|
Post by swordsman on Jun 18, 2015 18:34:36 GMT
no höh mut tykkää ihan vapaasti mistä haluut tykätä ja tutustu marveliin vielä paremmin! Oon kyllä tykännyt niistä parista leffasta mitä oon kattonut ja haluisin katsoa lisääkin jahka vain löytäisin motivaatiota! :'D joo, kato ihmeessä, suurin osa niistä leffoista on tosi hyviä! ja 80-luvun marvel-sarjikset vasta hyviä onkin!
|
|
|
Marvel
Jun 18, 2015 18:37:29 GMT
via mobile
Post by swordsman on Jun 18, 2015 18:37:29 GMT
no huhhuh, taitaakohan yks maratooni riittää? nojaa, ois sitte varmaan pari päivää siinä mut siis tarkotus ois Capit, Iron Manit, Thorit, Hulk, Guardians of the Galaxy kattoo et en tiiä onks niitä sit muita niin oleellisia liittyen esim Avengersseihin eipä niitä taida oikein muita olla, mustalla leskellä ja haukansilmällä kun ei oo omia elokuvasarjoja. muistin muuten just et unohdin aikasemmasta leffaluettelostani hulkin ja spider-manit!
|
|
|
Marvel
Jun 19, 2015 11:29:01 GMT
Post by Sibe on Jun 19, 2015 11:29:01 GMT
nojaa, ois sitte varmaan pari päivää siinä mut siis tarkotus ois Capit, Iron Manit, Thorit, Hulk, Guardians of the Galaxy kattoo et en tiiä onks niitä sit muita niin oleellisia liittyen esim Avengersseihin eipä niitä taida oikein muita olla, mustalla leskellä ja haukansilmällä kun ei oo omia elokuvasarjoja. muistin muuten just et unohdin aikasemmasta leffaluettelostani hulkin ja spider-manit! jeps voi kyllä olla että siitä maratoonista ei tuu mitään mut voivoi
|
|
|
Marvel
Jun 19, 2015 11:53:55 GMT
via mobile
Post by swordsman on Jun 19, 2015 11:53:55 GMT
eipä niitä taida oikein muita olla, mustalla leskellä ja haukansilmällä kun ei oo omia elokuvasarjoja. muistin muuten just et unohdin aikasemmasta leffaluettelostani hulkin ja spider-manit! jeps voi kyllä olla että siitä maratoonista ei tuu mitään mut voivoi no eihän niitä oo pakko kaikkia putkeen kattoa jos ei voi sitä maratoonia pitää
|
|
|
Marvel
Jun 19, 2015 11:59:53 GMT
Post by Sibe on Jun 19, 2015 11:59:53 GMT
jeps voi kyllä olla että siitä maratoonista ei tuu mitään mut voivoi no eihän niitä oo pakko kaikkia putkeen kattoa jos ei voi sitä maratoonia pitää jeps
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Marvel
Jun 19, 2015 18:27:49 GMT
Post by itseironia on Jun 19, 2015 18:27:49 GMT
thank god et löysin täältä sielunsiskoja tässä marvel fanituksessa tuntuu vaan niin yksinäiseltä ku ei kukaan kaveripiiristä välitä tästä fanituksesta juuri yhtään ite oon lukenu sarjiksia tässä joku viitisen vuotta ja nyt luen uudelleen civil waria koska se pärähtää kuiteki melko pian teattereihin (tai no pian ja pian...) ja venailen vaa et saadaa tää toka phase loppuun ja päästää alottaa tota kolmosta kuka/ketkä on teidän lempihahmot? 8)
|
|
|
Marvel
Jun 20, 2015 6:45:15 GMT
via mobile
Post by swordsman on Jun 20, 2015 6:45:15 GMT
thank god et löysin täältä sielunsiskoja tässä marvel fanituksessa tuntuu vaan niin yksinäiseltä ku ei kukaan kaveripiiristä välitä tästä fanituksesta juuri yhtään ite oon lukenu sarjiksia tässä joku viitisen vuotta ja nyt luen uudelleen civil waria koska se pärähtää kuiteki melko pian teattereihin (tai no pian ja pian...) ja venailen vaa et saadaa tää toka phase loppuun ja päästää alottaa tota kolmosta kuka/ketkä on teidän lempihahmot? 8) munkaan kaveripiirissä kukaan ei oo marvelista ollenkaan kiinnostunut, mut onneks netti on olemassa :DD ite oon ollu näistä kiinnostunu vasta nyt ehkä vuoden jos sitäkään. oon lukenu sarjiksia kolme spider-man vuosikertaa ja yhden x-men vuosikerran, jonkun verran ihmenelosia ja spidermania mitä mun isovanhemmilta löytyy ja jonkun verran jotain uudempia. haluisin kyllä etenkin niitä 80-luvun sarjiksia lukea vaikka kuinka paljon, mut kirjastossa ei ole enempää ja antikvariaatissa on vaan yksittäisiä numeroita. leffoja sen sijaan oon nähnyt parikymmentä. mun top-3 lempihahmot on virallisesti nämä: 1. Liekki 2. Loki 3. Kapteeni Amerikka niiden lisäksi tykkään tosi paljon ainakin spider-manista ja onhan x-menin jäsenetkin ihan kivoja (paitsi feeniks, yh, siitä en oo tykänny ikinä)
