|
Post by Miopod on Oct 30, 2019 20:55:37 GMT
Olin jotain tyyliin 1½ vuotias varmaan just oppinu puhumaan ja kävelemään ja taapersin meidän vanhan kodin keittiössä ja äiti tai isä oli jättäny tyhjän viinilasin keittiötasolle ja mä kurkottelin kattoon et mikä se on, ja otin sen käteen ja katoin sinne sisälle ja sit äiti kävelee keittiöön kattoon et mitä mä teen ja se luulee et mä join siitä viinilasista (siel oli pohjalla joku ihan pieni pisara viiniä) ja sit se nostaa mut lavuaarin ylle ja käskee sylkästä ja muistan ihan selkeesti miten en ymmärtäny vielä mitä sylkäseminen tarkottaa ja olin vaan siinä ihan et mitä mun pitää tehdä :DD Mulla on muutama muuki muisto ajoilta vähä ennen ku täytin kaksi ja kaikissa niistä oon ihan yhtä hämmentynyt jostain. Tosin en kyl tiä mikä niistä on oikeesti varhaisin koska päälle vuoden ikäsillä taaperoilla ei oo vielä ajantajua lol. Sit kaks vuotiaasta lähtien muistan asioita ihan kunnolla. Vaikkei kyl kaks vuotiaillakaa oo vielä ajantajua, mut osaan ajottaa tapahtumat eri juhlapyhien ja vuodenaikojen perusteella. Ja tiesin kyl silloon et mihin aikaan pikkukakkonen alkaa illalla. Kuka on sun lempi disney prinsessa?
|
|
|
Post by vanilijallinen on Nov 1, 2019 10:01:23 GMT
Ihana mutsi sulla Ööm tää onkin paha. Ennen oli ruusunen, nyt se on varmaan tuo Jasmine se on niin itsepäinen ja niin itsevarma et hön mitään turhuuksia ota miehekseen ihana suorastaan :3 Kamalin asia mitä olet syönyt ikinä?
|
|
|
Post by Jp on Nov 7, 2019 8:42:18 GMT
Ihana mutsi sulla Ööm tää onkin paha. Ennen oli ruusunen, nyt se on varmaan tuo Jasmine se on niin itsepäinen ja niin itsevarma et hön mitään turhuuksia ota miehekseen ihana suorastaan :3 Kamalin asia mitä olet syönyt ikinä? Merilevä tai pikkuse liian vanha salaatti. Erikoisin asia josta sinua on syytetty?
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 7, 2019 10:58:01 GMT
Pari mun kaveria syytti mun murhanneen sekä meidän ainejärjestön PJ:n, että VPJ:n, jotta pääsisin itse puheenjohtajan pallille. Tää oli ehkä vitsi, mutta voin vakuuttaa etten ole koskenut varapuheenjohtajaan.
Mikä on asia joka sun on vaikein muistaa? (esim. nimet, numerot, kasvot jne.)
|
|
|
Post by adalmiia on Nov 7, 2019 15:08:49 GMT
Nimien kanssa mul on ollut vaikeuksia, mutta viime aikoina oon pyrkinyt paljon enemmän keskittymään muiden nimiin. Tällä hetkellä vaikeinta on ehkä reittien muistaminen esimerkiksi autolla tai pyöräillessä. Onneksi on Google Maps.
Pidätkö yllä Snapchatin streakkeja? Jos pidät, mikä on pisin tällä hetkellä?
|
|
|
Post by vanilijallinen on Nov 8, 2019 0:17:11 GMT
6 😂👋
Mikä on pahin mikä on mennyt rikki käytössäsi joko vahingossa tai tahallaan?
|
|
|
Post by Jp on Nov 8, 2019 18:47:52 GMT
6 😂👋 Mikä on pahin mikä on mennyt rikki käytössäsi joko vahingossa tai tahallaan? Mun kännykkä Erikoisin paikka josta sinut voisi löytää klo 3 aikaan yöllä?
|
|
|
Post by vanilijallinen on Nov 8, 2019 22:10:44 GMT
Kaupasta 😂👋 (toivottavasti ei koskaan)
|
|
|
Post by Angelus on Nov 22, 2019 21:13:47 GMT
...
Mikä oli unelma-ammattisi esim. alle kouluikäisenä? Ja kuinka lähellä/kaukana olet siitä?
|
|
|
Post by vanilijallinen on Nov 24, 2019 8:34:07 GMT
... Mikä oli unelma-ammattisi esim. alle kouluikäisenä? Ja kuinka lähellä/kaukana olet siitä? Mä pääsin unelmieni ammattiin, eli lastenhoitajaksi hetkeksi, itseasiassa 8 kuukaudeksi, ennen ku kerrottiin et mun koulutus ei riitä.. Mitä ajattelet juuri tällä sekunnilla, juuri nyt? Kerro sanasta sanaan!
|
|
|
Post by Sibe on Nov 25, 2019 14:00:30 GMT
ajattelen vain väsymyksen tilaani tällä hetkellä
Mikä on sun lempparikukka?
|
|
|
Post by vanilijallinen on Nov 25, 2019 21:09:13 GMT
ajattelen vain väsymyksen tilaani tällä hetkellä
Mikä on sun lempparikukka?
Orvokki! Monelta menet nukkumaan yleensä?
|
|
|
Post by Angelus on Nov 25, 2019 23:07:26 GMT
Ei ole mitään tiettyä aikaa, mutta esim. vapaapäivisin meen nukkunaan yöllä kahdentoista molemmin puolin +- ~tunti.
Oletko suorittanut tai suunnitellut suorittavasi asepalveluksen?
|
|
|
Post by Miopod on Nov 26, 2019 2:07:10 GMT
En ja en. Rupeisin varmaan itkemään heti ku mulle huudettais lol. Mikä on sun lempi pokemon?
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 26, 2019 11:43:52 GMT
Crobat, doublade ja magnezone on mun vaihteleva top 3
Jos tarjoutuisin ostaa sulle juoman, mitä tilaisit?
|
|