|
Post by cyu on Jun 25, 2015 21:14:18 GMT
mua ahistelee tämmöne ulkomaalanen jäbä, joka tekstaa mulle 24/7 ja yrittää iskeä mua koko ajan ja oon vaan sille silleen: joo sori en oo kiinnostunut MUTTA KUN se ei vaan ymmärrä Miten saan tän ääliön ymmärtämään, että A) En tahdo mitään hänestä and i swear to god suoritan kastraation sille jos se ei pian lopeta tota B) Mä oikeesti pelkään miehiä ja en halua, että joudun lisäämään mun ahdistuslääkkeitä sen takia, että oon jonkun idiootin mielestä hyvännäkönen ja hän tuntee tarpeelliseksi ahdistella mua tekstiviesteillä ja soitoilla sen vuoksi Kyllä. Olen sanonut, että tää käytös ahdistaa mua ja tehnyt aika selväksi, että mua ei oikeesti kiinnosta parisuhteet mut sdasfsafsdgfdfhbgfrgtsrbtguun4ut68r
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 25, 2015 21:22:35 GMT
Jos sulla on omenapuhelin niin sillä ainakin saa estettyä tietyn numeron asetuksista? 8( Tai sit ignooraat kaikki sen viestit ja katot lopettaako se
|
|
|
Post by cyu on Jun 25, 2015 21:24:59 GMT
Jos sulla on omenapuhelin niin sillä ainakin saa estettyä tietyn numeron asetuksista? 8( Tai sit ignooraat kaikki sen viestit ja katot lopettaako se Joo harmi, ettei oo omenaa D: ja niiku i mean se on kiva sillon ku se ei yritä mtn ni en haluis olla ilkee sille?? mutku prkl kuinka vaikea voi olla ymmärtää siinäpä meni sitten mun yöunet kiitokset sille ahdistuksesta mutta joo, ehkä mä vaan oon mahdollisimman hiljanen enkä vastaile niin ehkä se lopettaisi jos ei, i'm gonna lose my shit and that's not going to be pretty
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 25, 2015 21:27:11 GMT
Jos sulla on omenapuhelin niin sillä ainakin saa estettyä tietyn numeron asetuksista? 8( Tai sit ignooraat kaikki sen viestit ja katot lopettaako se Joo harmi, ettei oo omenaa D: ja niiku i mean se on kiva sillon ku se ei yritä mtn ni en haluis olla ilkee sille?? mutku prkl kuinka vaikea voi olla ymmärtää siinäpä meni sitten mun yöunet kiitokset sille ahdistuksesta mutta joo, ehkä mä vaan oon mahdollisimman hiljanen enkä vastaile niin ehkä se lopettaisi jos ei, i'm gonna lose my shit and that's not going to be pretty Voit toki kokeilla googlettaa et jos sun puhelimelles tai operaattorille löytyis estomahiksia? No en tiedä onko tuo nyt silti pidettävän arvoinen ihmissuhde jos se aiheuttaa sulle noin paljon ahdistusta eikä tyyppi ymmärrä lopettaa :/ Tollaset on hyvä vaan pistää kylmästi poikki, jos siitä on sulle enemmän harmia kuin iloa.
