallinen oppilas maukui hiljaa. "Olen todella nuhainen, kuumeinen ja heikko", Unitassu valitti parantajaoppilaalle.
// Aa joo, sori hämäännyin xd UNIKKOTASSU katsoi tyytyväisenä kun klaaninvanhin pureskeli kissanmintun lehtiä. Parantajaoppilas antaisi arpiselle kollille lisää myöhemmin, tosin pienemmän määrän, koska kuitenkaan ei ollut varaa käyttää kaikkea kissanminttua yhteen kissaan, vaikka hän halusikin auttaa. "Arpikasvolla on viheryskä", naaras sanoi rauhallisesti pennulle ja nyökkäsi jatkaen, "uskon, että olet saanut tartunnan, mutta se ei ole vielä ehtinyt äityä viheryskäksi, vaan onneksesi vain valkoyskäksi, josta parannut aivan varmasti antamillani yrteillä." Harmaaturkkinen oppilas viittasi hännällään Unitassua seuraamaan syvemmälle pesään, jossa oli lämmin. "Käy tuonne", Unikkotassu ohjeisti ja palasi yrttivarastolle hakemaan leskenlehteä, joka oli oivallinen lääke valkoyskään. Hän jätti yhden sammalvuoteen vierelle leskenlehden lehtiä ja neuvoi oppilasta: "Ota tuosta pari, mutta ole varovainen niiden kanssa, pureskele rauhallisesti, ne kyllä auttavat. Minun täytyy mennä mahdollisimman pian keskustelemaan Naamiotähden kanssa." Siinä samassa naaras oli jo kadonnut parantajan pesästä etsimään Naamiotähteä. Kuullessaan klaanikokoontumisen kutsun, parantajaoppilas kiiruhti kahta nopeammin päällikön luokse maukaisten kollille(?): "Naamiotähti, minulla olisi pikaista asiaa.."
|
|
|
Post by MayMay on Jun 6, 2015 19:58:51 GMT
//Muutatko Kuisketuulen ja Taivaansinen lomakkeista roolijaks MayMay. Meni gosukäyttäjän kans nimi sekasin Mut Sinitassun voi pistää Jokiklaanilaiseks KUISKETUULI, TAIVAANSINI JA KIURUTASSU saapuvat kuulemaan klaanipäällikön asiaa.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 7, 2015 7:31:01 GMT
|| Kaikki muut mukana paitsi Sinitassu sillä Myrskyssä on jo yksi Sinitassu :c Olisiko mahdollista että sun Sinitassu menisi johonkin muuhun klaaniin? :3 || Juu muutan sen iän
//Miks Myrskyssä on sit jo valmiiks kaks Sinitassuu O.o? || Oho, en ollut huomannut ja toi yks Sinitassu kuuluu varmaan vielä pentuihin
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 7, 2015 7:31:40 GMT
//Muutatko Kuisketuulen ja Taivaansinen lomakkeista roolijaks MayMay. Meni gosukäyttäjän kans nimi sekasin Mut Sinitassun voi pistää Jokiklaanilaiseks KUISKETUULI, TAIVAANSINI JA KIURUTASSU saapuvat kuulemaan klaanipäällikön asiaa. || Juu
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 7, 2015 7:46:32 GMT
|| Unipentu on siis jo Unitassu vaikka tossa kuvassa lukee Unipentu Mutta eise mitään ja tällä on valkoyskä
ARPIKASVO huokaisi taas ja kävi makaamaan sammalvuoteelle. Klaanivanhin kurkotti kaulaansa ja pureskeli kissanmintun lehtiä. UNITASSU vikisi ja tärisi kylmissään. "M-mikä Arpikasvolla on? K-kävin tänään hänen luonaan vaihtamassa sammaleet ja hän haisi sairaalle. Ä-äsken kun minä heräsin tunsin varmasti samalla lailla kuin Arpikasvo", raidallinen oppilas maukui hiljaa. "Olen todella nuhainen, kuumeinen ja heikko", Unitassu valitti parantajaoppilaalle.
