|
Post by petefromtheshop on Nov 8, 2016 17:14:40 GMT
Pienenä mun lemppari oli Kaukametsän pakolaiset mut sit se VHS hävis nii en oo voinu kattoo niitä enää (( toinen oli sit muumit muita ei tuu mieleen Mieleenpainunein lukukokemuksesi?
|
|
|
Post by Angelus on Nov 8, 2016 18:04:41 GMT
Hugh Laurien Järein asein tai sitten suomalaisista Christian Rönnbackan dekkarisarja.
Pidätkö huvipuistoista ja -laitteissa olemisesta?
|
|
|
Post by swordsman on Nov 8, 2016 19:09:46 GMT
joo, rakastan huvipuistoja! Vielä pari vuotta sitten en ees ikinä uskaltautunu mihinkään "hurjiin" laitteisiin, mut viime talven Floridan reissulla oli pakko ottaa kaikki irti Disney Worldista ja Universal Studioista. Ja se kyllä kannatti, koska huomasin nauttivani sitä enemmän, mitä hurjempi meno oli :-D Ja olisin muuten jäänyt niiin paljosta paitsi.
Tilaatko Aku Ankkaa? Ja mitä mieltä olet Aku Ankka -sarjiksista?
|
|
|
Post by Miopod on Nov 8, 2016 20:00:00 GMT
TILAAN!! Tai siis mumme on tilannu sitä mulle siitä lähtien ku sain nimen virallisiin papereihin. Rakastan Aku Ankkaa, etenki Don Rosan sarjiksia. Samaistun siihen niin paljo Mikä on sun lemppari noutoruoka?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 8, 2016 20:33:31 GMT
Hugh Laurien Järein asein tai sitten suomalaisista Christian Rönnbackan dekkarisarja. Pidätkö huvipuistoista ja -laitteissa olemisesta? uijui, mä itse asiassa just katoin vähän aikaa sitten tota Laurien kirjaa, pitää varmaa lukee jos se kerran on hyvä (tai siis tottakai se on hyvä, mikä tahansa mikä liittyy Hugh Laurieseen, on hyvää) ed: pizza, jos se lasketaan Millanen tyyli iskee suhun parhaiten? Miehellä, naisella tai yleisesti ottaen: minkälainen tyyli on sellanen, että sen takia tekis mieli tutustuu henkilöön paremmin?
|
|
|
Post by Angelus on Nov 9, 2016 14:51:50 GMT
En oo liiemmin kiinnittänyt huomiota vaatetukseen, että en oikein tiedä. Enkä liiemmin ole tuppautunutkaan uusien henkilöiden seuraan. Ehkäpä kuitenkin se perus siisteys siinä on ratkaisevana.
Mitä ekana mieleesi tuo sana "kampa"?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 9, 2016 15:13:36 GMT
se hiusjuttu ja sitten kampasimpukka ja sitten vaan puhdas hämmennys
mp trumpista?
|
|
|
Post by Jp on Nov 9, 2016 15:40:57 GMT
8-12, tarviiko perustella xD Lemppari lastenohjelma? :') Code Lyoko Lempi kirjailijasi?
|
|
|
Post by Jp on Nov 9, 2016 15:41:51 GMT
se hiusjuttu ja sitten kampasimpukka ja sitten vaan puhdas hämmennys mp trumpista? Hilary olis ollu parempi valtaa, koska Trumpetti on rasisti + vihaa naisii.
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 9, 2016 15:49:23 GMT
ei mulla taida oikeen olla lempikirjailijaa
mikä on sun lempipeli? (oli se sitten lauta-, kännykkä- tai tietsikkapeli)
|
|
|
Post by Angelus on Nov 9, 2016 18:24:00 GMT
Hmm.. en tiiä nyt lempipelistä, mutta tykkään Call of Duty -pelisarjasta. Ja etenkin kyseisen sarjan MW3 -peli, koska Yuri!
Mikä on viimeisin sana, jonka sanoit?
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 10, 2016 22:02:12 GMT
(hyvää) yötä!
mikä on sun suosikkiruoka? entä inhokki?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 10, 2016 23:22:49 GMT
tää on vaikee kysymys kun oon nyt siirtyny johonkin vegaaniuden ja suht huolettoman kasvissyönnin rajamaastoon, ja samalla mun jääkaapin sisältö on ollu melkosessa myllerryksessä ja mun ruokavalio on muuttunu aika radikaalisti. eikä tää ees ollu mikään tietonen päätös, vaan alitajunnan salakavala moraalipuukotus
mut tällä hetkellä perunasalaatti - söin sitä tänään ja mietin miks ihmeessä en ollu syöny sitä niin pitkään aikaan, sehän on taivaallista. oon myös tykästyny chilipähkinöihin, mikä on hämmentävää sillä inhoon chiliä, mutta koska pähkinät on pikemminkin välipala niin menen perunasalaatilla. Inhokkiruuaksi sanottakoon vaikka se mansikka-banaanipiirtelö josta toisessa kessassa valitin. ei se oo pahin mut tuli ekana mieleen
Ootko yö- vai päiväeläin?
|
|
|
Post by Sibe on Nov 11, 2016 17:12:57 GMT
en oikein tiiä, joskus valvoin helposti pitkäänkin yöhön (ja se oli parasta lukion ykkösellä ystävän synttäreillä valvoa koko yö juttelemassa + uutenavuotena jne jne), mutta nykyään haluan mennä ajoissa nukkumaan ja herätä aikaisin aamulla :--D että kaipa sitten päiväeläin olen
miten aiot juhlia seuraavaa syntymäpäivääsi?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 11, 2016 19:24:56 GMT
syön prinsessakakkua, soijanakkeja ja perunasalaattia mietin minkä biisin kuuntelen ekana vuonna 2017 käyn ehkä kaverin kaa öisellä kierroksella kattelemassa millasia raketteja tyypit ampuu ja sit nauran sen kaa ja kaadun kasvot eellä hankeen (tahalteni vieläpä) sit yritän jossain vaiheessa nukkua mut ei siitä tuu mitään kun ulkona kuuluu vaan PUMPAMPIUPAU sit tuun tänne ja näytän teille mun hienon prinsessakakun ja huudan JEE
jotenki tollee
Mikä on hienoin asia minkä omistat?
|
|