|
Post by Angelus on Nov 11, 2016 21:50:56 GMT
Kyll se varmasti on perhe. Vaikka oon materiaalisti (tykkään tavaroiden ostamisesta - tällä hetkellä eniten tulee ostettua luminarcin lasiesineitä & [vanhoja] sarjakuvia, koska ne ovat vain niin hyviä), niin kyllä ihan ihmiset ottaa sen etusijan.
Jos joutuisit luopumaan yhdestä aististasi, mikä se olisi?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 12, 2016 10:26:23 GMT
pelottava kysymys ehkä haju/makuaistista. Tai kun hajuaistihan on niin linkittyny makuaistiin niin ettei ilman toista oo toistakaan? tai jotenkin niin
rakastan ruokaa mut sit alkasin varmaa oikeesti syömään terveellisesti ja korvaisin hyvän makuset ruuat muutoin hyvää oloo tuottavilla ruuilla
tai sit varmaa alkasin syömään kivantuntusia ruokia, kuten sipsejä ja panna cottaa, ja sit lihoisin, emt
hajuaistia en taas oo koskaan pitäny kovin suuressa arvossa, en saa eri hajuista niin vahvoja kiksejä mitä monet muut mut haistelen kyllä mausteita ennen kun laitan niitä ruokaan, niin se varmaa vaikuttais mun kokkaustaitoihin mun toisaalta jos mulla ei ois makuaistia niin tuskin se haittais.. :Dd
Mitä eri värejä eri instrumentit kuvaa? jos sun pitäs siis selittää sokealle värejä musiikin avulla
|
|
|
Post by Sibe on Dec 5, 2016 18:37:40 GMT
haluaisin osata vastata tohon kysymykseen, mutta oon niin epämusikaalinen ihminen, joten en pysty D: eikä riitä kyllä mielikuvituskaan. sorry. olipas lame vastaus.
mutta tää keskustelu on musta niin kiva, niin halusin herättää tän ;_;
mitä asiaa kaipaat just nyt?
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 5, 2016 18:55:28 GMT
Tää kuulostaa varmaan kauheen dramaattiselta mut mielenrauhaa :^D Oon kauheen stressaantunu just nyt ku vuos loppuu ja kaikki jutut pitäs saada valmiiks ja raportit kirjotettua ja tentit läpi ja h nn nn g h. En nuku kunnolla ja syön pelkkää paskaa. Tiiän et kohta helpottaa mut just nyt oon aika kireenä koko ajan.
Mikä on sun turhin taito? (Esim. silmien tärisytys tai se et muistaa piin likiarvosta 79 ekaa desimaalia tai se et muistaa kaikkien Star Trek -jaksojen nimet)
|
|
|
Post by Sibe on Dec 5, 2016 19:07:43 GMT
mulla on varmaan paljon turhia taitoja :'''D varmaan ainakin se, että yleensä muistan tyyliin ulkoa, millä sivulla oon jossain romaanissa (ainakin suurinpiirtein, joskus ihan tasan sivumäärän). en nyt just keksi turhempaa taitoa lel
millainen mielipide sulla on viimeksi katsomastasi leffasta? (ja mikä leffa kyseessä)
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 5, 2016 20:03:34 GMT
en ees muista, minkä leffan oon kattonu viimeks, siitä on niin kauan D:
mikä sai sut viimeksi nauramaan?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 5, 2016 20:08:21 GMT
no tää joulukalenterisähläys </3
Onko sun kieli ikinä jumittunut jäiseen metallitankoon tai vastaavaan? :''DD
|
|
|
Post by swordsman on Dec 6, 2016 9:35:26 GMT
ei ole :-D
millainen maisema huoneesi ikkunasta näkyy?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 6, 2016 10:02:58 GMT
Naapurin talot, meidän katu ja vähän kauempana olevat kadut ja talot + pienen pieni metsäkaistale ja puita
Mikä on mieliruokasi?
|
|
|
Post by Sibe on Dec 6, 2016 12:15:50 GMT
lasketaanko suklaa? kyl mä tykkään tosi paljon esim karjalanpiirakoistakin, jouluruoasta, lasagnesta, nuudeleista, broilersalaatista, jne jne. ei ehkä ollu hyvä alkaa vastamaan tähän kun on nälkä :----D tulee vaan pahempi nälkä
miten muuttaisit sun koulua jos voisit?
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 6, 2016 13:55:34 GMT
poistaisin kaikki ärsyttävät ihmiset ja muutaisin sen lähemmäs mua :---D
mikä on sun lempijouluruoka?
|
|
|
Post by renak on Dec 6, 2016 15:49:47 GMT
Imelletty perunalaatikko
Muumilimppari vaiko smurffilimppa?
|
|
|
Post by Jp on Dec 7, 2016 19:08:54 GMT
En juo limsoi, ku hiilihapot on number one enemy.
Hauskin sanonta minkä oot kuullu?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 8, 2016 9:39:47 GMT
''Dad, you've always been like a father to me''
toi on niin tyhäm etten kestä
Mikä on hienoin kala?
|
|
|
Post by Angelus on Dec 8, 2016 9:58:59 GMT
Kampela.
Oletko parin kuukauden sisällä kerennyt liukastumaan jään takia esim. selältesi?
|
|