Vermin
Ninja The Cat
"Kyllähän jos kirkko palaa jossain, niin sehän tuo kristillistä porukkaa vaan lähemmäs toisiaan"
|
Post by Vermin on Jun 22, 2015 13:30:17 GMT
Viettikös kukaan muu juhannusta Nummirockissa? Sellaiset 3 päivää et en vaihtaisi mihinkään! Jos näitte rähjäistä punapäätä jonka naama oli sotkettu verellä, nii 99% mahdollisuus se olin minä. :D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 22, 2015 13:44:31 GMT
en ollu paikalla, mutta kuulostaa aika hauskalta
|
|
Vermin
Ninja The Cat
"Kyllähän jos kirkko palaa jossain, niin sehän tuo kristillistä porukkaa vaan lähemmäs toisiaan"
|
Post by Vermin on Jun 22, 2015 14:04:34 GMT
en ollu paikalla, mutta kuulostaa aika hauskalta Hauskaahan tuo olikin. Ei ole pahemmin kokemusta muista festareista mut Nummeen vois lähteä jopa pelkästään ihmisten takia, mukavaa porukkaa.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 22, 2015 18:36:55 GMT
En ollu, argh. Arvaa vituttiko kattoo fb'ssä kavereitte Nummi-päivityksiä. :-D
|
|
Vermin
Ninja The Cat
|
Post by Vermin on Jun 23, 2015 20:34:26 GMT
En ollu, argh. Arvaa vituttiko kattoo fb'ssä kavereitte Nummi-päivityksiä. :-D Aivan :D No ens vuonna sit, juhlavuosi viä kaiken lisäksi. Btw, Korpiklaani kyl toimii livenä, iha vaa näi pakolliset piruilut (y)
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 24, 2015 12:21:19 GMT
En ollu, argh. Arvaa vituttiko kattoo fb'ssä kavereitte Nummi-päivityksiä. :-D Aivan :D No ens vuonna sit, juhlavuosi viä kaiken lisäksi. Btw, Korpiklaani kyl toimii livenä, iha vaa näi pakolliset piruilut (y) Tyyppi kääntää veistä haavassa! Muita mitä oisin erityisesti halunnu nähä ois ollu Testament, Sotajumala ja Moonsorrow - oisko näistä vielä jotain sanottavaa? :D Testamentin missaaminen kirpasee kyllä eniten, koska missasin sen viime vuonnakin. Ja, no, kyllä noiden muidenkin ku ei nekään nyt ihan turhan usein keikkaile (ainakaan Suomessa). Mun FB on vieläkin täynnä kavereiden päivityksiä/kommentteja Nummirockista. Seuraavan kerran ku joku mainitsee sanan "nummi", "nummirock", "nummijärvi" tai "poromiesten leiri" niin poistan sen mun kavereista, saatana. Mutta jos sitä sais Jalometalliin raahauduttua.
|
|
Vermin
Ninja The Cat
|
Post by Vermin on Jun 24, 2015 21:19:21 GMT
Aivan :D No ens vuonna sit, juhlavuosi viä kaiken lisäksi. Btw, Korpiklaani kyl toimii livenä, iha vaa näi pakolliset piruilut (y) Tyyppi kääntää veistä haavassa! Muita mitä oisin erityisesti halunnu nähä ois ollu Testament, Sotajumala ja Moonsorrow - oisko näistä vielä jotain sanottavaa? :D Testamentin missaaminen kirpasee kyllä eniten, koska missasin sen viime vuonnakin. Ja, no, kyllä noiden muidenkin ku ei nekään nyt ihan turhan usein keikkaile (ainakaan Suomessa). Mun FB on vieläkin täynnä kavereiden päivityksiä/kommentteja Nummirockista. Seuraavan kerran ku joku mainitsee sanan "nummi", "nummirock", "nummijärvi" tai "poromiesten leiri" niin poistan sen mun kavereista, saatana. Mutta jos sitä sais Jalometalliin raahauduttua. En voinut vastustaa. x) Testament tuli missattua koska krrhm, koin jonkinlaisen välikuoleman sen aikana. Sotajumala (Oi ku Kuolinjulistus kuulosti hyvältä livenä) tuli nähtyä ja Moonsorrowia oltii kattoos vähä kauempaa. Njoo, en ehkä hehkuta enää mitään. :D Aa joo, itelläki pari kaveria jotka alkaa pikku hiljaa olla aika hiiltyneitä jatkuviin nummi päivityksiin. No perkeles, onhan se ny vain kerran vuodessa + oon syntyny 19 päivä joten vietin sit viä synttäritkin siellä. No saatan olla vuorostani vähän kateellinen. Olisihan siellä Dark Tranquillity, Shining ja Morbid Evils. No mutta näet sit Sotajumalan siä. :D
