|
Post by susanna48 on May 28, 2015 15:07:31 GMT
|| HUOMIO! Hippiluuranko kertoi minulle ettei hänen aikansa riitä tähän ropeen Joten Varjoklaanin po:sta tulee parantaja jos vain po:n roolija haluaa! Myös Myrskyklaanin tuleva parantaja tulee MayMaylle(?)! Jokiklaanin uuden varapäällikön nimittää pian Naamiotähti! //Kyyneltassusta voi laittaa vaikka 15 kuisen || Ok, siirränkö sen parantajaksi ja entä mikä on Kyyneltassun parantaja nimi?
|
|
|
Post by Sibeemi on May 28, 2015 15:09:21 GMT
//Selvä :3 TOMUPENTU alkoi heräillä emonsa vierestä. Pentu avasi silmänsä ja nousi ylös. Kissan huomio kiinnittyi tarhassa olevaan Kivipentuun. "Hei Kivipentu!" Naaras hihkaisi ja loikki toisen pennun luo. VALKOPILVI vilkaisi tyttärensä touhuja sivusilmällä ja sulki silmänsä uupuneena. Kuningatar ei ollut nukkunut viime yönä. || Tuleeko siis Kyyneltassusta Varjon parantaja? Voit tietty muuttaa ikää jos vain haluat? Tai jos haluat että Kyyneltassu pysyy parantajaoppilaana niin joku voi tehdä sille mestarin?
KIVIPENTU hätkähti hereille. Pennun siniset silmät olivat ammollaan ja hän hämmästeli ympäristöä. "Näin pahaa unta!" Harmaaturkkinen pentu valitti uikuttaen. "Hei Tomupentu! Näitkö sinä mitään unta?" Kivipentu kysyi pennulta uteliaana.
//Vastasinkin jo edellisessä viestissä TOMUPENTU nyökkäsi innokkaasti. "Näin. Unessa olin kaikista vahvin soturi ja taistelin Varjoklaania vastaan", pentu kertoi iloisesti. Naaraan häntä heilahti pirteästi ja myrskyklaanilainen hymyili toiselle. "Millaista unta sinä näit?" Hän kysyi vielä ystävältään.
|
|
|
Post by Sibeemi on May 28, 2015 15:11:40 GMT
//Kyyneltassusta voi laittaa vaikka 15 kuisen || Ok, siirränkö sen parantajaksi ja entä mikä on Kyyneltassun parantaja nimi? //Siirrä vain. Sovitaan vaikka,että se edellinen oarantaja katosi/kuoli ja Kyyneltassusta tuli parantaja nyt? Parantajanimi on Kyynelvirta.
|
|
|
Post by susanna48 on May 28, 2015 15:19:34 GMT
|| Tuleeko siis Kyyneltassusta Varjon parantaja? Voit tietty muuttaa ikää jos vain haluat? Tai jos haluat että Kyyneltassu pysyy parantajaoppilaana niin joku voi tehdä sille mestarin?
KIVIPENTU hätkähti hereille. Pennun siniset silmät olivat ammollaan ja hän hämmästeli ympäristöä. "Näin pahaa unta!" Harmaaturkkinen pentu valitti uikuttaen. "Hei Tomupentu! Näitkö sinä mitään unta?" Kivipentu kysyi pennulta uteliaana.
//Vastasinkin jo edellisessä viestissä TOMUPENTU nyökkäsi innokkaasti. "Näin. Unessa olin kaikista vahvin soturi ja taistelin Varjoklaania vastaan", pentu kertoi iloisesti. Naaraan häntä heilahti pirteästi ja myrskyklaanilainen hymyili toiselle. "Millaista unta sinä näit?" Hän kysyi vielä ystävältään. KIVIPENTU nyökkäsi hitaasti. "Minä olin unessani järvellä. Järvivesi oli punainen ja sitten järvi kaappasi minut veteen. Yritin uida mutta en osannut ja tunsin kuinka hiekka ja vesi täyttivät keuhkoni", harmaaturkkinen kolli maukui pelokkaasti. "Se ei ollut kiva uni!" Pentu valitti ulisten. Pentutarhan laidalta heräsi Kivipennun emo Amy. Valkoisen kuningattaren silmät olivat hämmentyneet. "Miksi minun rakas Kivipentuni itkee?", kuningatar kysyi hätääntyneenä. "Näin pahaa unta", Kivipentu selitti emolleen. Huolehtivainen emo nousi jaloilleen ja käveli pentunsa luokse. Lämpimät nuolaisut karkottivat pahan unen pois kolli pennulta.
