|
Post by Miopod on Feb 21, 2019 15:32:59 GMT
Mä voitin jouluna meidän koulun joulukortinsuunnittelukilpailun.
Missä huoneessa olet nyt?
|
|
|
Post by adalmiia on Feb 22, 2019 17:25:14 GMT
Omassa huoneessa kirjoituspöydän luona
Haluaisitko osata lukea muiden ajatuksia?
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 22, 2019 19:12:46 GMT
Eeen todellakaan. Osittain sen takia että ihmiset saa usein tosi nopeita, ei-järkeviä ajatuksia. Sellasia joiden kanssa ne ei välttämättä edes itse ole samaa mieltä, ja oon varma et mun kuva ihmisistä yleisesti vääristyis liikaa vahinkoajatusten takia. Mutta lähinnä en takia, et oon itse tosi privaatti ihminen ja ajatukset on jotain jossa kaikki ansaitsee yksityisyyttä ja muiden ajatusten lukeminen ois 100% mun omia arvoja vastaan. Niin ja osittain siks että en halua yllättää jotakuta ajattelemassa jtn kinkyä ihan vahingossa.
Jos sun pitäisi muuttaa sun etunimi, minkä nimen valitsisit?
|
|
|
Post by Angelus on Jul 4, 2019 16:29:07 GMT
En ole asiaa miettinyt. Jotta keskustelu lähtisi jälleen käyntiin, niin vastaan vaikkapa Elviiran. Jostain syystä eräs henkilö aiemmasta työpaikasta puhutteli minua jatkuvasti kyseisellä nimellä ja totuin niin, että vastasin siihen kuten ristimänimeeni.
Kerro jotain sisustusmaustasi?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 4, 2019 17:48:55 GMT
Sitä ei ole lol Kissapatsaat on elämä
Minkä makuinen purkka on parasta?
|
|
|
Post by Miopod on Jul 4, 2019 17:56:00 GMT
Ei minkään, en tykkää purkasta Mikä on sun lemppari pelikonsoli?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 4, 2019 19:48:55 GMT
PS4 varmaankin. Kolmonenkin on kyllä hyvä, pleikkari kuin pleikkari.
Mistä huulipunan väristä tykkäät eniten? Jos et ite käytä niin minkä värinen näyttää kivoimmalta jollain muulla
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 12, 2019 2:09:44 GMT
sä tiedät tän varmaan mut haluan vastata silti
tykkään itelläni aika vaaleista huulipunista, sellaset tietyn sävyn vaaleenpunaset on kivoja ja vähän oranssiin taittavat myös. haluaisin ehkä liilan huulipunan (ehkä ylitän violettikammon liilan välityksellä). Ja et varsinaisesti kysynyt tätä mut muilla tykkään taas tummista ja punasista huulista (varsinkin sulle käy sellaset kunnon punaset niin hyvin että jumalauta). ja sit on kaikenlaisia outouksia joita sit arvostan enemmän tai vähemmän
Kuinka usein laitat ruokaa tai leivot?
|
|
|
Post by Angelus on Jul 14, 2019 13:23:59 GMT
Todella, todella harvoin laitan ruokaa. Käyn syömässä vanhempien luona, mutta pitäisi opetella käyttämään omaakin keittiötä. Leivon myös harvoin.
Muistatko ensimmäisen koulupäiväsi?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 15, 2019 15:21:56 GMT
Muistan vaan et yks mun luokan poika itki eikä halunnu et sen äiti lähtee :DD
Osaatko sanoa "sitä kutsutaan jäniksen lihaksistoksi" ilman et senat menee sakaisin?
|
|
|
Post by adalmiia on Jul 15, 2019 16:17:46 GMT
Piti harjotella monta kertaa, mutta kyllä se nyt jotenkin alkaa luonnistua
Uskotko että avaruudessa on elämää?
|
|
|
Post by Miopod on Jul 15, 2019 19:53:12 GMT
Ehdottomasti. Ei me millää voida olla ainoita jos avaruus kerran on niin iso ku väitetään.
Minkä merkkinen puhelin sulla on?
|
|
|
Post by Angelus on Jul 16, 2019 1:36:58 GMT
Ulefone.
Mitä pidät sateesta?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 16, 2019 8:40:07 GMT
Tykkään jos oon sisällä tai ajan autoa tai mul on sateenvarjo. Tykkään sen äänestä ja tuoksusta.
Ootko nopea kirjoittamaan tietokoneella?
|
|
|
Post by Sibe on Jul 20, 2019 9:05:27 GMT
Uskaltaisin väittää, että joo oon, mutta en sitten tiedä todellisuutta, kun teen kirjotusvirheitä aina välillä heh.
Haluaisitko lemmikin?
|
|