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 25, 2015 7:48:43 GMT
Tyyppi kääntää veistä haavassa! Muita mitä oisin erityisesti halunnu nähä ois ollu Testament, Sotajumala ja Moonsorrow - oisko näistä vielä jotain sanottavaa? :D Testamentin missaaminen kirpasee kyllä eniten, koska missasin sen viime vuonnakin. Ja, no, kyllä noiden muidenkin ku ei nekään nyt ihan turhan usein keikkaile (ainakaan Suomessa). Mun FB on vieläkin täynnä kavereiden päivityksiä/kommentteja Nummirockista. Seuraavan kerran ku joku mainitsee sanan "nummi", "nummirock", "nummijärvi" tai "poromiesten leiri" niin poistan sen mun kavereista, saatana. Mutta jos sitä sais Jalometalliin raahauduttua. En voinut vastustaa. x) Testament tuli missattua koska krrhm, koin jonkinlaisen välikuoleman sen aikana. Sotajumala (Oi ku Kuolinjulistus kuulosti hyvältä livenä) tuli nähtyä ja Moonsorrowia oltii kattoos vähä kauempaa. Njoo, en ehkä hehkuta enää mitään. :D Aa joo, itelläki pari kaveria jotka alkaa pikku hiljaa olla aika hiiltyneitä jatkuviin nummi päivityksiin. No perkeles, onhan se ny vain kerran vuodessa + oon syntyny 19 päivä joten vietin sit viä synttäritkin siellä. No saatan olla vuorostani vähän kateellinen. Olisihan siellä Dark Tranquillity, Shining ja Morbid Evils. No mutta näet sit Sotajumalan siä. :D On pyhäinhäväistys välikuolla Testamentin aikana! :-D Ja oli varmaa semi mahtavat synttärit. Paljonko täytit? Ja niinpä, Shining!! Oon ootellu et jos ne tulis klubikeikoille Suomeen ku varmaan puolet niistä on suomalaisia, mut ei. Morbid Evilskin ois kiva tsekata. Oon kerran nähny ne livenä ja muistan vaan sen et nuokuin eturivin aitaa vasten ja heijasin itteeni autistisesti ja meinasin oksentaa. Enkä ollu ees juonu mitään. :D Ja oikeestaan myös Dark Tranquillity ois kova. Se kuuluu niihin bändeihin joista aattelen aina vaan et pitäs kuunnella tota enemmän, mut en oo vielä(kään) ehtiny. (Pakko vielä lopuks hehkuttaa SaariHelvettiä, tai oikeestaan tyydyn vain lainaamaan yhtä fb-kommenttia: "Jumalauta jos on Mustan Kuun Lapset!!!")
|
|
Vermin
Ninja The Cat
|
Post by Vermin on Jun 27, 2015 14:50:51 GMT
En voinut vastustaa. x) Testament tuli missattua koska krrhm, koin jonkinlaisen välikuoleman sen aikana. Sotajumala (Oi ku Kuolinjulistus kuulosti hyvältä livenä) tuli nähtyä ja Moonsorrowia oltii kattoos vähä kauempaa. Njoo, en ehkä hehkuta enää mitään. :D Aa joo, itelläki pari kaveria jotka alkaa pikku hiljaa olla aika hiiltyneitä jatkuviin nummi päivityksiin. No perkeles, onhan se ny vain kerran vuodessa + oon syntyny 19 päivä joten vietin sit viä synttäritkin siellä. No saatan olla vuorostani vähän kateellinen. Olisihan siellä Dark Tranquillity, Shining ja Morbid Evils. No mutta näet sit Sotajumalan siä. :D On pyhäinhäväistys välikuolla Testamentin aikana! :-D Ja oli varmaa semi mahtavat synttärit. Paljonko täytit? Ja niinpä, Shining!! Oon ootellu et jos ne tulis klubikeikoille Suomeen ku varmaan puolet niistä on suomalaisia, mut ei. Morbid Evilskin ois kiva tsekata. Oon kerran nähny ne livenä ja muistan vaan sen et nuokuin eturivin aitaa vasten ja heijasin itteeni autistisesti ja meinasin oksentaa. Enkä ollu ees juonu mitään. :D Ja oikeestaan myös Dark Tranquillity ois kova. Se kuuluu niihin bändeihin joista aattelen aina vaan et pitäs kuunnella tota enemmän, mut en oo vielä(kään) ehtiny. (Pakko vielä lopuks hehkuttaa SaariHelvettiä, tai oikeestaan tyydyn vain lainaamaan yhtä fb-kommenttia: "Jumalauta jos on Mustan Kuun Lapset!!!") Haha, niinpä kai mut olin valvonu pari yötä joten oisin varmaa pyörtyny pittiin tai jotain vastaavaa. :D Oli joo, aiva mahtavat. 