|
Post by vanilijallinen on Nov 6, 2017 20:26:53 GMT
Äitienpäivä ja Virallinen FAS-päivä.
Lento- vai laivamatka?
|
|
|
Post by Angelus on Nov 11, 2017 16:31:24 GMT
Valitsen laivamatkan. En ole koskaan lentänyt.
Paras kuulemasi selitys jollekin asialle, joka ei ole mennyt nappiin? (Esim. peruutti puuta päin, koska mutsi sähläsi vieressä)
|
|
|
Post by adalmiia on Jan 24, 2018 8:26:22 GMT
Pikkuveli haluaa syyttää mua aina kaikesta. Esimerkiksi kun heitettiin tikkaa ja se ei osunut tauluun, oli kuulemma mun syy, koska häiritsin sitä (ja siis seisoin vaan ihan hiljaa paikoillani :D)
Jos olisit joku Muumilaakson asukas, kuka olisit?
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 24, 2018 9:20:20 GMT
Niisku. Se on vaan random nörtti joka sählää vaan omia projektejaan kämpässään ja ilkeilee niille jotka eivät muka ole tieteellisesti samalla tasolla. Lisäksi sil oli animessa tyhmät rillit ja sininen tukka #minä
Mitä opit viimeksi?
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jan 24, 2018 11:13:37 GMT
Niisku. Se on vaan random nörtti joka sählää vaan omia projektejaan kämpässään ja ilkeilee niille jotka eivät muka ole tieteellisesti samalla tasolla. Lisäksi sil oli animessa yyhmät rillit ja sininen tukka #minä Mitä opit viimeksi? Sen että kottikärryt ei kulje hyvin kun maassa on 11 senttiä lunta ja painoa 10kg
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jan 24, 2018 11:14:06 GMT
Niisku. Se on vaan random nörtti joka sählää vaan omia projektejaan kämpässään ja ilkeilee niille jotka eivät muka ole tieteellisesti samalla tasolla. Lisäksi sil oli animessa yyhmät rillit ja sininen tukka #minä Mitä opit viimeksi? Sen että kottikärryt ei kulje hyvin kun maassa on 11 senttiä lunta ja painoa 10kg Mikä on suurin sivumäärä jonka olet kirjassa lukenut?
|
|
|
Post by Miopod on Jan 24, 2018 14:12:01 GMT
Varmaan jotain 500+.
Mitä tilasit viimeksi ja mistä?
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 24, 2018 14:47:48 GMT
Kengät Partioaitasta
Millainen susta tulee isona?
|
|
|
Post by Sibe on Jan 24, 2018 15:25:04 GMT
iso ainakin. no ei vaan, toivottavasti oon järkevä ja esimerkillinen ja selviin elämästä hyvin luen enemmän kuin nyt ja pysyn politiikan saralla kartalla erinomaisesti Minkä uuden kielen opiskelun aloittaisit, jos olisi pakko?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 24, 2018 17:11:16 GMT
Hmm, varmaan norjan tai viron, tai ehkä latinan!
Mitä omituisia tapoja sinulla on?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 19:43:14 GMT
aina kun kirjotan salasanaa ja jos jokin keskeyttää mut nii en voi jatkaa sitä kirjottamista siitä mihin jäin vaikka muistasin mihin jäin kirjotan sen kokonaan alusta en osaa sanoa miksi mutta näin teen kai ahdistaisi enemmän olla väärässä sitten muka muistaessaan
Millä yhdellä sanalla kuvailisit Kattilaa?
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 2, 2018 20:33:26 GMT
aina kun kirjotan salasanaa ja jos jokin keskeyttää mut nii en voi jatkaa sitä kirjottamista siitä mihin jäin vaikka muistasin mihin jäin kirjotan sen kokonaan alusta en osaa sanoa miksi mutta näin teen kai ahdistaisi enemmän olla väärässä sitten muka muistaessaan Millä yhdellä sanalla kuvailisit Kattilaa? Inspiroiva. Onko sinulla ollut kurkunpään tulehdusta tälleen isompana?
|
|
|
Post by adalmiia on Feb 3, 2018 7:40:36 GMT
Ei oo kyllä koskaan ollut
Jos sinulla olisi aikakone, minne matkustaisit?
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 3, 2018 7:42:11 GMT
Ei oo kyllä koskaan ollut Jos sinulla olisi aikakone, minne matkustaisit? Näkemään dinosauruksia ja onks niitä ikinä ollu. Millaiseksi luokittelet rahan arvon?
|
|
|
Post by Miopod on Nov 20, 2018 21:55:02 GMT
Kalliiksi.
Mikä on mielenkiintoisin joululahja mitä oot saanu?
|
|