|
Post by Sibeemi on May 29, 2015 16:52:19 GMT
SIRPPITASSU hymyilee ystävälleen (käyhän että nää on silti ystävii vaikka se onki parantaja?XDD) ja naaraan meripihkan väriset silmät seuraavat aukiolla liikkuvia kissoja. "Minullekkin kuuluu hyvää, niin kamala ilma ettei riistakaan viihdy täällä..." Musta naaras tuhahti ja katsahti tassuihinsa, mutta pian jatkoi. "En saanut ollenkaan saalista.." Sirppitassu maukaisi. "Koulutukseni sujuu hienosti!", Varjoklaanilainen mourusi."Osaan jo taistella todella hyvin, tosin en minä mikään vahva ole, mutta ketteryyteni korvaa sen" Sirppitassu jatkoi ja heilautti häntäänsä riemuissaan. "Haluaisin jo soturiksi, mutta eipä siihen nyt kovin kauan ole, muutama kuu vielä" Tuo lisäsi. LAAVATASSU heilutteli häntäänsä ja sörkki kynnellänsä veden pintaa edelleen, kunnes kuuli toisen oppilaan, Närhitassun, äänen. "Hei!", kolli maukaisi ja vetaisi toisen tassun kyntensä piiloon samalla, kun käännähti tulijaa kohti. Nyt hän näki toisen Jokiklaanin oppilaan ja päätti nousta ylös heilauttaen häntäänsä. "Mitä sinä täällä teet?", Laavatassu maukaisi sinertävä katseensä Närhitassussa. //Täällä ei taija olla kettään... 3: KYYNELVIRTA kuunteli hieman nuorempaa ystäväänsä. Naaras oli käynyt pari päivää sitten hakemassa parantajanimensä. "Olet varmasti todella taitava", hän naukaisi hymyillen. "Minä osaan hieman taistella, mutta en kovinkaan hyvin", nuori parantaja kertoi. "Pääset varmasti parin kuun päästä soturiksi", raidallinen naaras lisäsi vielä. Sirppitassusta tulisi varmasti vielä hyvä soturi, joka palvelisi klaaniaan oman henkensä uhalla. VALKOPILVI katsahti Kivipentuun. "Hei vain Kivipentu. Minulle kuuluu varsin hyvää", valkea kuningatar naukaisi lempeästi hymyillen. Sitten naaras vilkaisi Amyyn. "Miten olet voinut?" Hän kysyi toiselta kuningattarelta ystävällisesti. TOMUPENTU kuunteli keskustelua hetken. Sitten pentu otti tähtäimekseen Amyn hännän ja hypähti sen päälle(?). Nuori naaras leikki sen olevan vihollinen ja kiljahti riemuissaan. "Tomupentu!" Valkopilvi maukaisi hieman ärtyneesti ja vilkaisi Amyyn pahoillaan. Tomupentu päästi välittömästi hännän vapaaksi.
|
|
|
Post by MayMay on May 29, 2015 17:03:56 GMT
//Juu Ruusuntassu siihen, voin roolii sen vaik käymää kuukivel ja se sais sen parantajanimensä ja siit tulis parantaja. Nimi tosiaan tulee olemaan Ruusunmarja || Juu Teetkö lomakkeen? :3 //Mul on jo Ruusuntassu tässä ropessa, ni se siirtyy parantajaks...
