|
Post by swordsman on Aug 16, 2015 7:23:50 GMT
ai niin, tännekin vois kirjottaa jotain nyt kun oon suurinpiirtein selvillä musiikkimaustani
kuuntelen siis nykyään melkeinpä pelkkää rockia, etenkin alternativea ja indie rockia
|
|
jassuu
Tonttukissa
Haters gonna hate
Heii! ^^
|
Post by jassuu on Aug 16, 2015 17:31:07 GMT
Kuuntelen vähän kaikenlaista mikä on hyvän kuullosta, mut ehkä silti eniten death metallia
|
|
|
Post by Miopod on Feb 23, 2017 23:13:47 GMT
varmaan joku alternative ja indie rock
ja moni muu rock
ja ehkä vähä myös pop
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 5, 2017 19:04:49 GMT
Death, black, thrash, folk ja pagan metal sekä suomirock ja -iskelmä Musamaku pysyny pitkälti samana, mutta folk, black ja pakanametalli on lisääntyny + viikinkimetalli ja ihan perinteinen kansanmusiikki.
|
|
|
Post by Sibe on Mar 9, 2017 19:42:50 GMT
haha oikeesti mielikuvat syyttäsin varmaa oikeesti kissoja paitsi et en kyl tiiä miten ne ois saanu astiakaappien ovet auki mut eihä kissoista koskaa tiiä. tää tunne kun näistä jutuista sen about 1,5 vuotta niin kauan ö.ö
|
|
|
Post by Sibe on Mar 9, 2017 19:44:55 GMT
(1D/bieber/muuteinipop fanit ja muut ei uskalla tulla tänne kun kaikki kuuntelee jtn rockia ja heviä ) mut ite siis kuuntelen kaikkee mikä kuulostaa mun korvaan hyvältä mut soittolistat lähinnä koostuu rockista, indierockista, punk-rockista, jazzista, grungesta ja soulista. Enimmäkseen kuuntelen kaikkee 60-90 lukujen väliltä. hevistä tai vastaavasta en niin paljon välitä, lukuunottamatta rammsteinia. minä uskaltauduin :'D ja sanon ihan suoraan että kuuntelen mielelläni 1D ja olen siis fani mut siis mun musiikkimaku on tosi sekalaista, sillä nyt tykästyin ainakin johonkin indie-biiseihin (sori en oo ennen kuunnellu ni en tiiä jos se jakautuu viel jotenki ), sitten just One Directionia, Nicki Minajia, Cheekkiä, eli sinänsä monimuotoista että on eri tyylejä. Toki en ole kuunnellut raskaampaa musiikkia niin mielipidettä ei oikein ole siitä, mutta oon aika avoin erilaiselle musalle c: musiikkimaku pysyny aika samanlaisena, eli kuuntelen esim noita kolmea artistia vieläkin :-D kuitenkin ehkä hieman laajentunut, kun nykyään menee aavistuksen "raskaampikin" musiikki kuten Starset - en nyt oikein tiiä voiko sitä laskea, mutta jooohhh
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 9, 2017 20:12:23 GMT
syyttäsin varmaa oikeesti kissoja paitsi et en kyl tiiä miten ne ois saanu astiakaappien ovet auki mut eihä kissoista koskaa tiiä. tää tunne kun näistä jutuista sen about 1,5 vuotta niin kauan ö.ö niinpä! musta tuntuu yhä siltä kuin kattila ois eilen perustettu
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 9, 2017 21:39:56 GMT
bruce springsteen ja sit satunnaisia lauluja sieltä sun täältä. rockia ja poppia sanoisin
|
|
|
Post by Sibe on Mar 10, 2017 16:10:47 GMT
tää tunne kun näistä jutuista sen about 1,5 vuotta niin kauan ö.ö niinpä! musta tuntuu yhä siltä kuin kattila ois eilen perustettu joo jep sama juttu! huhhuh
|
|
|
Post by digimonkaiser on Apr 27, 2017 8:36:08 GMT
Digimon musiikki. Nykyään en oikeen mitään muuta kuuntele yksin. Myös toisaalta pidän vähän kaiken tyylisestä musiikista
|
|
|
Post by valiomaito on Jan 17, 2018 11:34:37 GMT
Vähän kaikkee, ei taida olla mitään genreä mistä aina tykkää mut ei mitään sellastkaa mist ei koskaan tykkäis
Mut klassinen pianomusiikki 6/5
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jan 17, 2018 13:57:13 GMT
Semmonen mitä muut ei tajua
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 26, 2018 13:40:09 GMT
(onpa vanha keskustelu, vastaan silti!)
Sekalainen ja hajanainen, lähinnä ehkä alternative rock ja vähän kaikki mikä kuulostaa omaan korvaan hyvältä
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jan 31, 2018 14:33:19 GMT
KAIKKI MENEE.
|
|
|
Post by Miopod on Nov 6, 2020 18:59:10 GMT
Kuin pylly mutta iloista
|
|