|
|
|
Marvel
Jun 20, 2015 13:38:38 GMT
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 13:38:38 GMT
oon tämmönen wannabe marvelisti
|
|
|
Marvel
Jun 20, 2015 13:48:29 GMT
via mobile
Post by swordsman on Jun 20, 2015 13:48:29 GMT
oon tämmönen wannabe marvelisti tänne vaan! mäkään en oo ihan varma voinko rehellisesti sanoa olevani marvelisti kun en oo kuitenkaan kauheen paljoo niitä sarjiksia lukenu, mut anyway. ainakin tykkään aiheesta ihan älyttömästi ja muut väittää et otan kaiken siihen liittyvän liian tosissani :DD
|
|
|
Marvel
Jun 20, 2015 13:59:02 GMT
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 13:59:02 GMT
oon tämmönen wannabe marvelisti tänne vaan! mäkään en oo ihan varma voinko rehellisesti sanoa olevani marvelisti kun en oo kuitenkaan kauheen paljoo niitä sarjiksia lukenu, mut anyway. ainakin tykkään aiheesta ihan älyttömästi ja muut väittää et otan kaiken siihen liittyvän liian tosissani :DD meinasin että katon kesällä marvel-leffoja mutta se vähän jäi... niiku ne tuhat muuta juttua mitä meinasin tehä sarjakuvia en kauheesti oo lukenu vaikka haluaisinkin : ((( no mut joka tapauksessa mäkin tykkään aiheesta vaikken mikään vannoutunut fani olekaan :D
|
|
|
Marvel
Jun 20, 2015 15:35:42 GMT
via mobile
Post by swordsman on Jun 20, 2015 15:35:42 GMT
tänne vaan! mäkään en oo ihan varma voinko rehellisesti sanoa olevani marvelisti kun en oo kuitenkaan kauheen paljoo niitä sarjiksia lukenu, mut anyway. ainakin tykkään aiheesta ihan älyttömästi ja muut väittää et otan kaiken siihen liittyvän liian tosissani :DD meinasin että katon kesällä marvel-leffoja mutta se vähän jäi... niiku ne tuhat muuta juttua mitä meinasin tehä sarjakuvia en kauheesti oo lukenu vaikka haluaisinkin : ((( no mut joka tapauksessa mäkin tykkään aiheesta vaikken mikään vannoutunut fani olekaan mun ongelmana on nykyään et oon nähny jo melkein kaikki leffat eikä sarjiksia löydy halvalla oikein mistään : ( oon nyt kesällä sit vaan kattonu uudestaan noita leffoja mitkä oon jo nähny
|
|
|
Marvel
Jun 20, 2015 15:47:13 GMT
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 15:47:13 GMT
meinasin että katon kesällä marvel-leffoja mutta se vähän jäi... niiku ne tuhat muuta juttua mitä meinasin tehä sarjakuvia en kauheesti oo lukenu vaikka haluaisinkin : ((( no mut joka tapauksessa mäkin tykkään aiheesta vaikken mikään vannoutunut fani olekaan mun ongelmana on nykyään et oon nähny jo melkein kaikki leffat eikä sarjiksia löydy halvalla oikein mistään : ( oon nyt kesällä sit vaan kattonu uudestaan noita leffoja mitkä oon jo nähny höh, mulla taas on kohtuu paljon näkemättä niitä ja sarjikset on aika törkee kalliita + niitä ei oikee löydä suomesta
|
|
|
Marvel
Jun 20, 2015 15:55:37 GMT
via mobile
Post by swordsman on Jun 20, 2015 15:55:37 GMT
mun ongelmana on nykyään et oon nähny jo melkein kaikki leffat eikä sarjiksia löydy halvalla oikein mistään : ( oon nyt kesällä sit vaan kattonu uudestaan noita leffoja mitkä oon jo nähny höh, mulla taas on kohtuu paljon näkemättä niitä ja sarjikset on aika törkee kalliita + niitä ei oikee löydä suomesta kalliita ja hankalia löytää ne sarjikset on joo. me käytiin joku päivä antikvariaatissa kattomassa löytyiskö sieltä, mut siellä oli vaan irtonumeroita joita ei viitti ostaa kun ne on keskeltä jatkotarinaa. ja nekin makso 1,50€ kappale. olis vaan pitäny viime joululomalla ostaa tukholmasta yhestä upeesta kaupasta englanninkielisiä marvel-sarjiksia. ja wolverine-pehmolelu. se kummittelee mun mielessä vieläkin kun jätin sen sinne kauppaan.