|
|
|
Post by susanna48 on May 30, 2015 10:44:34 GMT
SIRPPITASSU hymyilee ystävälleen (käyhän että nää on silti ystävii vaikka se onki parantaja?XDD) ja naaraan meripihkan väriset silmät seuraavat aukiolla liikkuvia kissoja. "Minullekkin kuuluu hyvää, niin kamala ilma ettei riistakaan viihdy täällä..." Musta naaras tuhahti ja katsahti tassuihinsa, mutta pian jatkoi. "En saanut ollenkaan saalista.." Sirppitassu maukaisi. "Koulutukseni sujuu hienosti!", Varjoklaanilainen mourusi."Osaan jo taistella todella hyvin, tosin en minä mikään vahva ole, mutta ketteryyteni korvaa sen" Sirppitassu jatkoi ja heilautti häntäänsä riemuissaan. "Haluaisin jo soturiksi, mutta eipä siihen nyt kovin kauan ole, muutama kuu vielä" Tuo lisäsi. LAAVATASSU heilutteli häntäänsä ja sörkki kynnellänsä veden pintaa edelleen, kunnes kuuli toisen oppilaan, Närhitassun, äänen. "Hei!", kolli maukaisi ja vetaisi toisen tassun kyntensä piiloon samalla, kun käännähti tulijaa kohti. Nyt hän näki toisen Jokiklaanin oppilaan ja päätti nousta ylös heilauttaen häntäänsä. "Mitä sinä täällä teet?", Laavatassu maukaisi sinertävä katseensä Närhitassussa. //Täällä ei taija olla kettään... 3: KYYNELVIRTA kuunteli hieman nuorempaa ystäväänsä. Naaras oli käynyt pari päivää sitten hakemassa parantajanimensä. "Olet varmasti todella taitava", hän naukaisi hymyillen. "Minä osaan hieman taistella, mutta en kovinkaan hyvin", nuori parantaja kertoi. "Pääset varmasti parin kuun päästä soturiksi", raidallinen naaras lisäsi vielä. Sirppitassusta tulisi varmasti vielä hyvä soturi, joka palvelisi klaaniaan oman henkensä uhalla. VALKOPILVI katsahti Kivipentuun. "Hei vain Kivipentu. Minulle kuuluu varsin hyvää", valkea kuningatar naukaisi lempeästi hymyillen. Sitten naaras vilkaisi Amyyn. "Miten olet voinut?" Hän kysyi toiselta kuningattarelta ystävällisesti. TOMUPENTU kuunteli keskustelua hetken. Sitten pentu otti tähtäimekseen Amyn hännän ja hypähti sen päälle(?). Nuori naaras leikki sen olevan vihollinen ja kiljahti riemuissaan. "Tomupentu!" Valkopilvi maukaisi hieman ärtyneesti ja vilkaisi Amyyn pahoillaan. Tomupentu päästi välittömästi hännän vapaaksi. KIVIPENTU nyökkäsi ja hymyili Valkopilvelle. "Minäkin olen voinut hyvin, mutta näin äsken painajaista", harmaa pentu naukaisi kuningattarelle. AMY oli juuri vastaamassa, mutta sitten Tomupentu alkoi leikkimään hänen hännällänsä. "Olen voinut ihan hyvin, vaikeaa on kuitenkin vahtia kaikkia minun kolmea pentua", naaras maukui ja katsoi vuorollansa jokaista pentuansa. Amy siirsi siniset silmänsä Tomupentuun ja kehräsi tuolle.
|| Maymay: Ok, siirrän parantaksi
|
|
|
Post by susanna48 on May 30, 2015 10:48:46 GMT
|| Seuraa? Vielä moni kissa vailla seuraa!
|
|
|
Post by susanna48 on May 30, 2015 10:58:45 GMT
|| Salsa: Missä Pimeäntähti on? Voinko tuoda yhen pennun sille seuraks? :33
|
|
|
Post by susanna48 on May 30, 2015 11:29:37 GMT
|| En voi vieläkään uskoo että kesäloma on alkanut! Kukaan ei taida olla paikalla? :c
|
|
|
Post by susanna48 on May 30, 2015 16:32:06 GMT
|| Missä kaikki?
|
|
|
Post by salsa on May 30, 2015 20:05:30 GMT
/Siitä vaan kuules XDD En vaan takaa, että Pimeäntähti ois mitenkään ystävällinen...XD //Lol mun toinen luomi liikkuu hitaampaa ku toinenXDDX hjälp ///Enkä miekään voi uskoo, että on kesä, luojan kiitos on :33 //Roolin kohta c3 // Hermeliini: Missä klaanissa se Unikkotassu on ? :3
|
|
|
Post by salsa on May 30, 2015 20:49:32 GMT
LAAVATASSU nyökkää pienesti ja heilauttaa häntäänsä. Kolli naurahtaa kun Närhitassu koskettaa vettä. "No ei se noin kylmää ollut!", Jokiklaanin oppilas maukaisi huvittuneena katse toisessa oppilaassa. Laavatassu seuraa Närhitassua katseellaan, mutta vilkaisee ainavälillä sinne suuntaan missä leiri sijaitsee. "Tulin vain, halusin hetkeksi pois leiristä joten tulin tänne..." Sinisilmäinen jokiklaanilainen selittää."Ja omalla tavallani pidän tästä ilmasta" Laavatassu maukaisee. "Jos kaipaat seuraa, voin auttaa sinua metsästämisessä" Kollli maukaisee pirteästi.