|| Juu
|
|
|
Post by Sibeemi on May 28, 2015 15:30:21 GMT
//Vastasinkin jo edellisessä viestissä TOMUPENTU nyökkäsi innokkaasti. "Näin. Unessa olin kaikista vahvin soturi ja taistelin Varjoklaania vastaan", pentu kertoi iloisesti. Naaraan häntä heilahti pirteästi ja myrskyklaanilainen hymyili toiselle. "Millaista unta sinä näit?" Hän kysyi vielä ystävältään. KIVIPENTU nyökkäsi hitaasti. "Minä olin unessani järvellä. Järvivesi oli punainen ja sitten järvi kaappasi minut veteen. Yritin uida mutta en osannut ja tunsin kuinka hiekka ja vesi täyttivät keuhkoni", harmaaturkkinen kolli maukui pelokkaasti. "Se ei ollut kiva uni!" Pentu valitti ulisten. Pentutarhan laidalta heräsi Kivipennun emo Amy. Valkoisen kuningattaren silmät olivat hämmentyneet. "Miksi minun rakas Kivipentuni itkee?", kuningatar kysyi hätääntyneenä. "Näin pahaa unta", Kivipentu selitti emolleen. Huolehtivainen emo nousi jaloilleen ja käveli pentunsa luokse. Lämpimät nuolaisut karkottivat pahan unen pois kolli pennulta.
|| Juu
TOMUPENTU tiesi ettei uni kuulostanut ollenkaan kivalta. Pian Amy tuli paikalle ja pentu heilautti häntäänsä tervehdykseksi. VALKOPILVI oli jälleen herännyt ja kuullut Kivipennun ulinan. Valkoinen kuningatar asteli lähemmäs. "Ai hei Amy", hän naukaisi ja vilkaisi tyttäreensä, Tomupentuun. "Hei emo!" Pentu hihkaisi ja hymyili emolleen.
|
|
|
Post by salsa on May 28, 2015 19:11:57 GMT
SIRPPITASSU hymyilee ystävälleen (käyhän että nää on silti ystävii vaikka se onki parantaja?XDD) ja naaraan meripihkan väriset silmät seuraavat aukiolla liikkuvia kissoja. "Minullekkin kuuluu hyvää, niin kamala ilma ettei riistakaan viihdy täällä..." Musta naaras tuhahti ja katsahti tassuihinsa, mutta pian jatkoi. "En saanut ollenkaan saalista.." Sirppitassu maukaisi. "Koulutukseni sujuu hienosti!", Varjoklaanilainen mourusi."Osaan jo taistella todella hyvin, tosin en minä mikään vahva ole, mutta ketteryyteni korvaa sen" Sirppitassu jatkoi ja heilautti häntäänsä riemuissaan. "Haluaisin jo soturiksi, mutta eipä siihen nyt kovin kauan ole, muutama kuu vielä" Tuo lisäsi.
LAAVATASSU heilutteli häntäänsä ja sörkki kynnellänsä veden pintaa edelleen, kunnes kuuli toisen oppilaan, Närhitassun, äänen. "Hei!", kolli maukaisi ja vetaisi toisen tassun kyntensä piiloon samalla, kun käännähti tulijaa kohti. Nyt hän näki toisen Jokiklaanin oppilaan ja päätti nousta ylös heilauttaen häntäänsä. "Mitä sinä täällä teet?", Laavatassu maukaisi sinertävä katseensä Närhitassussa.