// Aa joo, sori hämäännyin xd UNIKKOTASSU katsoi tyytyväisenä kun klaaninvanhin pureskeli kissanmintun lehtiä. Parantajaoppilas antaisi arpiselle kollille lisää myöhemmin, tosin pienemmän määrän, koska kuitenkaan ei ollut varaa käyttää kaikkea kissanminttua yhteen kissaan, vaikka hän halusikin auttaa. "Arpikasvolla on viheryskä", naaras sanoi rauhallisesti pennulle ja nyökkäsi jatkaen, "uskon, että olet saanut tartunnan, mutta se ei ole vielä ehtinyt äityä viheryskäksi, vaan onneksesi vain valkoyskäksi, josta parannut aivan varmasti antamillani yrteillä." Harmaaturkkinen oppilas viittasi hännällään Unitassua seuraamaan syvemmälle pesään, jossa oli lämmin. "Käy tuonne", Unikkotassu ohjeisti ja palasi yrttivarastolle hakemaan leskenlehteä, joka oli oivallinen lääke valkoyskään. Hän jätti yhden sammalvuoteen vierelle leskenlehden lehtiä ja neuvoi oppilasta: "Ota tuosta pari, mutta ole varovainen niiden kanssa, pureskele rauhallisesti, ne kyllä auttavat. Minun täytyy mennä mahdollisimman pian keskustelemaan Naamiotähden kanssa." Siinä samassa naaras oli jo kadonnut parantajan pesästä etsimään Naamiotähteä. Kuullessaan klaanikokoontumisen kutsun, parantajaoppilas kiiruhti kahta nopeammin päällikön luokse maukaisten kollille(?): "Naamiotähti, minulla olisi pikaista asiaa.." || Naamiotähti on naaras
UNITASSU käänsi väsyneen katseensa Arpikasvoon. Vanha kolli ei liikahtanutkaan. Hetken aikaa oppilas luuli hänen kuolleen, mutta sitten klaanivanhimman kyljet kohoilivat. "V-voinko minäkin saada viheryskän?" Unitassu kysyi käheällä äänellä parantajaoppilaalta. Kun Unikkotassu opasti Unitassua menemään syvemmälle pesään, oppilas totteli ja kävi makaamaan lämpimälle sammalvuoteelle. Unitassu nappasi suuhunsa pari leskenlehteä ja pureskeli ne nopeasti. NAAMIOTÄHTI seisoi ylväästi klaaninsa edessä ja odotteli että aukiolle saapuisi vielä enemmän kissoja. Klaanipäällikkö käänsi tummansiniset silmänsä Unikkotassuun joka kiirehti hänen luoksensa. "Tammiturkki kertoi jo, että Arpikasvolla on viheryskä", naaras naukaisi ennen kuin parantajaoppilas ehti mitään sanoa.
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jun 7, 2015 8:04:14 GMT
Puolukkatassu
Nyökkäsin mestarilleni ja jatkoi matkaa. Sain nopeasti oravan vainun ja lähdin seuraamaan sitä. Orava naposteli pähkinänkuoria lähellä puuta. Katsoin tarkasti riistaa ja sitten ponkaisin ilmaan. Orava oli huomannut minut aikoja sitten eikä ollut enään näkyvissä. Tömähdin lumiselle maalle. Nousin pettyneenä jaloilleni.
TIIKERITURKKI katseli sivusta kun Puolukkatassu yritti saalistaa oravaa. "Ei se mitään, välillä sattuu noin", raidallinen soturi maukui ja yritti kuulostaa kohteliaalta. Kolli huomasi mustarastaan vähän matkan päässä. Taitava soturi lähti vaanimaan lintua. Lintu ei onneksi huomannut saalistavaa kissaa. Tiikeriturkki hyökkäsi linnun päälle kynnet ojossa ja puri sitä niskasta. Kolli kaivoi nopeasti kuopan ja pudotti mustarastaan sinne. Sitten hän peitti kuopan ja palasi oppilaansa luokse hyvillä mielillä.