KOIRANPUREMA nyökkää ja maukaisee:"Olet oikeassa, en kuulu mihinkään klaaniin. Olen erakko..." Harmaa kolli katsoi omilla vihreillä silmillään suoraan naaraan silmiin(?). "Ikävä kyllä minä lähden täältä ainoastaan omasta tahdostani, ja pahoitteluni sinulle ja sinun klaanillesi sen aika ei ole vielä..." Erakko vastaa rauhallisesti ja heilauttaa häntäänsä. "Mikä on nimesi, Tuuliklaanilainen?", kolli maukaisi katsoessaan naarasta arvioiden mihin tuo kykenisi ja olisiko mahdollista, että Tuuliklaanin soturi saisi hänet häädettyä tältä reviiriltä.
PIMEÄNTÄHTI melko pienkokoinen mustavalkoinen naaras venytteli raajojansa päällikön pesässä. Varjoklaanilainen nuolaisi suupieliänsä ja asteli sitten Varjoklaanin leirin aukiolle. Pimeäntähden miltei musta katse seuraili aukiolla liikkuvia kissoja tuntiessaan räntäpisaroiden tippuvan turkkiansa vasten. Päällikkö päätti jäädä lähelle pesäänsä istumaan ja katsomaan ympärilleen, normaali, mitään sanomaton ilme kasvoillansa.
|
|
|
Post by Hermeliini on May 31, 2015 6:23:20 GMT
/Siitä vaan kuules XDD En vaan takaa, että Pimeäntähti ois mitenkään ystävällinen...XD //Lol mun toinen luomi liikkuu hitaampaa ku toinenXDDX hjälp ///Enkä miekään voi uskoo, että on kesä, luojan kiitos on :33 //Roolin kohta c3 // Hermeliini: Missä klaanissa se Unikkotassu on ? :3 | Unikkotassu on Jokiklaanissa po :33 / seuraa Sädepennulle? C:
|
|
|
Post by salsa on May 31, 2015 7:44:22 GMT
/Siitä vaan kuules XDD En vaan takaa, että Pimeäntähti ois mitenkään ystävällinen...XD //Lol mun toinen luomi liikkuu hitaampaa ku toinenXDDX hjälp ///Enkä miekään voi uskoo, että on kesä, luojan kiitos on :33 //Roolin kohta c3 // Hermeliini: Missä klaanissa se Unikkotassu on ? :3 | Unikkotassu on Jokiklaanissa po :33 / seuraa Sädepennulle? C: //mulla vois olla sille kaveriks Kermapentu :33? Kenen pentu Sädepentu muuten oli? XDD
|
|
|
Post by Hermeliini on May 31, 2015 8:28:22 GMT
| Unikkotassu on Jokiklaanissa po :33 / seuraa Sädepennulle? C: //mulla vois olla sille kaveriks Kermapentu :33? Kenen pentu Sädepentu muuten oli? XDD | Käy :3 Unikkotassu järjestelee yrttejä parantajan pesässä c; Sädepentu on sibeemin Valkopilven pennun :-33
|
|
|
Post by susanna48 on May 31, 2015 8:46:04 GMT
LAAVATASSU nyökkää pienesti ja heilauttaa häntäänsä. Kolli naurahtaa kun Närhitassu koskettaa vettä. "No ei se noin kylmää ollut!", Jokiklaanin oppilas maukaisi huvittuneena katse toisessa oppilaassa. Laavatassu seuraa Närhitassua katseellaan, mutta vilkaisee ainavälillä sinne suuntaan missä leiri sijaitsee. "Tulin vain, halusin hetkeksi pois leiristä joten tulin tänne..." Sinisilmäinen jokiklaanilainen selittää."Ja omalla tavallani pidän tästä ilmasta" Laavatassu maukaisee. "Jos kaipaat seuraa, voin auttaa sinua metsästämisessä" Kollli maukaisee pirteästi. KOIRANPUREMA nyökkää ja maukaisee:"Olet oikeassa, en kuulu mihinkään klaaniin. Olen erakko..." Harmaa kolli katsoi omilla