//Täällä ei taija olla kettään... 3:
|
|
|
Post by Hermeliini on May 29, 2015 12:51:33 GMT
Sädepentu | 2 kuuta | kolli | pentu | Myrskyklaani | Hermeliini
|
|
|
Post by salsa on May 29, 2015 13:00:50 GMT
Sädepentu | 2 kuuta | kolli | pentu | Myrskyklaani | Hermeliini /Saisko sulta seuraa:3 ?
|
|
|
Post by MayMay on May 29, 2015 13:07:57 GMT
//Juu sopii mulle Jos Kuikansulka juoksentelis nummil ja kolarois vahingos vaik Koiranpuremaa, jos se ilmestyy sielt jostai puun takaa tai jtn KUIKANSULKA pujotteli ulos Tuuliklaanin leirin melko ahtaasta ulos/sisäänkäynnistä ja katseli ylös harmaalle taivaalle. Nuorehko soturitar juoksi erään mäen laelle, jossa sitten pysähtyi ja katseli ympärilleen. Kohta naaras kuitenkin kulki ravaten pois mäen päältä ja alhaalla katsoi jälleen ympärilleen ja haisteli ilmaa. Kuikansulka lähti jälleen liikkeelle ja nosti pian juoksuun, kulkiessaan halki avoimien nummien. Sää tosiaan ei ollut mikään kehuttava, mutta mitä siitä, sillä soturitar rakasti juoksemista oli sää mikä hyvänsä. . KOIRANPUREMA istuskeli puun vieressä nuollen huulistaan riistan palasia. Erakko haisteli ilmaa, mutta ei haistanut muuta, kuin juuri syömänsä hiiren ja raikkaan ilman. Harmaa kolli venytteli raajojaan ja haukotteli astellen puun takaa häntä puolelta toiselle heiluen. Yhtäkkiä Koiranpurema haistoi Tuuliklaanilaisen ja kääntyi katsomaan hajun suuntaan, mutta liian myöhään(?). Erakko tunsi kyljessään puskaisun, kollilla kesti hetki tajuta mitä oli tapahtunut. Tuuliklaanilainen naaras oli joko juossut häneen pahki tai kaatanut hänet tajutessaan, että kolli oli Tuuliklaanin reviirillä(?). KUIKANSULKA juoksi pitkin nummia ja haistoi pian tuntemattoman tuoksun. Räntäsade ja riistan tuoksut estivät kuitenkin naarasta paikantamasta tunkeilijaa ajoissa ja kohta tuo tömähtikin tuntemattoman kissan kylkeen. Kuikansulka pudisteli päätään, mutta tajuttuaan, että oli kaatunut suoraan tuntemattoman kissan päälle(?), kierähti nuori soturitar nopeasti pois toisen päältä ja nousi seisomaan. Ärtyneesti heilautti Kuikansulka häntäänsä, käännyttyään kohti tuntematonta. "Kuka olet muukalainen ja mitä teet täällä?" Sanoi Kuikansulka uhkaavalla äänensävyllä. //Nyt jos joku on halukas tekemään Liljankukan kumppanin ja tulevien pentujen/pennun isän ni ilmottaa! Ja ilmottakaa myös, jos haluu toisen niistä pennuista! Multa löytyy seuraa niille ketkä tarvii, ja jos jonkun kissa kaipaa kumppania, ni voi kattoo mun kissoista
|
|
|
Post by salsa on May 29, 2015 13:20:25 GMT
KOIRANPUREMA istuskeli puun vieressä nuollen huulistaan riistan palasia. Erakko haisteli ilmaa, mutta ei haistanut muuta, kuin juuri syömänsä hiiren ja raikkaan ilman. Harmaa kolli venytteli raajojaan ja haukotteli astellen puun takaa häntä puolelta toiselle heiluen. Yhtäkkiä Koiranpurema haistoi Tuuliklaanilaisen ja kääntyi katsomaan hajun suuntaan, mutta liian myöhään(?). Erakko tunsi kyljessään puskaisun, kollilla kesti hetki tajuta mitä oli tapahtunut. Tuuliklaanilainen naaras oli joko juossut häneen pahki tai kaatanut