|
Post by swordsman on Jul 21, 2019 14:57:14 GMT
Haluaisin joo, varsinkin pienempänä haaveilin kaikenlaisista lemmikkieläimistä
Montako kirjaa olet lukenut tänä kesänä?
|
|
|
Post by Angelus on Jul 24, 2019 19:18:24 GMT
En oo lukenut kirjoja tänä kesänä. Ainoastaan selaillut sarjakuvia kuten Korkeajännitystä ehkä tusinan verran?
Oletko ollut helikopterissa?
|
|
|
Post by Miopod on Jul 25, 2019 20:28:57 GMT
Melkein kerran Kristiinanmarkkinoilla mut sit se ois ollu niin kallista. 50 e per reissu, joten ei menty.
Onko sulla pehmoleluja?
|
|
|
Post by Angelus on Jul 25, 2019 20:44:14 GMT
Kotoota löytyy meripelastusta tukeva meripelastuskoira Köpi ja sitten Gingasta Mer ja Hougen. Haluaisin vielä Gingasta Yukimuran ja Joujin.
Kuinka pitkään olet nyt ollut valveilla?
|
|
|
Post by Angelus on Jul 28, 2019 22:49:38 GMT
Ööh, heräsin kai joskus kahdentoista jälkeen, joten tähän mennessä valveilla 13 tuntia?
Jos voisit olla kuka tai mikä tahansa viikon ajan; kuitenkin niin, että viikon jokaisena päivänä olisit eri, niin ketkä tai mitkä olisit? Ja miksi juuri he tai ne? (Eli lyhyesti: mainitse seitsemän henkilöä, eläintä, asiaa tai ihan mitä vaan, jonka elämää haluaisit elää päivän ajan)
|
|
|
Post by Sibe on Aug 2, 2019 8:04:42 GMT
Ööh, heräsin kai joskus kahdentoista jälkeen, joten tähän mennessä valveilla 13 tuntia? Jos voisit olla kuka tai mikä tahansa viikon ajan; kuitenkin niin, että viikon jokaisena päivänä olisit eri, niin ketkä tai mitkä olisit? Ja miksi juuri he tai ne? (Eli lyhyesti: mainitse seitsemän henkilöä, eläintä, asiaa tai ihan mitä vaan, jonka elämää haluaisit elää päivän ajan)Pakko laittaa quote, että kysymys on koko ajan näkyvissä! Hurjan kiinnostava kysymys.
Kuitenkin tässä mun vastaukset 1. Ihan ensimmäisenä mulla tuli mieleen Barack Obama. Mun mielestä olisi todella mielenkiintoista nähdä hänen elämäänsä - ja no tietenkin Michelle Obamaankin voisi törmätä tuon päivän aikana. Ylipäätään poliitikkona eläminen olisi kiehtovaa vaihtelua omaan elämään.
2. Greta Thunberg. Hänen intohimonsa ilmaston puolustamisessa on ihailtavaa ja inspiroivaa. Ehkä hänen kokemiensa vaikeuksien (kuten ihmisten tytöttelyn jne.) kokeminen sisuunnuttaisi. 3. Miksei voisi kokeilla elämää myös lemmikkinä, tietäisi sitten onko se ns. niin helppoa kuin ihmisenä luulee. Ja ei tarvitsisi huolehtia ihmiselämän murheista! 4. Emilia Clarken elämästä olisi kiinnostava myös tietää hippusen lisää. Hän vaikuttaa sympaattiselta ja lämpimältä tyypiltä! 5. Pitää kai vastata Rick Riordan ihan vain siksi, että saisi tietää hieman hänen uusimmasta, vielä julkaisemattomasta teoksestaan. Ja toisaalta siksi, koska arvostan hänen työtään todella paljon Rick Riordan Presents -parissa. Pääsisin kenties tekemään töitä lahjakkaiden kirjailijoiden kanssa! 6. Haluaisin kokea myös rankan ja työntäyteisen, mutta kuitenkin niin palkitsevan päivän ammattitanssijana. Mieluiten ballerinana, koska siitä haaveilin joskus pienenä. 7. Viimeinen valinta on vaikea. Mutta. Mieleen tulee vain merilokki, joka saisi vapaasti levittää siipensä ja lentää suolaveden yllä.