|
|
|
Post by cyu on Jun 25, 2015 21:30:13 GMT
Joo harmi, ettei oo omenaa D: ja niiku i mean se on kiva sillon ku se ei yritä mtn ni en haluis olla ilkee sille?? mutku prkl kuinka vaikea voi olla ymmärtää siinäpä meni sitten mun yöunet kiitokset sille ahdistuksesta mutta joo, ehkä mä vaan oon mahdollisimman hiljanen enkä vastaile niin ehkä se lopettaisi jos ei, i'm gonna lose my shit and that's not going to be pretty Voit toki kokeilla googlettaa et jos sun puhelimelles tai operaattorille löytyis estomahiksia? No en tiedä onko tuo nyt silti pidettävän arvoinen ihmissuhde jos se aiheuttaa sulle noin paljon ahdistusta eikä tyyppi ymmärrä lopettaa :/ Tollaset on hyvä vaan pistää kylmästi poikki, jos siitä on sulle enemmän harmia kuin iloa. well probably not, koska öh en pyytänyt tätä menis vaan pois......... mut emt jos oon sillee mee sanonko minne niin tiedän et se alkaa syyllistää mua ja mul tulee entistä pahempi olo ja öäh, miksen vaan vois paeta tätä tilannetta joteki niiku jos tää olis skyrim niin mä vaan kävisin tappamassa sen mutku tää ei oo skyrim?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 25, 2015 21:34:30 GMT
Voit toki kokeilla googlettaa et jos sun puhelimelles tai operaattorille löytyis estomahiksia? No en tiedä onko tuo nyt silti pidettävän arvoinen ihmissuhde jos se aiheuttaa sulle noin paljon ahdistusta eikä tyyppi ymmärrä lopettaa :/ Tollaset on hyvä vaan pistää kylmästi poikki, jos siitä on sulle enemmän harmia kuin iloa. well probably not, koska öh en pyytänyt tätä menis vaan pois......... mut emt jos oon sillee mee sanonko minne niin tiedän et se alkaa syyllistää mua ja mul tulee entistä pahempi olo ja öäh, miksen vaan vois paeta tätä tilannetta joteki niiku jos tää olis skyrim niin mä vaan kävisin tappamassa sen mutku tää ei oo skyrim? Suosittelen et googletat tosiaan voiko sun puhelimellas estää tai sit ainakin jätät vastaamatta/huomioimatta sen viestit. Et edes kato niitä ettei sulle tuu paha olo, jätät sen täysin oman onnensa nojaan! 8( Ei sun tartte välttämättä ees käskee sitä painumaan mihinkään. Jätät vaan kylmästi huomiotta.
|
|
|
Post by cyu on Jun 25, 2015 21:38:01 GMT
well probably not, koska öh en pyytänyt tätä menis vaan pois......... mut emt jos oon sillee mee sanonko minne niin tiedän et se alkaa syyllistää mua ja mul tulee entistä pahempi olo ja öäh, miksen vaan vois paeta tätä tilannetta joteki niiku jos tää olis skyrim niin mä vaan kävisin tappamassa sen mutku tää ei oo skyrim? Suosittelen et googletat tosiaan voiko sun puhelimellas estää tai sit ainakin jätät vastaamatta/huomioimatta sen viestit. Et edes kato niitä ettei sulle tuu paha olo, jätät sen täysin oman onnensa nojaan! 8( Ei sun tartte välttämättä ees käskee sitä painumaan mihinkään. Jätät vaan kylmästi huomiotta. joo katotaa jos se luovuttais jos en vastaile sille.. jos ei, sitten vaan blokkaan sen kaikkialla, ettei se voi ottaa muhun mitään yhteyttä. Tuntuu hirveeltä, mutta...
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 25, 2015 21:42:39 GMT
Suosittelen et googletat tosiaan voiko sun puhelimellas estää tai sit ainakin jätät vastaamatta/huomioimatta sen viestit. Et edes kato niitä ettei sulle tuu paha olo, jätät sen täysin oman onnensa nojaan! 8( Ei sun tartte välttämättä ees käskee sitä painumaan mihinkään. Jätät vaan kylmästi huomiotta. joo katotaa jos se luovuttais jos en vastaile sille.. jos ei, sitten vaan blokkaan sen kaikkialla, ettei se voi ottaa muhun mitään yhteyttä. Tuntuu hirveeltä, mutta... Hei, tiiän että se tuntuu hirveeltä koska been there done that. Ite katkaisin välit yhteen mun parhaimmista kavereista ku en vaan jaksanu sen perseilyjä enää, enkä vieläkään oo toipunut siitä. Mut silloin kun ikävöin sitä meidän kaverisuhdetta niin ajattelen vaan et parempi näin koska se kuitenkin aiheutti mulle paljon henkistä pahoinvointia.
|
|
|
Post by cyu on Jun 25, 2015 21:46:21 GMT
joo katotaa jos se luovuttais jos en vastaile sille.. jos ei, sitten vaan blokkaan sen kaikkialla, ettei se voi ottaa muhun mitään yhteyttä. Tuntuu hirveeltä, mutta... Hei, tiiän että se tuntuu hirveeltä koska been there done that. Ite katkaisin välit yhteen mun parhaimmista kavereista ku en vaan jaksanu sen perseilyjä enää, enkä vieläkään oo toipunut siitä. Mut silloin kun ikävöin sitä meidän kaverisuhdetta niin ajattelen vaan et parempi näin koska se kuitenkin aiheutti mulle paljon henkistä pahoinvointia. Joo tää ei oo valitettavasti ensimmäinen kerta kun mulle tapahtuu tällästä....