hänet tajutessaan, että kolli oli Tuuliklaanin reviirillä(?). KUIKANSULKA juoksi pitkin nummia ja haistoi pian tuntemattoman tuoksun. Räntäsade ja riistan tuoksut estivät kuitenkin naarasta paikantamasta tunkeilijaa ajoissa ja kohta tuo tömähtikin tuntemattoman kissan kylkeen. Kuikansulka pudisteli päätään, mutta tajuttuaan, että oli kaatunut suoraan tuntemattoman kissan päälle(?), kierähti nuori soturitar nopeasti pois toisen päältä ja nousi seisomaan. Ärtyneesti heilautti Kuikansulka häntäänsä, käännyttyään kohti tuntematonta. "Kuka olet muukalainen ja mitä teet täällä?" Sanoi Kuikansulka uhkaavalla äänensävyllä. //Nyt jos joku on halukas tekemään Liljankukan kumppanin ja tulevien pentujen/pennun isän ni ilmottaa! Ja ilmottakaa myös, jos haluu toisen niistä pennuista! Multa löytyy seuraa niille ketkä tarvii, ja jos jonkun kissa kaipaa kumppania, ni voi kattoo mun kissoista KOIRANPUREMA katsoi naarasta, joka oli törmännyt erakkoon ja kaatanut tämän. Harmaa solakka kolli nousi itsekkin ylös maasta ja suuntasi vihreän katseensa Tuuliklaanilaiseen. Hän mietti hetken kertoisiko kuka tuo oli vai menisikö vaikeamman kautta. "Miten tämä asia sinulle kuuluu, Tuuliklaanilainen...", Koiranpurema sanoi rauhallisella ja tyynellä äänellä katse edelleen tuossa. "Tiedän erittäin hyvin, etten saisi olla täällä, mutta katsoppas vain kuka tassuttelee reviirillänne..." harmaja kolli mouruaa edelleen samallaisella äänellä kuin äskettäin. Erakko toivoi, että välttyisi taistelulta, mutta ei voinut pienelle kiusoittelulle mitään. //Mää voin tehä pennun, jos kukaan muu ei halua... C:
|
|
|
Post by MayMay on May 29, 2015 13:43:03 GMT
KUIKANSULKA juoksi pitkin nummia ja haistoi pian tuntemattoman tuoksun. Räntäsade ja riistan tuoksut estivät kuitenkin naarasta paikantamasta tunkeilijaa ajoissa ja kohta tuo tömähtikin tuntemattoman kissan kylkeen. Kuikansulka pudisteli päätään, mutta tajuttuaan, että oli kaatunut suoraan tuntemattoman kissan päälle(?), kierähti nuori soturitar nopeasti pois toisen päältä ja nousi seisomaan. Ärtyneesti heilautti Kuikansulka häntäänsä, käännyttyään kohti tuntematonta. "Kuka olet muukalainen ja mitä teet täällä?" Sanoi Kuikansulka uhkaavalla äänensävyllä. //Nyt jos joku on halukas tekemään Liljankukan kumppanin ja tulevien pentujen/pennun isän ni ilmottaa! Ja ilmottakaa myös, jos haluu toisen niistä pennuista! Multa löytyy seuraa niille ketkä tarvii, ja jos jonkun kissa kaipaa kumppania, ni voi kattoo mun kissoista KOIRANPUREMA katsoi naarasta, joka oli törmännyt erakkoon ja kaatanut tämän. Harmaa solakka kolli nousi itsekkin ylös maasta ja suuntasi vihreän katseensa Tuuliklaanilaiseen. Hän mietti hetken kertoisiko kuka tuo oli vai menisikö vaikeamman kautta. "Miten tämä asia sinulle kuuluu, Tuuliklaanilainen...", Koiranpurema sanoi rauhallisella ja tyynellä äänellä katse edelleen tuossa. "Tiedän erittäin hyvin, etten saisi olla täällä, mutta katsoppas vain kuka tassuttelee reviirillänne..." harmaja kolli mouruaa edelleen samallaisella äänellä kuin äskettäin. Erakko