unna
Ninja The Cat
|
Post by unna on Jul 3, 2015 16:04:18 GMT
Ihan laidasta laitaan ja fiiliksen mukaan. Toisena päivänä popitan muumibiisejä ja toisena sitten angstaan nurkassa kuunnellen jotai randomia kirkonpolttoheviä, välillä tanssin nolojen rakkauslaulujen tahtiin, kuolaan 60-luvun englantilaisten poikabändien söpöjä jäseniä ja ööm. Ja suomalainen musiikki on parasta ikinä. LATL FTW \,,/ muumibiisit on parhautta OI KYLLÄ Sumio Shiratori on mun idoli ♥
|
|
|
Post by MayMay on Jul 4, 2015 11:05:04 GMT
Melkeen kaikki menee, kuhan siin on joku juttu mikä tekee siit hyvän, kuten esimerkiks cool musiikkivideo
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 4, 2015 22:09:16 GMT
OI KYLLÄ Sumio Shiratori on mun idoli ♥ se saa tungettua musiikkiin niin paljon ilman sanoja. se hämmentää mua.
|
|
unna
Ninja The Cat
|
Post by unna on Jul 4, 2015 22:13:00 GMT
OI KYLLÄ Sumio Shiratori on mun idoli ♥ se saa tungettua musiikkiin niin paljon ilman sanoja. se hämmentää mua. Ja se osaa tehä ihan älyttömän kaunista musiikkia jota kuunnellessa ja toisaalta myös semmosta et kylmät väreet kulkee selkää pitkin ja alkaa väkisinki kattelemaan vainoharhasena ympärilleen et missäpäin niitä mörköjä näkyy :--D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 4, 2015 22:16:54 GMT
se saa tungettua musiikkiin niin paljon ilman sanoja. se hämmentää mua. Ja se osaa tehä ihan älyttömän kaunista musiikkia jota kuunnellessa ja toisaalta myös semmosta et kylmät väreet kulkee selkää pitkin ja alkaa väkisinki kattelemaan vainoharhasena ympärilleen et missäpäin niitä mörköjä näkyy :--D älä vaan tosin musta myös vähän tuntuu et niitä mörkökappaleita kuunnellessa herää se vanha trauma jonka möröstä sain koska ei mikään muu saa mua yhtä vainoharhaseks
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 20:38:32 GMT
Ihan laidasta laitaan ja fiiliksen mukaan. Toisena päivänä popitan muumibiisejä ja toisena sitten angstaan nurkassa kuunnellen jotai randomia kirkonpolttoheviä, välillä tanssin nolojen rakkauslaulujen tahtiin, kuolaan 60-luvun englantilaisten poikabändien söpöjä jäseniä ja ööm. Ja suomalainen musiikki on parasta ikinä. LATL FTW \,,/ muumibiisit on parhautta ihan vaan tän kommentin takia mun päässä alkoi soimaan se muumien alkutunnari "ei lukita yöksi heii muumiitt.."
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 7, 2015 13:07:53 GMT
ihan vaan tän kommentin takia mun päässä alkoi soimaan se muumien alkutunnari "ei lukita yöksi heii muumiitt.." :DD
|
|
|
Post by Sibe on Jul 7, 2015 15:14:12 GMT
ihan vaan tän kommentin takia mun päässä alkoi soimaan se muumien alkutunnari "ei lukita yöksi heii muumiitt.." :DD et kiitos vaan! :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 7, 2015 15:18:32 GMT
|
|
|
Post by Sibe on Jul 7, 2015 15:20:21 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 7, 2015 15:21:57 GMT
paapapapaapapapapaapa maamamamaamamamamaamaa paapapapaapa papapapa paaa
|
|
|
Post by Sibe on Jul 7, 2015 15:22:54 GMT
paapapapaapapapapaapa maamamamaamamamamaamaa paapapapaapa papapapa paaa anteeks mut kuolen nauruun
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 7, 2015 15:24:48 GMT
paapapapaapapapapaapa maamamamaamamamamaamaa paapapapaapa papapapa paaa anteeks mut kuolen nauruun laitoin ton nyt soimaa täysiä seinät tärisee hups
|
|
|
Post by Sibe on Jul 7, 2015 15:26:31 GMT
anteeks mut kuolen nauruun laitoin ton nyt soimaa täysiä seinät tärisee hups omg voin kuvitella tilanteen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 7, 2015 15:28:23 GMT
laitoin ton nyt soimaa täysiä seinät tärisee hups omg voin kuvitella tilanteen astiakaapit kilisee mukavasti
|
|