|
Post by petefromtheshop on Aug 10, 2017 13:40:42 GMT
uskon siihen et rapu on oikeesti putin (!)
Millanen on sun lempitakki? :--D
|
|
|
Post by Miopod on Aug 10, 2017 15:15:24 GMT
Mun talvitakki on aivan ihana. Se on semmonen johki mun polviin asti ja se on vähä niinku jotain tweediä mut tosi paksua sellasta ja siinä on mustaa ja jotain tummantummanpinkkiä ja siinä on isot metallinapit ja kaks taskua ja se on lämmin.
Mikä on sun lemppari "aikuisten piirretty"? (esim. simpsonit, south park, pasila jne.)
|
|
|
Post by Magnifique on Aug 10, 2017 16:13:54 GMT
mä en ihan hirveesti niitä oo kattonu et tyylii simpsonit on ainoo mitä oon ees kattonu millaset on sun lempipetivaatteet?
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 10, 2017 16:59:17 GMT
Oon salaa noin 4-vuotias ja ostin pokemon-lakanat jotka on ihan 10/10. En kyl oo vielä ehtiny käyttää niitä joten siltä varalta et ne onkin epämukavat, mul on tosi kivat mustavalkoraidalliset.
Millaisista tuoksuista pidät?
|
|
|
Post by Miopod on Oct 6, 2017 21:57:26 GMT
Teestä ja semmosista hyvistä. Kaikki tuoksukynttilät on hyviä. Ja kirjoista.
Tykkäätkö tehdä sanaristikoita?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 7, 2017 12:52:06 GMT
Tykkään! (ja oon toivottoman huono niissä :-D)
Tahtoisitko olla kuuluisa?
|
|
|
Post by Sibe on Oct 15, 2017 18:23:04 GMT
En mä oikeestaan usko, että haluaisin, koska se valokeilassa oleminen ois varmasti kamalan stressaavaa ja ahdistavaa, kun yksityiselämä olisi vaikeaa pitää esimerkiksi pois toimittajien ulottuvilta.
Sun unelmatatuointi?
|
|
|
Post by Magnifique on Oct 15, 2017 21:11:18 GMT
oii tää onki vaikee. oon melko paljon puhunu yhen kaverin kans tatuoinneista lähiaikoina. mut niinku tykkään piirtää mandaloita paljon niii joku sellanen ois tosi ihana. tai joku disney-aiheinen tatuointi ois kans kiva.
lempijäätelömaku?
|
|
|
Post by adalmiia on Oct 22, 2017 10:15:18 GMT
Suklaa ehdottomasti. Mut minttujäätelö on kans tosi hyvää
Mistä keksit nimimerkkisi?
|
|
|
Post by Miopod on Oct 22, 2017 10:44:52 GMT
Tää on mun tosi vanha vakionimimerkki Se sai alkunsa jostain insidevitsistä yhen kaverin kans. Me roolipelattiin yläasteella paljo meidän omilla hahmoilla. Mun kaverin hahmon nimi oli Rito ja mun hahmon nimi oli Mio. Mun kaveri teki kerran typon ja kirjotti sen tekstissä että iRito ja sit mä olin vaan sillee "Apple iRito ja sen lisälaite Miopod" ja musta se sit kuulosti niin hyvältä et aloin käyttämään sitä nimimerkkinä Mikä on sun lempikasvi?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 24, 2017 10:23:41 GMT
Tää on mun tosi vanha vakionimimerkki Se sai alkunsa jostain insidevitsistä yhen kaverin kans. Me roolipelattiin yläasteella paljo meidän omilla hahmoilla. Mun kaverin hahmon nimi oli Rito ja mun hahmon nimi oli Mio. Mun kaveri teki kerran typon ja kirjotti sen tekstissä että iRito ja sit mä olin vaan sillee "Apple iRito ja sen lisälaite Miopod" ja musta se sit kuulosti niin hyvältä et aloin käyttämään sitä nimimerkkinä Mikä on sun lempikasvi? vähänkö ihana toi tarina :'DD Mun all time favorite kasvi oli miuku-miuku joka oli kärpäsloukku mut se kuoli traagisesti :--(( mut nii, tykkään lihansyöjäkasveista, ne on kauheen jänniä jännätyksiä Mikä ilahdutti sua viimeksi?
|
|
|
Post by Sibe on Oct 27, 2017 17:17:10 GMT
ehkä eilen illalla kun soitin ystävälleni ja hän sanoi, että oi ihana kuulla sun ääntä ja kaikkeeee <3 vaikka opiskelikin samalla, mutta niinku ääää
katsotko Supernaturalia?
|
|
|
Post by swordsman on Oct 27, 2017 18:03:45 GMT
En katso, mut se vaikuttaa hyvältä sarjalta!
Tykkäätkö talvesta?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 29, 2017 20:52:42 GMT
No heti ekana tekis mieli vaa sanoo et EN HYI mut kyl mä toisaalta tykkään talvessa monistakin asioista niiku siitä, että yöt on oikeesti pimeitä, tähdet näkyy ja se melankolisuuskin on jollain tapaa viehättävää. Ja koska inhoon sellasta hiostavuutta ja kuumuutta, niin nautin tosta kylmästä, raikkaasta ilmastakin siihen asti et on nii kylmä et tuntuu ettei henki enää kulje. En vaan tykkää siitä että joudun vaikka kävelee kouluun hirveissä pakkasissa ja se jatkuva pimeyskin on tosi uuvuttavaa pidemmän päälle. Joten sanoisin et tykkään talvesta niiden ekojen leutojen kuukausien ajan (paitsi jos joudun harrastamaan minkään sortin talviurheilua)
Onko sulla mitään jopa vähän epärealistista ammattiin tai elämäntapaan liittyvää haavetta, jota et välttämättä aio toteuttaa millään tavalla? Siis millanen tapa elää ja tienata kiehtoo sua?
|
|
|
Post by Miopod on Oct 30, 2017 14:10:20 GMT
No siis mä haluisin tehä vaan tosi montaa eri asiaa. Vaikka montaa eri ammattia tai työtehtävää ja mennä eri paikkohin ja kokeilla kaikenlaista. Mutku kaikki on aina niin hankalaa ja kuitenki jään jumiin johki yhdeen juttuun ja yhteen paikkaan yksin ja sit huomaan et oonki 85 enkä oo tehny elämälläni juuri mitään. Mun ultimate haaveammatti oli että saisin tutkia tähtiä. Olla niinku joku astronomi tai joku avaruushyypiö mut siihen tarvii niin paljo matikkaa jota en osaa yhtää. :'D Nyt ois kivaa jos saisin tehä jotain luovaa työtä. Oisin halunnu olla kääntäjä ja kuvittaja samaan aikaan mut molemmat on freelance ammatteja ja nykyään on niin hankala päästä opiskeleen toistaki alaa nii jos toteuttaisin ton niin joutuisin kuitenki ottaan jonku paskaduunin siihen rinnalle. Ja sit taas en välttämättä jaksais/kerkeis tehä noita muita töitä. ( Mikä on sun lempi juhla?
|
|