toivoi, että välttyisi taistelulta, mutta ei voinut pienelle kiusoittelulle mitään. //Mää voin tehä pennun, jos kukaan muu ei halua... C: "Tahtoisin vain tietää, kuka kehtaa tunkeilla klaanien reviireillä? Et ainakaan kuulu mihinkään klaaniin, sen haistaa kymmenien ketunmittojen päästä", Tuuliklaanilainen naaras KUIKANSULKA sanoi hieman rennommin kuin äsken. Ei tuo tuntematon vaikuttanut siltä, että aikoisi hyökätä ja muutenkin klaanien tiukkaan vahditut rajat olivat aika älyttömiä. "Mutta jos et aio painua pois meidän reviiriltämme, joudun häätämään sinut täältä", Naaras vielä sanoi uhkaavasti. //Käy mulle... Ja jos Myrskyn po:n paikka on kerran varattu mulle, ni haluisin Ruusuntassun siihen paikalle :3
|
|
|
Post by susanna48 on May 29, 2015 13:54:23 GMT
|| Sädepentu mukana! Roolaan tähän samaan viestiin nyt
KIVIPENTU hymyili Valkopilvelle. "Hei Valkopilvi! Mitä kuuluu?" Harmaa pentu kysyi kohteliaasti ja heilautti pientä häntäänsä. AMY hymyili kanssa Valkopilvelle. "Minä nukuin ainakin hyvin", valkoinen kuningatar naukaisi ja jatkoi Kivipennun pään nuolemista kunnes pentu rauhoittuisi.
NÄRHITASSU asteli kevyesti joen rantaan, Laavatassun luokse. Viileä tuuli puhalsi naaraan kasvoille. "Juovaturkki käski minun mennä saalistamaan jotenpa lähdin tänne", raidallinen oppilas naukaisi ja koski etutassullansa jääkylmään veteen. "Onpa kylmää", Närhitassu maukui ja veti tassusta pois vedestä. "Mitä sinä teet täällä?" Naaras kysyi Laavatassulta.
|| MayMay: Siis haluatko tehdä Myrskyn parantajan kun se on vapaana? :3
|
|
|
Post by MayMay on May 29, 2015 14:06:15 GMT
KIVIPENTU hymyili Valkopilvelle. "Hei Valkopilvi! Mitä kuuluu?" Harmaa pentu kysyi kohteliaasti ja heilautti pientä häntäänsä. AMY hymyili kanssa Valkopilvelle. "Minä nukuin ainakin hyvin", valkoinen kuningatar naukaisi ja jatkoi Kivipennun pään nuolemista kunnes pentu rauhoittuisi.
NÄRHITASSU asteli kevyesti joen rantaan, Laavatassun luokse. Viileä tuuli puhalsi naaraan kasvoille. "Juovaturkki käski minun mennä saalistamaan jotenpa lähdin tänne", raidallinen oppilas naukaisi ja koski etutassullansa jääkylmään veteen. "Onpa kylmää", Närhitassu maukui ja veti tassusta pois vedestä. "Mitä sinä teet täällä?" Naaras kysyi Laavatassulta.
|| MayMay: Siis haluatko tehdä Myrskyn parantajan kun se on vapaana? :3 //Juu Ruusuntassu siihen, voin roolii sen vaik käymää kuukivel ja se sais sen parantajanimensä ja siit tulis parantaja. Nimi tosiaan tulee olemaan Ruusunmarja
|
|
|
Post by susanna48 on May 29, 2015 15:34:41 GMT
|| MayMay: Siis haluatko tehdä Myrskyn parantajan kun se on vapaana? :3 //Juu Ruusuntassu siihen, voin roolii sen vaik käymää kuukivel ja se sais sen parantajanimensä ja siit tulis parantaja. Nimi tosiaan tulee olemaan Ruusunmarja || Juu Teetkö lomakkeen? :3
|
|
|
Post by Hermeliini on May 29, 2015 16:29:14 GMT
Sädepentu | 2 kuuta | kolli | pentu | Myrskyklaani | Hermeliini /Saisko sulta seuraa:3 ? | Juu, saahan sitä :3 Mulla on tarjota Sädepentu ja Unikkotassu, ne kun ovat mun ainoat kissat xD
|
|