vihreillä silmillään suoraan naaraan silmiin(?). "Ikävä kyllä minä lähden täältä ainoastaan omasta tahdostani, ja pahoitteluni sinulle ja sinun klaanillesi sen aika ei ole vielä..." Erakko vastaa rauhallisesti ja heilauttaa häntäänsä. "Mikä on nimesi, Tuuliklaanilainen?", kolli maukaisi katsoessaan naarasta arvioiden mihin tuo kykenisi ja olisiko mahdollista, että Tuuliklaanin soturi saisi hänet häädettyä tältä reviiriltä. PIMEÄNTÄHTI melko pienkokoinen mustavalkoinen naaras venytteli raajojansa päällikön pesässä. Varjoklaanilainen nuolaisi suupieliänsä ja asteli sitten Varjoklaanin leirin aukiolle. Pimeäntähden miltei musta katse seuraili aukiolla liikkuvia kissoja tuntiessaan räntäpisaroiden tippuvan turkkiansa vasten. Päällikkö päätti jäädä lähelle pesäänsä istumaan ja katsomaan ympärilleen, normaali, mitään sanomaton ilme kasvoillansa. NÄRHITASSU kuunteli Laavatassua. Kolli vaikutti pirteälle ja reippaalle. "Kiitos", raidallinen naaras naukaisi ja siirsi katseensa taas kimmeltävään veteen. Vesi virtasi kovaa vauhtia kohti järveä. Aivan vedenpinnassa ui kala. Oppilas jännitti lihaksensa ja tarkisti ettei oma varjonsa ollut vedessä. Salamannopeasti Närhitassu löi kynsillänsä kalaa ja heitti sen kuivalle maalle. Naaras kävi vielä puraisemassa kalaa kaulasta. "Tämä menee klaanivanhimmille", Närhitassu maukui kala suussaan. "Nyt on sinun vuorosi", hän mumisi Laavatassulle.
TUHKAPENTU pomppasi ulos pentutarhasta ja käveli aukiolle. Pikkuinen pentu katsoi Pimeäntähteä, klaanin päällikköä suoraan silmiin. "Hei! Voitko viedä minut metsälle?" Naaras kysyi suoraan häneltä. "Emoni ei tiedä että olen täällä, mutta ei sillä väliä", Tuhkapentu maukui kohautellen lapojansa. Pentu yritti esittää vahvaa ja rohkeaa päällikön edessä.
|
|
|
Post by salsa on May 31, 2015 12:20:21 GMT
//mulla vois olla sille kaveriks Kermapentu :33? Kenen pentu Sädepentu muuten oli? XDD | Käy :3 Unikkotassu järjestelee yrttejä parantajan pesässä c; Sädepentu on sibeemin Valkopilven pennun :-33 //Vai käviskö jos roolittas Kermapennulla ja Sädepennulla? XDD :3
|
|
|
Post by salsa on May 31, 2015 12:47:53 GMT
LAAVATASSU nyökkää pienesti ja heilauttaa häntäänsä. Kolli naurahtaa kun Närhitassu koskettaa vettä. "No ei se noin kylmää ollut!", Jokiklaanin oppilas maukaisi huvittuneena katse toisessa oppilaassa. Laavatassu seuraa Närhitassua katseellaan, mutta vilkaisee ainavälillä sinne suuntaan missä leiri sijaitsee. "Tulin vain, halusin hetkeksi pois leiristä joten tulin tänne..." Sinisilmäinen jokiklaanilainen selittää."Ja omalla tavallani pidän tästä ilmasta" Laavatassu maukaisee. "Jos kaipaat seuraa, voin auttaa sinua metsästämisessä" Kollli maukaisee pirteästi. KOIRANPUREMA nyökkää ja maukaisee:"Olet oikeassa, en kuulu mihinkään klaaniin. Olen erakko..." Harmaa kolli katsoi omilla vihreillä silmillään suoraan naaraan silmiin(?). "Ikävä kyllä minä lähden täältä ainoastaan omasta tahdostani, ja