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 25, 2015 21:47:19 GMT
Hei, tiiän että se tuntuu hirveeltä koska been there done that. Ite katkaisin välit yhteen mun parhaimmista kavereista ku en vaan jaksanu sen perseilyjä enää, enkä vieläkään oo toipunut siitä. Mut silloin kun ikävöin sitä meidän kaverisuhdetta niin ajattelen vaan et parempi näin koska se kuitenkin aiheutti mulle paljon henkistä pahoinvointia. Joo tää ei oo valitettavasti ensimmäinen kerta kun mulle tapahtuu tällästä.... :///// Ikävä kuulla No sitä suuremmalla syyllä 8((
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 25, 2015 22:18:42 GMT
Voit toki kokeilla googlettaa et jos sun puhelimelles tai operaattorille löytyis estomahiksia? No en tiedä onko tuo nyt silti pidettävän arvoinen ihmissuhde jos se aiheuttaa sulle noin paljon ahdistusta eikä tyyppi ymmärrä lopettaa :/ Tollaset on hyvä vaan pistää kylmästi poikki, jos siitä on sulle enemmän harmia kuin iloa. well probably not, koska öh en pyytänyt tätä menis vaan pois......... mut emt jos oon sillee mee sanonko minne niin tiedän et se alkaa syyllistää mua ja mul tulee entistä pahempi olo ja öäh, miksen vaan vois paeta tätä tilannetta joteki niiku jos tää olis skyrim niin mä vaan kävisin tappamassa sen mutku tää ei oo skyrim? jos tää ois skyrim, voisit sniikata sen tyypin taakse ja katkasta siltä kaulan. tai vaihtoehtoisesti voisit lentää sen luo lohikäärmeellä ja seivästää sen miekalla. tai hassutella ja töötästä sen alas jostai vuorelta. tai tukehduttaa sen sweet rolliin. huutaa sille FUSH RO DAAH ja lävistää sen pään nuolella. MUT TÄÄ EI OO SKYRIM *itkua*
|
|
|
Post by cyu on Jun 25, 2015 22:25:18 GMT
well probably not, koska öh en pyytänyt tätä menis vaan pois......... mut emt jos oon sillee mee sanonko minne niin tiedän et se alkaa syyllistää mua ja mul tulee entistä pahempi olo ja öäh, miksen vaan vois paeta tätä tilannetta joteki niiku jos tää olis skyrim niin mä vaan kävisin tappamassa sen mutku tää ei oo skyrim? jos tää ois skyrim, voisit sniikata sen tyypin taakse ja katkasta siltä kaulan. tai vaihtoehtoisesti voisit lentää sen luo lohikäärmeellä ja seivästää sen miekalla. tai hassutella ja töötästä sen alas jostai vuorelta. tai tukehduttaa sen sweet rolliin. huutaa sille FUSH RO DAAH ja lävistää sen pään nuolella. MUT TÄÄ EI OO SKYRIM *itkua* jos tää olis skyrim voisin vaa olla Dark Brotherhoodille sillee: psst haluun tän jäbän kuolevan ja heittäisin nille pari kolikkoo ja menisin pöydän ääreen syömään kaikki niitten juustot mut ei
|
|
|
Post by marrasaamu on Jul 1, 2015 19:14:23 GMT
Fiilaan. Oli yks tollane jätkä joka oli alkuun ihan mukava mut sit tajusin et se on varmaa kiinnostunu musta muutenki ku kaverimielessä. Sit ahdistuin ja aloin vastailla sen viesteihin aika harvasanaisesti mut se vaa silti jatko mulle viestittelyä. Nyt se on ollu varmaa kuukauden laittamatta mitää että toivottavasti se on lopettanu. Joten sanoisin että ignooraa se tai vastaile kaikkeen tyyliin "okei", "joo", "niinpä".
|
|