Missä asiassa tai minkä parissa koet olevasi parhaillasi?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 18, 2019 9:51:29 GMT
missä tahansa mistä oon innoissani - eli yleensä jotkut taidehöskät mitä teen tai sitten mielenkiintoiset keskustelut joiden vietäväksi ajaudun. Sillon kun on inspiraatiota ja tunnen oloni ja itseni hyväksi sellasen perus saamattoman itsesäälivätysminän sijaan - sillon oon parhaimmillani. Jopa silloin kun luulen itestäni vähän liikojakin - tai ehkä just sillon, vaikka siinä onkin omat nolot puolensa niin oon mä nyt huomattavasti mielenkiintosempi ja parempi ja aikaansaavampi ihminen kun oon sujut itteni kanssa. ongelma on vaan se ettei mulla oo hirveen tasapainonen ja vakaa kuva itestäni, en ikinä luota jälkeenpäin niihin hetkiin kun tunsin itteni hyväks ja uskon olleeni vaan hirvee nolo (mikä ei oo kaukana totuudesta mut epäilen silti että oisin ihan niin nolo mitä luulen olevani)
Mihin kaupunkiin muuttaisit, jos saisit nyt valita? Vai muuttaisitko lainkaan?
|
|
|
Post by Angelus on Aug 18, 2019 19:02:15 GMT
En muuttaisi, koska vakituinen työ täällä ja lähisuku on lähellä.
Mikäli syöt aamiaista, niin mitä siihen tavanomaisesti kuuluu?
|
|
|
Post by Miopod on Aug 18, 2019 19:26:04 GMT
En yleensä syö aamupalaa, mut jos syön niin kupillisen teetä ja ehkä leivän.
Miltä vuosikymmeneltä kuuntelet eniten musiikkia?
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 19, 2019 7:04:31 GMT
Tää kysymys stressaa mua ihan kauheesti, mulla ei ole aavistustakaan (tai on muttei kovin hyvää). Jotkut ihmiset (kuten mun sisko) varmasti osaa sanoa tarkasti minä vuonna mikäkin kappale on tehty ja on takuulla sellasia jotka kieltäytyy kuuntelemasta mitään muuta ku ysäribläkkistä, mut mä olen ihan kujalla. Yritin epätoivoissani tehdä jotain spotifyanalytiikkaa, mut siitä ei ollut mihinkään. Äkkiseltään sanoisin nollari ja 70-luku, mut oon kuunnellu niin paljon kasarii ja ysärialternativee viimesen vuoden aikana, että varmaan valehtelisin jos väittäsin noin. Lisäks moni hyvä bändi on dropannu ihan tykkei albumeita edellisen yheksän vuoden aikana.
Aploodaan kaikkia jotka on täsmällisiä ja tarpeeksi huomiokykuisiä vastaamaan tällasiin kyssäreihin, mut mun musiikkimaku on liiaan hajanainen. Tää on ku joku kysyis kuuntelenko enemmän dark wavee vai industrial poppia.
Jos söisit nyt pastaa, mitä kastiketta ottaisit?
|
|
|
Post by Angelus on Sept 1, 2019 19:20:11 GMT
Vaikea sanoa... Tomaattinen jauhelihakastike herkkusieniviipaleilla.
Mitä söit viimeksi?
|
|
|
Post by Angelus on Sept 5, 2019 0:12:10 GMT
Noin 400gr appelsiinin, 1/3 kurkusta, useampia vihreitä viinirypäleitä, muutamia miniluumutomaatteja, reilun kourallisen naturelleja cashewpähkinöitä ja yhden purkillisen ananaspaloja (ananas tuli melkein jo korvista ulos purkin puolessa välissä 😖).
Nimeä yksi elokuva ja yksi tv-sarja?
|
|
|
Post by Sibe on Sept 8, 2019 19:07:06 GMT
Noin 400gr appelsiinin, 1/3 kurkusta, useampia vihreitä viinirypäleitä, muutamia miniluumutomaatteja, reilun kourallisen naturelleja cashewpähkinöitä ja yhden purkillisen ananaspaloja (ananas tuli melkein jo korvista ulos purkin puolessa välissä 😖).
Nimeä yksi elokuva ja yksi tv-sarja?
sellaiset, joista itse pidän?
Ensimmäisenä sarjoista tulee mieleen Supernatural, jonka maailmaan palasin pitkästä aikaa. Ja elokuvista. Frozenin jatko-osa, koska tykkäsin ensimmäisestä elokuvastakin.
Onko sinulla huonekasveja?
|
|
|
Post by Miopod on Sept 9, 2019 17:25:32 GMT
Mulla on yks katkus. Oon onnistunu pitämään sen elossa jo kaksi vuotta. Sen viisi edeltäjää kaikki kuoli traagisesti, koska mun huoneessa oli liian pimeää.
Mikä oli sun lempilelu lapsena?
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 9, 2019 17:48:06 GMT
Geez oon niin korni, mul oli sellanen pieni pikachu-pehmolelu, joka oli alunperin pitäny sisällään jonku karkkipussin. Kai sen ois voinu täyttää vanulla tjtn mut jostain syystä pidin omani lituskana (og skinny pikachu). Sen nimi oli Heka. Mul on edelleen pokemon-pehmoja pitkin kämppää.
Mikä oli sun kesäbiisi™ 2019?
|
|