|
Post by petefromtheshop on Sept 4, 2016 9:07:16 GMT
Jooo, tykkään! Meillä on atm ps3, mut joskus kauan sitten meillä oli xbox 360, ps2 ja sega mega drive (!!)
ja sit mulla on vielä jossain mun Nintendo ds :-D
Jos saisit kissan, mikä sen nimi olis? entä robotti-imuri, nimeisitkö sen?
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 4, 2016 10:04:52 GMT
kissa ois hemuli ja robotti ois paavo :~D
minkä makuset sipsit on sun lemppareita?
|
|
|
Post by Miopod on Sept 4, 2016 13:10:24 GMT
valkosipuli tai sour cream & onion
Millanen on sun lempi tee/kahvimuki?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 5, 2016 13:46:41 GMT
semmonen iso missä on kissoja ja sit sellanen vielä isompi, iittalan taika-muki.
Jos saisit säilyttää lapsuudenkodistas vain yhden esineen, minkä säilyttäisit?
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 5, 2016 16:31:35 GMT
Mulla on tavallaan kaks lapsuudenkotia. Toisesta ottaisin ehkä liuskekiviseinän, toisesta vanhan lipaston.
Mihin kysymykseen haluaisit vastauksen?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 5, 2016 17:21:28 GMT
Mitä tarkoittaa "mitä tarkoittaa"? Tämä kysymys on vaivannut lapsesta lähtien
Minne matkustaisit parhaan ystäväsi kanssa, jos saisit valita minkä tahansa paikan?
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 11, 2016 16:34:48 GMT
Haluaisin käydä uudestaan Jordaniassa, mut kelpuuttaisin varmasti jonkun kivan eurooppalaisen kaupunginkin, kuten Berliinin. Tai sit voitais lähtee Balkanille.
Mikä on sun suosikkisatuhahmo ja miksi?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 15, 2016 12:32:53 GMT
Mulle tuli ekana mieleen Muumimamma koska se vaan on niin huolehtivainen ja rakastava, hyväksyy kaikki sellaisena kuin ovat. Sellaiseen itekin yritän tähdätä.
Koska oot viimeksi himoinnut salmiakkia?
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 15, 2016 12:36:25 GMT
Tänään. Mulla piti olla laukussa hätäsalmiakkirasia mut se olikin tyhjä. :---(
Mikä on sun suosikkipuu?
|
|
|
Post by Miopod on Sept 15, 2016 12:48:46 GMT
Joulukuusi (TASAN SATA PÄIVÄÄ JOULUUN ♥)
Olitko lapsena avaruusnörtti vai dinosaurusnörtti? Vai kumpikaan?
|
|
|
Post by swordsman on Sept 15, 2016 12:51:44 GMT
En ollu oikeen kumpikaan. Muistan kyllä kun joskus 8-vuotiaana luin jotain avaruuskirjaa iltapäiväkerhossa, mut sekin johtu varmaan lähinnä siitä, et halusin matkia mun isoveljeä kaikessa. Se oli niihin aikoihin tosi kiinnostunut kaikista tiedejutuista (ehkä on vieläkin, en tiiä). Se kyllä tykkäs hirveesti myös dinosauruksista, mut ne ei jostain syystä oo ikinä kiinnostanut mua. Tulos: kai mä olin enemmän avaruusnörtti Mitä teet mainoskatkojen aikana, kun katot telkkaria?
|
|
|
Post by digimonkaiser on Sept 15, 2016 15:41:28 GMT
Jos en oo koneella samalla, niin meen puhelimelle. Jos taas koneella niin käännän katseeni koneen ruutuun (ja todennäkösesti missaan loput ohjelmasta..)
Mikä oli sun lapsuuden unelma-ammatti?
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 15, 2016 15:55:18 GMT
Näitähän riitti, putkimies, runoilija, uimari, bussikuski ja avaruusolento (:^D) tulee ekana mieleen.
Humanistiset vai luonnontieteet? (bonarina voit mainita jonkun kiinnostavan alan, esim vaikka sosiologia)
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 16, 2016 8:52:20 GMT
Humanistiset ehdottomasti. Sosionomiks kun opiskelen niin vastaan että sosiaalityö, mutta yhteiskunta kiinnostaa kyllä laajemminkin.
Listaa 16 unelmaa.
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 16, 2016 9:30:01 GMT
wow tässähän menee hetki 1. käydä usassa 2. tavata mun idoleita 3. voittaa lotossa 4. valmistua ammattikorkeakoulusta 5. tehdä oma peli ja menestyä sillä 6. laihtua 7. ottaa kaksi koiraa 8. löytää joku, joka tykkäis musta 9. oppia piirtämään 10. oppia skeittaamaan 11. ottaa paljon tatuointeja 12. ostaa oma auto 13. saada oma asunto 14. aloittaa youtubettaminen 15. matkustella paljon 16. mennä naimisiin ja pitää pienet hienot häät
karkit, joita aina otat sun irtokarkkeihin?
|
|