|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 18:22:49 GMT
En tiiä miks kysyn :DD Mut mikä teidän mielestänne on surullisin soitin? Joko sillein et mikä kuulostaa surullisimmalta, näyttää surullisimmalta tai minkä soittaminen sattuu olemaan surullisinta :DD Omasta mielestä saksofoni on kyllä aika masentava soitin. Tai siis saahan sillä aikaan tosi meneviä ja iloisiakin biisejä, mut sitten kun kyseessä on joku surullinen biisi niin ai että, tuntuu aina sydämessä ne sävelet. Meinaan kuunnelkaa nyt tätäkin, oon jo viiden sekunnin jälkeen aina ihan palasina. www.youtube.com/watch?v=TRAl5Kqfy0g
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 18:29:23 GMT
En tiiä miks kysyn :DD Mut mikä teidän mielestänne on surullisin soitin? Joko sillein et mikä kuulostaa surullisimmalta, näyttää surullisimmalta tai minkä soittaminen sattuu olemaan surullisinta :DD Omasta mielestä saksofoni on kyllä aika masentava soitin. Tai siis saahan sillä aikaan tosi meneviä ja iloisiakin biisejä, mut sitten kun kyseessä on joku surullinen biisi niin ai että, tuntuu aina sydämessä ne sävelet. Meinaan kuunnelkaa nyt tätäkin, oon jo viiden sekunnin jälkeen aina ihan palasina. www.youtube.com/watch?v=TRAl5Kqfy0gonpas surullinen biisi
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 18:33:13 GMT
En tiiä miks kysyn :DD Mut mikä teidän mielestänne on surullisin soitin? Joko sillein et mikä kuulostaa surullisimmalta, näyttää surullisimmalta tai minkä soittaminen sattuu olemaan surullisinta :DD Omasta mielestä saksofoni on kyllä aika masentava soitin. Tai siis saahan sillä aikaan tosi meneviä ja iloisiakin biisejä, mut sitten kun kyseessä on joku surullinen biisi niin ai että, tuntuu aina sydämessä ne sävelet. Meinaan kuunnelkaa nyt tätäkin, oon jo viiden sekunnin jälkeen aina ihan palasina. www.youtube.com/watch?v=TRAl5Kqfy0gonpas surullinen biisi Kontekstiltaan vielä surullisempi koska John Lennonin kuolema. Ton levyn kansikuvassakin olevat lasit on samat jotka sillä oli murhahetkellä 8(( Se ei auta tän saksofonin suhteen :DD
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2015 18:36:03 GMT
Kontekstiltaan vielä surullisempi koska John Lennonin kuolema. Ton levyn kansikuvassakin olevat lasit on samat jotka sillä oli murhahetkellä 8(( Se ei auta tän saksofonin suhteen :DD voi ei 8(( en ees pystyny kuunnella vissii jotain 15s pidempää ku niin surullinen no juu ei :DD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 18, 2015 18:40:52 GMT
Kontekstiltaan vielä surullisempi koska John Lennonin kuolema. Ton levyn kansikuvassakin olevat lasit on samat jotka sillä oli murhahetkellä 8(( Se ei auta tän saksofonin suhteen :DD voi ei 8(( en ees pystyny kuunnella vissii jotain 15s pidempää ku niin surullinen no juu ei :DD Onneks sen sanoista sentään paistaa läpi pilkahdus toivoa (
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 18, 2015 21:05:58 GMT
no viulu varsinki jos sitä vinguttaa sillee että se kuulostaa kissanrääkkäykseltä
mut toisaalta viulu on myös yks ilosimmista soittimista - riippuu miten soittaa
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 19, 2015 5:37:39 GMT
Ensin aattelin olla eri mieltä tosta saksofonista, mutta päädyinki sit olemaa samaa mieltä. Hanoi Rocksin Million miles awayssa se ainaki on surullinen. Kattokaa nyt kun Michael ei pysty ees laulamaan kunnolla ku sitä itkettää. :( Million miles awayhan on siis tavallaan auto-onnettomuudessa kuolleen Razzlen (Hanoin rumpalin) muistobiisi. (Ja nyt päädyin kattoo tota videoo ja meinaan purskahtaa itkuun itekin...) Mut kantele on kyllä surullisista soittimista kaikkein surullisin.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 19, 2015 9:25:15 GMT
Ensin aattelin olla eri mieltä tosta saksofonista, mutta päädyinki sit olemaa samaa mieltä. Hanoi Rocksin Million miles awayssa se ainaki on surullinen. Kattokaa nyt kun Michael ei pysty ees laulamaan kunnolla ku sitä itkettää. Million miles awayhan on siis tavallaan auto-onnettomuudessa kuolleen Razzlen (Hanoin rumpalin) muistobiisi. (Ja nyt päädyin kattoo tota videoo ja meinaan purskahtaa itkuun itekin...) Mut kantele on kyllä surullisista soittimista kaikkein surullisin. No voi kerpele sentään kun mullakin tuli tirautettua pari miehistä kyyneltä kun katoin ton 8((
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 21, 2015 14:02:40 GMT
Xylofoni
srsly kuulostaakse ikinä onnelliselta?
|
|
|
Post by Miopod on May 27, 2016 23:52:20 GMT
Rytmimuna.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 7:21:57 GMT
|
|
|
Post by Miopod on May 28, 2016 11:40:56 GMT
Muistan ku ala-asteella meidän kutosluokan ope oli tosi musikaalinen tyyppi ja sit meillä oli musiikkia tosi usein ja soitettiin koko luokka aina semmosena bändinä. No sit kerran meidän piti soittaa jotain aamunavauksessa koulun salissa ja kaikki muut sai jonku coolin kitaran tai rummut tai basson tai pianon paitsi mä. Mä sain rytmimunan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2016 12:33:27 GMT
Muistan ku ala-asteella meidän kutosluokan ope oli tosi musikaalinen tyyppi ja sit meillä oli musiikkia tosi usein ja soitettiin koko luokka aina semmosena bändinä. No sit kerran meidän piti soittaa jotain aamunavauksessa koulun salissa ja kaikki muut sai jonku coolin kitaran tai rummut tai basson tai pianon paitsi mä. Mä sain rytmimunan. :''(( voi raukkaa
|
|
|
Post by Jp on May 30, 2016 20:35:24 GMT
Rytmimuna... mul soi vaan se biisi pääs.
|
|
|
Post by Miopod on May 31, 2016 7:29:08 GMT
Rytmimuna... mul soi vaan se biisi pääs. Joo mä muistelinki että aiheesta oli biisi joka oli kans kova juttu ala-asteella
|
|