|
Post by zuttathezombie on Jun 24, 2015 20:57:47 GMT
Fffff luulin eka et täällä puhutaan Nowhere Boy -leffasta typotetulla otsikolla mut ei väkisin 8(((( Mistä toi sarja kertoo?
|
|
|
Post by obrien on Jun 28, 2015 6:27:37 GMT
mun lempihahmot on sam ja felix
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 28, 2015 9:06:36 GMT
Fffff luulin eka et täällä puhutaan Nowhere Boy -leffasta typotetulla otsikolla mut ei väkisin 8(((( Mistä toi sarja kertoo? En osaa oikein selittää :/
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 28, 2015 9:07:27 GMT
mun lempihahmot on sam ja felix Okei. Onhan mun pakko myöntää, että on se Sam myös ihan hyvä tyyppi :DD
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 19:16:47 GMT
Fffff luulin eka et täällä puhutaan Nowhere Boy -leffasta typotetulla otsikolla mut ei väkisin 8(((( Mistä toi sarja kertoo? haha :--D mut siis eka kausi kertoo kun neljä poikaa katoavat koulun metsäretkellä. Sitten he alkavat ihmetellä kun kukaan ei muista ja "heitä ei ole olemassa". Siitä eteenpäin en hurjasti voi selittää etten spoilaa juttuja :'D Torvelo: uu kiva et meitä on sit kolme jotka kattoo :3 btw mun kaveri on ihan hulluna Felixiin, ja se on kuulemma ainut syy että sarjaa edes seuraa
|
|
|
Post by Sibe on Jul 17, 2015 15:52:16 GMT
pöh nyt loppui se kakkoskausikin tai no siis useampikin päivä sitten
|
|
|
Post by Sibeemi on Jul 26, 2015 16:23:50 GMT
Seurasin sitä sarjaa. Odottelen nyt ensi vuonna tulevaa uutta kautta, mutta se on oikeesti tosi hyvä sarja. Pidän myös Sudenverisestä.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 27, 2015 7:58:56 GMT
Sibeemi: En tiiä onko siitä tulossa kautta 3, mutta elokuva on tulossa, mutta ei varmaan suomeen :c
|
|
|
Post by Sibe on Jul 27, 2015 13:23:31 GMT
Seurasin sitä sarjaa. Odottelen nyt ensi vuonna tulevaa uutta kautta, mutta se on oikeesti tosi hyvä sarja. Pidän myös Sudenverisestä. Oi mahtavaa, että sinäkin tykkäsit :3 mun mielestä jossakin luki, ettei kolmoskautta ole enää tulossa, pelkkä Nowhere Boys leffa
|
|
|
Post by Sibeemi on Aug 7, 2015 18:50:40 GMT
Seurasin sitä sarjaa. Odottelen nyt ensi vuonna tulevaa uutta kautta, mutta se on oikeesti tosi hyvä sarja. Pidän myös Sudenverisestä. Oi mahtavaa, että sinäkin tykkäsit :3 mun mielestä jossakin luki, ettei kolmoskautta ole enää tulossa, pelkkä Nowhere Boys leffa ai jaa. Harmi, koska pidin siitä sarjasta.
|
|
|
Post by Sibe on Aug 8, 2015 20:15:29 GMT
Oi mahtavaa, että sinäkin tykkäsit :3 mun mielestä jossakin luki, ettei kolmoskautta ole enää tulossa, pelkkä Nowhere Boys leffa ai jaa. Harmi, koska pidin siitä sarjasta. Jep, samoin. No mutta toivotaan että se leffa tulee jossain vaiheessa tänne!
|
|