|
Post by Sibe on Dec 6, 2018 16:34:41 GMT
Hmm, riippuu toki miten määrittelee mielenkiintoisen. Ehkä sarjan toinen kausi, en saanut ensimmäistä. Vaikka siihen olikin hyvä selitys
Onko sulla joulukalenteri? Jos joo, niin millainen?
|
|
|
Post by Angelus on Dec 6, 2018 23:57:46 GMT
Vanhemmat hankki mulle Dumlen joulukalenterin Miten olet suunnitellut viettäväsi joulun?
|
|
|
Post by Sibe on Jan 5, 2019 16:24:27 GMT
Tuolloin olin suunnitellut viettäväni sen perheen kanssa ja niin teinkin.
Mitä odotat eniten tammikuulta 2019?
|
|
|
Post by swordsman on Jan 5, 2019 18:39:07 GMT
varmaan mun synttäreitä, vaikka en oo kyllä suunnitellu mitään ihmeellistä :-D
Minkä elokuvan näit viimeksi elokuvateatterissa?
|
|
|
Post by Angelus on Jan 6, 2019 0:17:05 GMT
Ihmeotukset ja Grindelwaldin rikokset.
Mihin aikaan menit nukkumaan?
|
|
|
Post by Miopod on Jan 6, 2019 20:00:38 GMT
Khöhöh... puoli seittemältä aamulla...
Minkä videopelin vedit viimeksi läpi?
|
|
|
Post by Sibe on Jan 19, 2019 13:16:48 GMT
en oo kai mitään videopeliä saanut pelattua aivan läpi, toisaalta en varsinaisesti pelaakaan
ootko nähnyt Bohemian Rhapsodyn?
|
|
|
Post by swordsman on Jan 19, 2019 20:44:37 GMT
En ole
Mitä kaikkia kieliä olet opiskellut?
|
|
|
Post by adalmiia on Jan 23, 2019 19:27:18 GMT
Englantia, ruotsia ja kaksi kurssia espanjaa
Mikä on lempikirjasi?
|
|
|
Post by Sibe on Feb 18, 2019 10:44:09 GMT
apua, nyt on vaikea kysymys! niin monta kirjaa on mulle tärkeitä, etten osaa varsinaisesti päättää.. Sieppari ruispellossa oli kaunis, Kuvun alla taas toisella tapaa tosi hyvä
minkä biisin kuuntelit viimeksi?
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 18, 2019 12:39:40 GMT
Mmm halp en oo varma. Oon kuunnellu podcasteja tosi innoissani, kahvihuoneella soi jotain mitäänsanomatonta metallimusiikkia ja kuuntelin radioo kun pelasin rekkasimulaattoria mut en oikein osaa sanoa niistäkään. Tietoisesti kuuntelin Birthday Massacren Walking With the Strangers -albumia mut en muista mikä biisi tuli viimeks. Ehkä Looking Glass?
Mitä sun pitäis tehdä nyt?
|
|
|
Post by Jp on Feb 18, 2019 15:35:49 GMT
Mmm halp en oo varma. Oon kuunnellu podcasteja tosi innoissani, kahvihuoneella soi jotain mitäänsanomatonta metallimusiikkia ja kuuntelin radioo kun pelasin rekkasimulaattoria mut en oikein osaa sanoa niistäkään. Tietoisesti kuuntelin Birthday Massacren Walking With the Strangers -albumia mut en muista mikä biisi tuli viimeks. Ehkä Looking Glass? Mitä sun pitäis tehdä nyt?Syödä varmaa, mut parempaa puuhaa just ny. Oletko koskaan saanut niin omituista ajatusta päähäsi, että mietit itsekin mistä moinen ajatus tuli?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 19, 2019 17:38:24 GMT
juuu monestikin tosin yleensä se tapahtuu kun on juuri mennyt nukkumaan ja ennen nukahtamista sitä tajuaa päässä liikkuvan kaikenlaisia kummia ajatuksia ja sitten havahtuu että 'hetkinen miks mä mietin balettia tanssivia kissoja"
Kenen luona olit viimeksi kylässä?
|
|
|
Post by adalmiia on Feb 20, 2019 18:57:19 GMT
En oo kyllä hetkeen ollu kenelläkään kylässä D: viimeksi taisin kuitenkin käydä veljen luona katsomassa sen uutta kissaa
Onko sulla seinällä julisteita tai tauluja?
|
|
|
Post by Angelus on Feb 20, 2019 21:49:20 GMT
Tällä hetkellä ei ole yhtäkään taulua tai julistetta seinällä. Olen kuitenkin hankkinut kaksi kehystä, mutta en tiedä mitkä kaksi laittaisin reilusta kymmenestä julisteesta niihin...
Mikä on viimeisin saavutuksesi?
|
|