Puolukkatassu Katsoin kateellisena mestarini saalistamistapoja. Miksi minä en ollut noin hyvä? Huokaisin ja lähdin etsimään uutta vainua riistasta. Lunta oli tullut niin paljon että se peitti kaikki hajut alleen. Yhtäkkiä ilmassa tuoksui hiiri. Sain samantien vainun siitä ja lähdin sen perään. Toivoin että saisin hiiren kiinni. Hiiri näki minut ja lähti juoksemaan eteenpäin niin kovaa kuin tassuistaan pääsi. Lähdin itskkin juoksemaan sen perään. Hiiri luovutti ja hidasti juoksemista. Nyt oli minun tilaisuuteni! Hyppäsin riistan eteen ja löin kynsilläni sitä päähän. Löin vielä toisenkin kerran että hiiri varmasti kuolisi. Nostin saaliin hampaisiini mutta sitten tajusin että olin ylittänyt Myrskyklaanin rajan! Mitä Tiikeriturkki tähän sanoisi?
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 7, 2015 8:11:23 GMT
TIIKERITURKKI katseli sivusta kun Puolukkatassu yritti saalistaa oravaa. "Ei se mitään, välillä sattuu noin", raidallinen soturi maukui ja yritti kuulostaa kohteliaalta. Kolli huomasi mustarastaan vähän matkan päässä. Taitava soturi lähti vaanimaan lintua. Lintu ei onneksi huomannut saalistavaa kissaa. Tiikeriturkki hyökkäsi linnun päälle kynnet ojossa ja puri sitä niskasta. Kolli kaivoi nopeasti kuopan ja pudotti mustarastaan sinne. Sitten hän peitti kuopan ja palasi oppilaansa luokse hyvillä mielillä.
Puolukkatassu Katsoin kateellisena mestarini saalistamistapoja. Miksi minä en ollut noin hyvä? Huokaisin ja lähdin etsimään uutta vainua riistasta. Lunta oli tullut niin paljon että se peitti kaikki hajut alleen. Yhtäkkiä ilmassa tuoksui hiiri. Sain samantien vainun siitä ja lähdin sen perään. Toivoin että saisin hiiren kiinni. Hiiri näki minut ja lähti juoksemaan eteenpäin niin kovaa kuin tassuistaan pääsi. Lähdin itskkin juoksemaan sen perään. Hiiri luovutti ja hidasti juoksemista. Nyt oli minun tilaisuuteni! Hyppäsin riistan eteen ja löin kynsilläni sitä päähän. Löin vielä toisenkin kerran että hiiri varmasti kuolisi. Nostin saaliin hampaisiini mutta sitten tajusin että olin ylittänyt Myrskyklaanin rajan! Mitä Tiikeriturkki tähän sanoisi? || Tiikeriturkki on hyvin vihainen
TIIKERITURKKI nuolaisi raidallista turkkiansa kun arveli että oma oppilaansa olisi hänelle kateellinen. Lihaksikas kolli lähti seuraamaan Puolukkatassua mutta piti tuohon ison välin. Soturi piiloutui kiven taakse ja kurkisti sieltä eteen päin minne Puolukkatassu oli mennyt. Oppilasta ei näkynyt. Tiikeriturkki lähti seuraamaan Puolukkatassun hajujälkeä joka johti suoraan Myrskyklaanin reviirille päin. Ei kai vai! Raidallinen soturi juoksi Varjoklaanin ja Myrskyklaanin rajalle ja näki Puolukkatassun Myrskyklaanin reviirillä hiiri suussaan(?). "Mitä ihmettä olet mennyt tekemään? Heti takaisin!" Tiikeriturkki murisi.