pahoitteluni sinulle ja sinun klaanillesi sen aika ei ole vielä..." Erakko vastaa rauhallisesti ja heilauttaa häntäänsä. "Mikä on nimesi, Tuuliklaanilainen?", kolli maukaisi katsoessaan naarasta arvioiden mihin tuo kykenisi ja olisiko mahdollista, että Tuuliklaanin soturi saisi hänet häädettyä tältä reviiriltä. PIMEÄNTÄHTI melko pienkokoinen mustavalkoinen naaras venytteli raajojansa päällikön pesässä. Varjoklaanilainen nuolaisi suupieliänsä ja asteli sitten Varjoklaanin leirin aukiolle. Pimeäntähden miltei musta katse seuraili aukiolla liikkuvia kissoja tuntiessaan räntäpisaroiden tippuvan turkkiansa vasten. Päällikkö päätti jäädä lähelle pesäänsä istumaan ja katsomaan ympärilleen, normaali, mitään sanomaton ilme kasvoillansa. NÄRHITASSU kuunteli Laavatassua. Kolli vaikutti pirteälle ja reippaalle. "Kiitos", raidallinen naaras naukaisi ja siirsi katseensa taas kimmeltävään veteen. Vesi virtasi kovaa vauhtia kohti järveä. Aivan vedenpinnassa ui kala. Oppilas jännitti lihaksensa ja tarkisti ettei oma varjonsa ollut vedessä. Salamannopeasti Närhitassu löi kynsillänsä kalaa ja heitti sen kuivalle maalle. Naaras kävi vielä puraisemassa kalaa kaulasta. "Tämä menee klaanivanhimmille", Närhitassu maukui kala suussaan. "Nyt on sinun vuorosi", hän mumisi Laavatassulle.
TUHKAPENTU pomppasi ulos pentutarhasta ja käveli aukiolle. Pikkuinen pentu katsoi Pimeäntähteä, klaanin päällikköä suoraan silmiin. "Hei! Voitko viedä minut metsälle?" Naaras kysyi suoraan häneltä. "Emoni ei tiedä että olen täällä, mutta ei sillä väliä", Tuhkapentu maukui kohautellen lapojansa. Pentu yritti esittää vahvaa ja rohkeaa päällikön edessä.
LAAVATASSU heilautti häntäänsä iloisesti. "Hienoa, Närhitassu!" kolli maukaisi ja haisteli ilmaa, kun ei huomannut vedessä enempää kalaa ainakaan lähettyvillä häntä. Pian oppilaan kuonoon leijaili jonkinlaisen linnun tuoksu ja kolli otti pari kevyttä juoksu askeletta, kunnes painautui lähelle maata. Hetken kuluttua hiivittyään eteenpäin Laavatassun katseeseen osui varis, kolli hiipi niin lähelle kuin pystyi ja sitten tuo lähti nelistämään kohti lintua niin hiljaa kuin pystyi. Varis huomasi kumminkin punertavan kollin ja lähti lentoon, mutta liian myöhään. Laavatassu loikkasi ja valautti kytensä esiin iskien ne juuri ja juuri variksen selkään. Jokiklaanilainen tömähti maahan lintu tassuissaan ja tappoi sen pienelläpuraisulla niskaan. Sitten oppilas lähti loikkimaan tyytyväisenä varis suussa kohti Närhitassua. PIMEÄNTÄHDEN katseeseen osui Varjoklaanin pentu, joka tuli naarasta kohden. "Metsälle..." naaras maukaisi miettien ja arvioi pentua katseellaan. "Mitä Kuutamosydän siihen sanoisi...?" Päällikkö maukaisi katse edelleen pennussa. Mustavalkea naaras suoristi ryhtinsä ja maukaisi rauhallisella, mutta mitään kertomattomalla äänellänsä:"Haluatko sinä saalistaa vai käydä vain pienellä kävelyllä...? Ja miksi sinä tätä minulta kysyt, etkä emoltasi?"
|
|