17, ens vuonna sit 18 ja taas Nummessa. Aivan, oon kuullu ettei kannata olla iha eturivissä, laulaja saattaa syljeskellä päälle. Miten hemmetis sit olit sellases kunnos? :D Oon kuunnellu Dark Tranquillityltä vain tyylii kolmea levyä, vois kyl kans varmaan tutustua vähä enemmänki. Mitä, onko? Prkl, taas saa kirota sitä etten oo viä täysikäinen! :D
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 28, 2015 17:07:23 GMT
On pyhäinhäväistys välikuolla Testamentin aikana! :-D Ja oli varmaa semi mahtavat synttärit. Paljonko täytit? Ja niinpä, Shining!! Oon ootellu et jos ne tulis klubikeikoille Suomeen ku varmaan puolet niistä on suomalaisia, mut ei. Morbid Evilskin ois kiva tsekata. Oon kerran nähny ne livenä ja muistan vaan sen et nuokuin eturivin aitaa vasten ja heijasin itteeni autistisesti ja meinasin oksentaa. Enkä ollu ees juonu mitään. :D Ja oikeestaan myös Dark Tranquillity ois kova. Se kuuluu niihin bändeihin joista aattelen aina vaan et pitäs kuunnella tota enemmän, mut en oo vielä(kään) ehtiny. (Pakko vielä lopuks hehkuttaa SaariHelvettiä, tai oikeestaan tyydyn vain lainaamaan yhtä fb-kommenttia: "Jumalauta jos on Mustan Kuun Lapset!!!") Haha, niinpä kai mut olin valvonu pari yötä joten oisin varmaa pyörtyny pittiin tai jotain vastaavaa. :D Oli joo, aiva mahtavat. 17, ens vuonna sit 18 ja taas Nummessa. Aivan, oon kuullu ettei kannata olla iha eturivissä, laulaja saattaa syljeskellä päälle. Miten hemmetis sit olit sellases kunnos? :D Oon kuunnellu Dark Tranquillityltä vain tyylii kolmea levyä, vois kyl kans varmaan tutustua vähä enemmänki. Mitä, onko? Prkl, taas saa kirota sitä etten oo viä täysikäinen! :D Mä en tosiaan tiiä mistä se kamala olo tuli. :-D Se kyllä hävis yhtä nopeesti ku oli tulluki, eli ehkä minuutti sen jälkee ku Morbid Evils lopetti. (y) Ja nyt täysikäsenä saa kirota sitä ettei oo rahaa! :D Mut myyn vaikka mummoni jos niillä rahoilla pääsen SaariHelvettiin.
|
|
Vermin
Ninja The Cat
|
Post by Vermin on Jun 28, 2015 23:05:18 GMT
Haha, niinpä kai mut olin valvonu pari yötä joten oisin varmaa pyörtyny pittiin tai jotain vastaavaa. :D Oli joo, aiva mahtavat. 17, ens vuonna sit 18 ja taas Nummessa. Aivan, oon kuullu ettei kannata olla iha eturivissä, laulaja saattaa syljeskellä päälle. Miten hemmetis sit olit sellases kunnos? :D Oon kuunnellu Dark Tranquillityltä vain tyylii kolmea levyä, vois kyl kans varmaan tutustua vähä enemmänki. Mitä, onko? Prkl, taas saa kirota sitä etten oo viä täysikäinen! :D Mä en tosiaan tiiä mistä se kamala olo tuli. :-D Se kyllä hävis yhtä nopeesti ku oli tulluki, eli ehkä minuutti sen jälkee ku Morbid Evils lopetti. (y) Ja nyt täysikäsenä saa kirota sitä ettei oo rahaa! :D Mut myyn vaikka mummoni jos niillä rahoilla pääsen SaariHelvettiin. No niinpä tietysti. Ehkä Morbid Evils itsessään aiheutti sen, mikäs sen brutaalimpaa ku saada yleisö voimaan pahoin. Saman olen kuullut ennenkin. :D Pelolla sit odotteleen sitä. Ooh, onnekas kun vielä mummon omistat, itsehän myin jo omani. (kylläpäs meni jo mauttoman huumorin puolelle) Mut SaariHelvetti ois kyl kova!
|
|