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jun 7, 2015 8:17:46 GMT
Puolukkatassu Katsoin kateellisena mestarini saalistamistapoja. Miksi minä en ollut noin hyvä? Huokaisin ja lähdin etsimään uutta vainua riistasta. Lunta oli tullut niin paljon että se peitti kaikki hajut alleen. Yhtäkkiä ilmassa tuoksui hiiri. Sain samantien vainun siitä ja lähdin sen perään. Toivoin että saisin hiiren kiinni. Hiiri näki minut ja lähti juoksemaan eteenpäin niin kovaa kuin tassuistaan pääsi. Lähdin itskkin juoksemaan sen perään. Hiiri luovutti ja hidasti juoksemista. Nyt oli minun tilaisuuteni! Hyppäsin riistan eteen ja löin kynsilläni sitä päähän. Löin vielä toisenkin kerran että hiiri varmasti kuolisi. Nostin saaliin hampaisiini mutta sitten tajusin että olin ylittänyt Myrskyklaanin rajan! Mitä Tiikeriturkki tähän sanoisi? || Tiikeriturkki on hyvin vihainen
TIIKERITURKKI nuolaisi raidallista turkkiansa kun arveli että oma oppilaansa olisi hänelle kateellinen. Lihaksikas kolli lähti seuraamaan Puolukkatassua mutta piti tuohon ison välin. Soturi piiloutui kiven taakse ja kurkisti sieltä eteen päin minne Puolukkatassu oli mennyt. Oppilasta ei näkynyt. Tiikeriturkki lähti seuraamaan Puolukkatassun hajujälkeä joka johti suoraan Myrskyklaanin reviirille päin. Ei kai vai! Raidallinen soturi juoksi Varjoklaanin ja Myrskyklaanin rajalle ja näki Puolukkatassun Myrskyklaanin reviirillä hiiri suussaan(?). "Mitä ihmettä olet mennyt tekemään? Heti takaisin!" Tiikeriturkki murisi.
/noh, Puolukkatassu on hölmö oppilas kuuluu tän luonteeseen (: Puolukkatassu Nostin katseeni Tiikeriturkkiin joka huusi minulle vihaisena. Kipitin nopeasti häntä heiluen takaisin omalle reviirillemme. "Anteeksi mutta minun oli pakko saada tämä hiiri!" Maukaisin hänelle. "Eikä kukaan nähnyt" Selitin mestarilleni ja toivoin hänen antavan anteeksi. "Minun oli aivan pakko saada tämä!" Toistin anellen.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 7, 2015 8:26:50 GMT
|| Tiikeriturkki on hyvin vihainen
/noh, Puolukkatassu on hölmö oppilas kuuluu tän luonteeseen (: Puolukkatassu Nostin katseeni Tiikeriturkkiin joka huusi minulle vihaisena. Kipitin nopeasti häntä heiluen takaisin omalle reviirillemme. "Anteeksi mutta minun oli pakko saada tämä hiiri!" Maukaisin hänelle. "Eikä kukaan nähnyt" Selitin mestarilleni ja toivoin hänen antavan anteeksi. "Minun oli aivan pakko saada tämä!" Toistin anellen. TIIKERITURKKI siristi meripihkanvärisiä leimuavia silmiänsä. Vahva ja lihaksikas soturi painoi kyntensä tiukasti maahan kiinni. "Sinä varastit tuon Myrskyklaanilta!" Raidallinen kolli sihahti kiukkuisesti. "Etkö muista soturilakia? Riistaa ei varasteta!" Tiikeriturkki murisi. "Mitä jos Myrskyklaanin partio olisi nähnyt?" Hän jatkoi sihisten.
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jun 7, 2015 8:29:51 GMT
/noh, Puolukkatassu on hölmö oppilas kuuluu tän luonteeseen (: Puolukkatassu Nostin katseeni Tiikeriturkkiin joka huusi minulle vihaisena. Kipitin nopeasti häntä heiluen takaisin omalle reviirillemme. "Anteeksi mutta minun oli pakko saada tämä hiiri!" Maukaisin hänelle. "Eikä kukaan nähnyt" Selitin mestarilleni ja toivoin hänen antavan anteeksi. "Minun oli aivan pakko saada tämä!" Toistin anellen. TIIKERITURKKI siristi meripihkanvärisiä leimuavia silmiänsä. Vahva ja lihaksikas soturi painoi kyntensä tiukasti maahan kiinni. "Sinä varastit tuon Myrskyklaanilta!" Raidallinen kolli sihahti kiukkuisesti. "Etkö muista soturilakia? Riistaa ei varasteta!" Tiikeriturkki murisi. "Mitä jos Myrskyklaanin partio olisi nähnyt?" Hän jatkoi sihisten.
Puolukkatassu Katsoin mestariani pelokkaana. Mitä minulle nyt kävisi? Voikohan soturilain rikkomisesta saada karkoituksen? "Mutta kun Myrskyklaani ei nähnyt" maukaisin.
|
|