|
Post by limuholisti on Jun 18, 2015 22:53:17 GMT
Uskaltauduin nyt painamaan tuota pelottavaa nappulaa ja oikeasti kirjoittaa jotain tänne xc. Mulla ei oo mitään hajua että minne osioon tämäkin kuuluisi survoa, mutta siunatkoon jumala hänet tänne. Olen siis LIMUHOLISTI aka Limu aka helmi aka mirkku aka miranda ska pissis ja kaikkia muitakin mahdollisia akoja (wtf? cx). Olin joskus gosussa nimellä miranda_pissis ja ankkalassa nimellä... en ees tiiä mikä on tämä mystinen ankkala! Momiossa muhun voi törmätä huonolla tuurilla myös nimellä miranda-phishis (sanaa pissis ei voinut olla nimessä?!?) tai LIMUHOLISTI. Joku saa nyt kertoa mulle mikä on tää ankkala eikös? Ja joo, dissata saa, tää viesti on varmaan yks iso k-virhe läjäymä joka on täysi katastrofi. Tässä on muuten liikaa nappeja ja mulla on liian väsynyt olo. Jospa nyt vaan koitan jotenkin onnistua lähettää tän viestin. Toivottakaa onnea yritykseen ja antakaa aplodit onnistumisesta.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 22:56:57 GMT
*antaa aplodit* tervetuloa vaan ankkala oli tavallaan tän paikan edeltäjä joka tehtiin koska gosu poistettiin mut sitte kävi niin hassusti että ankkala poistettiin mutta me evakuoiduimme tänne
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 23:12:45 GMT
Tervetuloa 8)) Pete selittikin jo et mikä on Ankkala :DD
Rakastan sun avataria btw omg Ja siirrän tän tonne esittelyosioon o:
|
|
|
Post by Sibe on Jun 19, 2015 11:41:57 GMT
Tervetuloa 8)) Pete selittikin jo et mikä on Ankkala :DD Rakastan sun avataria btw omg Ja siirrän tän tonne esittelyosioon o: mie olin sanomas iha samaa tosta avatarista mut hei vaan
|
|