|
Post by Miopod on Sept 16, 2016 9:44:14 GMT
Lätkäliiga salmiakkeja (jos on) ja täytelakuja.
Mikä on sun lempi automerkki/auto?
|
|
|
Post by digimonkaiser on Sept 16, 2016 12:44:14 GMT
Subaru Impreza, semmonen rallimalli
Mikä biisi saa sut aina hyvälle tuulelle?
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 16, 2016 18:20:55 GMT
unkle adams - original
saat valita kolme täytettä pizzaan, mitä otat?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 16, 2016 19:44:25 GMT
tää on tähän mennessä vaikein kysymys johon oon täällä törmänny mut hmm, en tiiä, se riippuu fiiliksestä mut tykkään kyl mozarellapizzasta mItä kaikkee on mozarellapizzassa?? ... mozarella, pesto( ?) ja ... eikai tomaattikastiketta lasketa täytteeks? jos ei niin peruna. mozarellapestoperuna juu Sanotko mieluummin "moi" vai "hei"?
|
|
|
Post by Jp on Oct 4, 2016 14:20:54 GMT
Moi
Käytätkö veistä syödessäsi?
|
|
|
Post by marrasaamu on Oct 4, 2016 15:02:19 GMT
Käytän
Uusi vai vanha?
|
|
|
Post by Miopod on Oct 4, 2016 18:54:12 GMT
Riippuu asiasta. Yleensä oon kyllä vähä old-school.
Olistiko mieluumin prinsessa vai ritari?
|
|
|
Post by Angelus on Oct 4, 2016 19:00:13 GMT
Kyll' mä varmaan enemmän olisin ritari (ostin keskiaikaismarkkinoilta kilven mutten miekkaa...)
Mitä mieltä Ace Ventura -elokuvista?
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 5, 2016 12:50:00 GMT
Mun piti googlata mistä on kyse ja sit näin Jim Carreyn ja päätin ettei mun ois ees tarvinnu tietää.
Kun yövyt hotellissa, otatko lähtiessäsi mukaan mitään? Shampoota, saippiaa, pyyhkeitä? Koko sängyn?
|
|
|
Post by Magnifique on Oct 5, 2016 14:55:26 GMT
en itse asias oo koskaan ottanu yhtään mitään mitä oot viimeks googlannu?
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 5, 2016 16:16:53 GMT
"Andrew Gold"
sipsit vs karkit?
|
|
|
Post by Miopod on Oct 5, 2016 16:53:17 GMT
Karkkeja syödessä mun alkaa aina tehdä mieli sipsejä mut sipsejä vois syödä vaikka jokasella päivän viidellä aterialla. Sipsit siis.
Alienit vai robotit?
|
|
|
Post by Jp on Oct 5, 2016 20:10:14 GMT
Karkkeja syödessä mun alkaa aina tehdä mieli sipsejä mut sipsejä vois syödä vaikka jokasella päivän viidellä aterialla. Sipsit siis. Alienit vai robotit? Robotit... Luistelu vai hiihto
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 6, 2016 4:27:55 GMT
En tykkää kauheesti kummastakaan mut kyllä mä mieluummin luistelen ku kompuroin hangessa (mun hiihtotyyli nimittäin on just sitä niin)
Mikä on mielenkiintoisin oppiaine mitä oot opiskellut?
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 6, 2016 9:15:22 GMT
Hahaa hahaa mikäköhän. Spoileri: se on kemia. En ees oo varma miks just kemia kutittelee mua niin intensiivisesti, varmaan se eksaktiivisuus ja maailman selittäminen muutenkin kuin ihmisen toiminnan kautta. Ja synteesit, labra on salee parasta, varsinkin kun tieto menee sen verran syvälliseksi että alka ymmärtää miksi jotain tapahtuu. Kemia on kivaa ja kiinnostavaa, tulkaa kemialle.
Mikä on oudoin arpi joka sulla on ja miten sait sen?
|
|