|
|
|
Marvel
Jun 20, 2015 16:33:58 GMT
Post by Sibe on Jun 20, 2015 16:33:58 GMT
thank god et löysin täältä sielunsiskoja tässä marvel fanituksessa tuntuu vaan niin yksinäiseltä ku ei kukaan kaveripiiristä välitä tästä fanituksesta juuri yhtään ite oon lukenu sarjiksia tässä joku viitisen vuotta ja nyt luen uudelleen civil waria koska se pärähtää kuiteki melko pian teattereihin (tai no pian ja pian...) ja venailen vaa et saadaa tää toka phase loppuun ja päästää alottaa tota kolmosta kuka/ketkä on teidän lempihahmot? 8) munkaan kaveripiirissä kukaan ei oo marvelista ollenkaan kiinnostunut, mut onneks netti on olemassa :DD ite oon ollu näistä kiinnostunu vasta nyt ehkä vuoden jos sitäkään. oon lukenu sarjiksia kolme spider-man vuosikertaa ja yhden x-men vuosikerran, jonkun verran ihmenelosia ja spidermania mitä mun isovanhemmilta löytyy ja jonkun verran jotain uudempia. haluisin kyllä etenkin niitä 80-luvun sarjiksia lukea vaikka kuinka paljon, mut kirjastossa ei ole enempää ja antikvariaatissa on vaan yksittäisiä numeroita. leffoja sen sijaan oon nähnyt parikymmentä. mun top-3 lempihahmot on virallisesti nämä: 1. Liekki 2. Loki 3. Kapteeni Amerikka niiden lisäksi tykkään tosi paljon ainakin spider-manista ja onhan x-menin jäsenetkin ihan kivoja (paitsi feeniks, yh, siitä en oo tykänny ikinä) mulla taas kaveripiirissä on parikin jotka fanittaa Marvelia mut joo voisin oikeesti joku päivä kattoa ne leffat "järjestyksessä", u know? siis se kun Tesseract juttu kulkee jossain mukana ja niitä eri hahmoja ja sillee niin miten ne tapahtumat menee. Oli aika mind blow kun kaveri selitti niistä ja heti kysyin siltä katotaanko maratoonina :DD noissa phase järjestyksissä siis (anteeks ku en ihan oo varma millä niitä pitäis sanoa)
|
|
|
Marvel
Jun 20, 2015 16:49:21 GMT
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2015 16:49:21 GMT
höh, mulla taas on kohtuu paljon näkemättä niitä ja sarjikset on aika törkee kalliita + niitä ei oikee löydä suomesta kalliita ja hankalia löytää ne sarjikset on joo. me käytiin joku päivä antikvariaatissa kattomassa löytyiskö sieltä, mut siellä oli vaan irtonumeroita joita ei viitti ostaa kun ne on keskeltä jatkotarinaa. ja nekin makso 1,50€ kappale. olis vaan pitäny viime joululomalla ostaa tukholmasta yhestä upeesta kaupasta englanninkielisiä marvel-sarjiksia. ja wolverine-pehmolelu. se kummittelee mun mielessä vieläkin kun jätin sen sinne kauppaan. Se on kauheeta kun näät kaupassa jotain minkä haluat muttet osta sitä vieläki harmittaa kun en pari vuotta sitten ostanu yhtä hienoo paitaa... tuska ei hellitä koskaan. ehkä sä vielä pääset sinne kauppaan joskus
|
|