|
Marvel
Dec 21, 2017 19:37:04 GMT
Post by Aino on Dec 21, 2017 19:37:04 GMT
Veikkaisin, että se tulee DVD:nä jo ennen Infinity Waria, varma en kyllä ole. Se oli kyllä mahtava leffa, suosittelen! joo, toivotaan niin! se vaikuttaakin tosi hyvältä, vaikken ollukaan aluks kovin innoissani siitä et siinä on Hulk ja jotain avaruushömppää (en kauheesti tykänny Guardians of the Galaxysta) :-D Itse taas tykkään avaruushömpästä
|
|
|
Marvel
Jan 16, 2018 18:08:01 GMT
Post by Sibe on Jan 16, 2018 18:08:01 GMT
En ees muistanu tätä keskustelua, mut kiva että löysitte tän! Mua harmittaa, kun haluisin nähdä Thor Ragnarokin mut sitä ei näytetä enää missään lähempänä kun pääkaupunkiseudulla :--( Muuten jaksaisin kyl oottaa et se tulee DVD:lle, mut haluisin ehdottomasti nähdä sen ennen Infinity Waria, enkä oo ihan varma ehditäänkö se DVD julkasta siihen mennessä D: :---(( itse en menny ees sitä katsomaan, vaikka halusin, koska en oo vielä nähnyt aiempia Thoreja yhyy ++ rakastin Guradians of the galaxya
|
|
|
Marvel
Feb 15, 2021 23:34:30 GMT
Post by Miopod on Feb 15, 2021 23:34:30 GMT
Onko kukaan muu seurannu WandaVisionia?
|
|
|
Marvel
Mar 3, 2021 13:38:02 GMT
Post by swordsman on Mar 3, 2021 13:38:02 GMT
Onko kukaan muu seurannu WandaVisionia? Mä joudun vielä lukuloman loppuun asti välttämään spoilereita parhaani mukaan, mut aion kyllä maratoonata sen heti kun mun kokeet on ohi! Tuntuu muuten viime vuoden jälkeen ihan absurdilta miten älyttömän paljon marvelilla on taas suunnitelmia seuraavalle parille vuodelle :-D
|
|
|
Marvel
Apr 14, 2021 18:20:13 GMT
Post by swordsman on Apr 14, 2021 18:20:13 GMT
Okei, oon taas ajan tasalla. Katoin WandaVisionin ja tähänastiset jaksot Falcon and The Winter Soldierista. Varsinkin WandaVision yllätti kyllä tosi positiivisesti. Tai siis osasin kyllä odottaa et se on hyvä, mutta en ois uskonu että mun Marvel-innostus tulee vielä näin vahvasti takasin. Endgamen jälkeen aattelin etten jaksa enää kauheesti innostua tulevista Marvel-jutuista, mut nyt oonkin kinda innoissani niistä?? (Ai niin, katoin myös sen parin vuoden takasen X-Men: Dark Phoenix -leffan muutama viikko sitten. Se oli vielä huonompi kun odotin.)
|
|