|
Post by Miopod on Oct 6, 2016 10:02:15 GMT
Näitähän riittää mut varmaan oudoin on ehkä tää yks jonka sain ku olin kolme ja juoksin semmosta mäkee alas ja kompastuin ja mun koko polvi aukes. Muistan sen ihan selvästi ja mun veliki muistaa vaikka se oli vasta kaks. Se oli ilmeisesti niin paha haava et arpiki on pysyny kaikki nää 16 vuotta tossa. Ja se on aika mielenkiintosta koska silloon se arpi peitti koko mun polven mut nyt mun polvi on kasvanu sen ympärillä nii siitä näkee kui pieni mun polvi on ollu kolmevuotiaana. Sit maininnan arvosia on ehkä tää mustelma joka vaan ilmesty mun olkapäähän paripäivää sitte enkä ymmärrä miten. Ja tää tummentunu kohta mun jalassa joka jäi niistä kauheista hankaumista jotka sain kesätöis ku käytin kumppareita ilman sukkia. Mikä on sun lemppari tilannekomedia?
|
|
|
Post by digimonkaiser on Oct 7, 2016 11:51:30 GMT
Joko Rillit huurussa tai Nanny, vaikee sanoo Lempivuodenaika ja miks?
|
|
|
Post by adalmiia on Oct 9, 2016 7:46:16 GMT
Kesä ehdottomasti koska kesäloma ja muutenin vihaan kylmää
Kissa vai koira ja miksi?
|
|
|
Post by Angelus on Oct 10, 2016 21:31:34 GMT
Toi on aika hankala kysymys. Meillä on sekä kissoja että koira. Mutta ehkä kissat ku ne on semmoisia suloisia (ei sillä etteikö koirat olisi ), mahtuvat kolosta kuin kolosta, arvaamattomia, omatoimisia (joissain asioissa ja toisissa ne odottaa, että ihminen tekee sen asian niitten puolesta) ja ne kehrää. Milloin (yleensä) aloitat kokeeseen lukemisen?
|
|
|
Post by Jp on Oct 11, 2016 9:58:41 GMT
Viikko ennen koetta... en muista lukee arkena.
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 14, 2016 12:15:13 GMT
Jätätkö usein asioita puolitiehen vai saatko valmiiksi sen minkä aloitat?
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 14, 2016 19:18:01 GMT
oon mestari jättämään asiat puolitiehen ja sitten stressaan, kun on keskeneräsiä asioita
saat ottaa irtokarkkeihin neljää eri karkkia, mitä otat?
|
|
|
Post by Miopod on Oct 14, 2016 21:09:10 GMT
Lätkäliiga salmiakkeja, täytelakuja, jotain suklaakonvehteja ja niitä marmeladisuklaasydämiä.
Jos oisit bändissä, mitä soitinta soittaisit?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 15, 2016 8:20:00 GMT
varmaan sitä bassoo ok - triangeli ois varmaan vähän realistisempi jos otetaan huomioon mun maagisen huonot soittotaidot Mikä on kauheinta mitä oot koskaan maistanut?
|
|
|
Post by Angelus on Oct 15, 2016 8:57:32 GMT
Hedelmistä ehkäpä annoona.
Jos saisit mahdollisuuden toteuttaa yhden, minkä vain toiveesi, mikä se olisi?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 30, 2016 8:11:54 GMT
Tällä hetkellä varmaan se että posti tulis sunnuntainakin....:_D
muutoin toivoisin et olisin kysellyt enemmän kysymyksiä sillon kun mulla oli mahollisuus saada niihin vastaus
Mikä/kuka on sun toteemieläin?
|
|
|
Post by Jp on Oct 30, 2016 8:15:54 GMT
Omaa en tiedä (ILTALEHDEN MUKAAN MEIKÄ ON HUKKA) www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/testi-mika-on-toteemielaimesi/4605522Toteemieläimesi on susi! Sosiaalinen ja älykäs susi opettaa uskollisuutta. Luonteva johtaja suojelee heikompiaan ja arvostaa yhteisöllisyyttä. Sudessa yhdistyvät vahvuus ja herkkyys. Kaikkien tuntema hahmoni Sirius olisi Kotka Toteemieläimesi on kotka! Ylhäisessä yksinäisyydessään kaukana korkeuksissa viihtyvä petolintu kulkee omia polkujaan. Itsenäinen ilmojen hurjapää kuvastaa rohkeaa persoonaa.
|
|
|
Post by Miopod on Oct 31, 2016 0:39:39 GMT
Lol mun oli joutsen.
Kumpi on kummastaki parista kivempi; Aku vai Mikki ja Iines vai Minni?
|
|
|
Post by Angelus on Nov 8, 2016 7:51:09 GMT
Vaikea valinta... Vaikka lueskelen enemmän Akun seikkailuja, niin valitsen Mikin ja Iineksen.
Jos sinulla olisi neljän tunnin koulupäivä, pitäisikö sen sijoittua aikavälille 8-12 vai 12-16?
|
|
|
Post by Hermeliini on Nov 8, 2016 14:08:59 GMT
8-12, tarviiko perustella xD
Lemppari lastenohjelma? :')
|
|