|
Post by Candypompom on Aug 11, 2016 12:53:08 GMT
00:00
onko omena hyvää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 11, 2016 13:36:10 GMT
on se aika ainakin ne vihreet
Kumman ottaisit mieluummin: Yksityiskoneen vai yksityiskokin?
|
|
|
Post by Miopod on Aug 11, 2016 14:56:24 GMT
Tykkään kokata ite joten valitsen koneen.
Millä nettisivulla käyt eniten?
|
|
|
Post by Hermeliini on Aug 11, 2016 20:50:37 GMT
Howrse
Pärjäisitkö 24h ilman somea? Jos et, miksi?
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 11, 2016 21:51:41 GMT
lasketaanko youtube someksi? jos joo, nii ehkä justii ja justiin :--D
mikä on sun lempiruoka?
|
|
|
Post by adalmiia on Aug 12, 2016 4:51:37 GMT
Pizza
Pöytäkone vai läppäri
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 12, 2016 5:50:50 GMT
Läppäri
Tykkäätkö sun elämästä?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 12, 2016 10:02:08 GMT
Tykkään mut haluan enemmän.
Lukio vai amis? :-D
|
|
|
Post by Angelus on Aug 12, 2016 11:26:48 GMT
Amis
Matka menneisyyteen vai tulevaisuuteen?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 12, 2016 13:01:03 GMT
Menneisyyteen, tulevaisuus on niin pelottavaa.
Mikä oli tän päivän paras hetki?
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 12, 2016 15:35:26 GMT
Ku paisto aurinko ja niin täydellisen sopiva vastatuuli että ihan hymyilytti.
Mikä nolotti viimeksi?
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 12, 2016 15:50:48 GMT
en tiiä onko viimeks, mutta ainoo mikä nyt muistuu mieleen: työkaveri lopetti töissä ja toivotti hyvää kesää. se katto mua silmiin ja mun piti sanoa samoin, mutta menin lukkoon ja sönkötin - enkä saanu sanotuksi kun vaan 'sssss' :-----D
missä sait viimeksi kivaa asiakaspalvelua?
|
|
|
Post by Angelus on Aug 12, 2016 16:30:36 GMT
Tais olla Musti&Mirri-liikkeessä
Jos saisit valita yhden tv-sarjan, johon pääsisit jakson verran näyttelemään, niin mikä se olisi ja millainen roolisi olisi?
|
|
|
Post by Miopod on Aug 13, 2016 3:21:16 GMT
Jaa'a nyt on vaikee valinta... Tykkään aina kuvitella itteni kaikkiin teeveesarjoihin mukaan yheksi hahmoksi mutta niitä on niin paljo. Doctor Whossa oisin varmaan joku yhen jakson companion. (todennäköisesti jossain jouluspesiaalissa ja kuolisin jakson lopussa :DD) Mut maininnan arvosta on kans että useimmissa sarjoissa oisin joku sisäkkö tai palvelustyttö (emt niin moni kiva sarja sijottuu johki 20-luvulle) Oon keksiny oikeen kronologisen järjestyksenki mun fiktiiviselle sisäkköelämälle: Ekana mä muutan suomesta 15-vuotiaana Yorkshireen Downton Abbeyyn sisäköksi vuonna 1912. Sit muutaman vuoden oleilun jälkeen ne ylentää mut Lady Edithin kamarineidiksi. Jättäydyn palveluksesta joskus vuonna 1928 koska Lady Edith meni naimisiin ja muutti perheineen pois ja väkeä jouduttiin vähentään enivei. Sit vuonna 1929 astun Jeeves ja Wooster sarjasta Bertie Woosterin palvelukseen Lontooseen taas sisäköksi alkuperäsen suunnitelman mukaan vaan siksi aikaa että se löytää uuden miespalvelijan ku oli antanu vanhalle potkut, mut sitte se päättiki antaa myös munki jäädä koska koki mut hyödylliseksi. Sit joskus 30-luvun lopulla palaan takasi Yorkshireen ja ryhdyn kokiksi Siegfried ja Tristan Farnonin ja James Herriotin eläinklinikalle Kaikenkarvaiset ystäväni sarjasta. :DD Mut jos saan olla vaan yhen jakson ajan nii oisin todennäkösesti vaan joku paska sisäkkö joka tekee virheen ja saa potkut jakson lopussa. (tai emt voin varmaan olla myös jonku vierailijan kamarineiti joka tuli sinne hengaan sen mukana) (ohoh, sori pitkästä vastauksesta :'D)
Kehen tai mihin koet samaistuvasi eniten? Saa olla mikä tai kuka vaan, oli sitte olemassa tai ei.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 17, 2016 13:27:10 GMT
Hmm itseeni?
No jaa, en tiiä. Näin ekana tulee mieleen Vincent van Gogh, se on aina ollu musta ihan kiinnostava mut sen historiatestin jälkeen aloin lukee siitä vähän tarkemmin ja huomasin, että sen ajatusmaailma itse asiassa on aika samankaltanen mitä mulla.
Mut sit toisaalta en tiiä voinko samaistuu sellaseen mitä en oo koskaan nähny muualla kuin kuvissa/maalauksissa, ja elihän se muutenkin ihan eri ajalla ja oli varmaan paljon fiksumpi mitä minä (:DD).
Samaistun kyllä moniin ihmisiin mut en oikeestaan kehenkään silleen kokonaisvaltaisesti, aina vaan joihinkin pieniin asioihin. Pienenä samaistun aina mun isoveljeen (okei - palvoin sitä) mut nykyään en enää niinkään.
oon vähän tämmönen special snowflake ... ok, en,tunnen vaan liian vähän ihmisiä :DDD
Nii ja kysymys: Millasista kengistä tykkäät eniten?
|
|