|
Post by petefromtheshop on Sept 10, 2019 9:33:16 GMT
Varmaan Placebon Daddy Cool, kun huudatin sitä ensin ravun ja jutan kanssa, ja sitten yhtien toisienkin kavereiden kanssa varmaan koko matka kun mentiin leville (se oli harvinaisen kiva automatka)
Jos olisitkin syntynyt vastakkaiseen sukupuoleen, miltä kuvittelisit näyttäväsi? (esim. mä kuvittelen että oisin yhtä kuuma jäbä kun mun serkut (enkuolaaserkkujanikrhm), mut snäpin filtteri kyllä sanoo että oisin kaikkee muuta kun kuuma)
|
|
|
Post by vanilijallinen on Oct 1, 2019 4:32:31 GMT
Varmaan Placebon Daddy Cool, kun huudatin sitä ensin ravun ja jutan kanssa, ja sitten yhtien toisienkin kavereiden kanssa varmaan koko matka kun mentiin leville (se oli harvinaisen kiva automatka) Jos olisitkin syntynyt vastakkaiseen sukupuoleen, miltä kuvittelisit näyttäväsi? (esim. mä kuvittelen että oisin yhtä kuuma jäbä kun mun serkut (enkuolaaserkkujanikrhm), mut snäpin filtteri kyllä sanoo että oisin kaikkee muuta kun kuuma) Se on vaa itsevarmuudesta kii pete Hyvä kysymys. Varmaa aikalailla pidempi ku nyt, voisin siis venähtää 30 senttii keposesti, omaisin ruskeet hiuksetja en noista naamakarvoista tiedä. Ja pitäisin itseni kunnossa. Jos sulla olis aikaa Teleportata johonkin 3 sekunnissa (sisältää päätöksen ja siirron) mihin päätyisit kun ei ole niin pqljoa aikaa pohtia ja miettiä kohdetta? Itse varmaan ottaisin nopeesti sanottuna Amerikan.
|
|
|
Post by Angelus on Oct 4, 2019 20:45:06 GMT
Ehkä Yhdysvaltoihin ja jos pitäisi valita vielä aikakausi, niin varmaan 1960 ja 70-lukujen taitteeseen tai 1900-luvun alkuun.
Missä näet itsesi 5 vuoden kuluttua?
|
|
|
Post by vanilijallinen on Oct 5, 2019 14:40:43 GMT
Muuttaneena Porista johonkin muualle ja työskentelemässä yhä tallilla
3 pienintä asiaa mitä omistat?
|
|
|
Post by Sibe on Oct 13, 2019 15:31:56 GMT
klemmarit, pieni sydän-magneetti tigerista (niitä on tosin kuusi) ja pankkikortti ??
milloin viimeksi olet imuroinut?
|
|
|
Post by Angelus on Oct 13, 2019 18:01:02 GMT
Joskus syyskuussa?
Millä kulkuvälineellä mieluiten matkustat?
|
|
|
Post by adalmiia on Oct 14, 2019 6:45:05 GMT
Juna on aika kiva
Mikä on pisin lukemasi kirja?
|
|
|
Post by vanilijallinen on Oct 17, 2019 13:38:48 GMT
Stephen kingin Mersumies -trilogian toinen osa.
Mitä ajsttelet aina heti aamuisin?
|
|
|
Post by adalmiia on Oct 18, 2019 6:57:50 GMT
Yleensä pohdin ensmmäiseksi kuinka monta tuntia nukuin
Kuka on suosikki muumihahmosi?
|
|
|
Post by vanilijallinen on Oct 22, 2019 5:11:13 GMT
Ehdottomasti myy Mitä kuuluu iltarutiinisi kolmanneksi teoksi?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Oct 23, 2019 16:48:02 GMT
Öö mulla nyt ei oo mitään rutiineja mut oisko piikkimatolla makaaminen ennen nukkumaanmenoa itken
Käytetyin alhainen applikaatio puhelimessasi?
|
|
|
Post by Jp on Oct 26, 2019 20:06:00 GMT
Öö mulla nyt ei oo mitään rutiineja mut oisko piikkimatolla makaaminen ennen nukkumaanmenoa itken Käytetyin alhainen applikaatio puhelimessasi? Määrittele alhainen aplikaatio.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Oct 28, 2019 16:50:10 GMT
Öö mulla nyt ei oo mitään rutiineja mut oisko piikkimatolla makaaminen ennen nukkumaanmenoa itken Käytetyin alhainen applikaatio puhelimessasi? Määrittele alhainen aplikaatio. Oon tottunu sanomaan applikaatioita alhaisiksi applikaatioiksi :DD
|
|
|
Post by Jp on Oct 28, 2019 20:59:34 GMT
Määrittele alhainen aplikaatio. Oon tottunu sanomaan applikaatioita alhaisiksi applikaatioiksi :DD Youtube tai insta tai Tuudo, koska yliopisto. Teetkö mitään jota muut paheksuvat?
|
|
|
Post by vanilijallinen on Oct 30, 2019 8:17:25 GMT
Pelaan välillä rahalla.. mutta maltillisesti! Useinmiten.
Eka muisto jonka muistat elämässäsi?
|
|