|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 21:30:24 GMT
antaa tulla.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 13:33:21 GMT
Kaikki käy mutta enimmäkseen (indie) rock
Kai se noin on??
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 13:37:14 GMT
kaikki mun lempparit menee kyl siihen indie/alternative rock lokeroon että se varmaan sit
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 15, 2015 14:03:47 GMT
Death, black, thrash, folk ja pagan metal sekä suomirock ja -iskelmä
|
|
Vermin
Ninja The Cat
"Kyllähän jos kirkko palaa jossain, niin sehän tuo kristillistä porukkaa vaan lähemmäs toisiaan"
|
Post by Vermin on Jun 16, 2015 14:43:34 GMT
Death metal taitaapi olla suosikki genre, mut näi metallin saralla kuuntelen vähä kaikenlaista. Ambient ja ebm käy joissain määrin myös.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 16, 2015 15:07:09 GMT
(1D/bieber/muuteinipop fanit ja muut ei uskalla tulla tänne kun kaikki kuuntelee jtn rockia ja heviä :D)
mut ite siis kuuntelen kaikkee mikä kuulostaa mun korvaan hyvältä mut soittolistat lähinnä koostuu rockista, indierockista, punk-rockista, jazzista, grungesta ja soulista. Enimmäkseen kuuntelen kaikkee 60-90 lukujen väliltä.
hevistä tai vastaavasta en niin paljon välitä, lukuunottamatta rammsteinia.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 21:48:37 GMT
(1D/bieber/muuteinipop fanit ja muut ei uskalla tulla tänne kun kaikki kuuntelee jtn rockia ja heviä ) mut ite siis kuuntelen kaikkee mikä kuulostaa mun korvaan hyvältä mut soittolistat lähinnä koostuu rockista, indierockista, punk-rockista, jazzista, grungesta ja soulista. Enimmäkseen kuuntelen kaikkee 60-90 lukujen väliltä. hevistä tai vastaavasta en niin paljon välitä, lukuunottamatta rammsteinia. minä uskaltauduin :'D ja sanon ihan suoraan että kuuntelen mielelläni 1D ja olen siis fani mut siis mun musiikkimaku on tosi sekalaista, sillä nyt tykästyin ainakin johonkin indie-biiseihin (sori en oo ennen kuunnellu ni en tiiä jos se jakautuu viel jotenki ), sitten just One Directionia, Nicki Minajia, Cheekkiä, eli sinänsä monimuotoista että on eri tyylejä. Toki en ole kuunnellut raskaampaa musiikkia niin mielipidettä ei oikein ole siitä, mutta oon aika avoin erilaiselle musalle c:
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 21, 2015 14:03:13 GMT
"Roskaa"
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 21, 2015 14:36:59 GMT
:'D tämä pätee varmaan munki kohdalla
|
|
faundi
Ninja The Cat
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
|
Post by faundi on Jun 22, 2015 17:23:55 GMT
Vähän kaikkea sieltä sun täältä.
|
|
rubiini66
Ninja The Cat
Laamat tulee ja syö sut
|
Post by rubiini66 on Jun 22, 2015 17:53:11 GMT
vocaloidpaskaa ja sit ärsyttäväst päähä jäävii laului idoliperseilyanimeist
|
|
|
Post by Jp on Jun 29, 2015 6:02:54 GMT
Vähän kaikkea sieltä sun täältä. sama... ihan oikeest, jos joidenkin sarjojen tunnarien kuuntelua ei lasketa tähän... toisaalta tämäkin on hyvin laaja niin animesarjoista Teen Wolfiin. (kirjoitusasusta en tietty oo varma)
|
|
marietia
Tonttukissa
Your heart that must have been in such pain, I will hold it light...
|
Post by marietia on Jun 29, 2015 7:18:24 GMT
Indie pop, k-pop, soul jne...
|
|
unna
Ninja The Cat
|
Post by unna on Jul 3, 2015 11:48:25 GMT
Ihan laidasta laitaan ja fiiliksen mukaan. Toisena päivänä popitan muumibiisejä ja toisena sitten angstaan nurkassa kuunnellen jotai randomia kirkonpolttoheviä, välillä tanssin nolojen rakkauslaulujen tahtiin, kuolaan 60-luvun englantilaisten poikabändien söpöjä jäseniä ja ööm. Ja suomalainen musiikki on parasta ikinä. LATL FTW \,,/
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 3, 2015 11:57:03 GMT
Ihan laidasta laitaan ja fiiliksen mukaan. Toisena päivänä popitan muumibiisejä ja toisena sitten angstaan nurkassa kuunnellen jotai randomia kirkonpolttoheviä, välillä tanssin nolojen rakkauslaulujen tahtiin, kuolaan 60-luvun englantilaisten poikabändien söpöjä jäseniä ja ööm. Ja suomalainen musiikki on parasta ikinä. LATL FTW \,,/ muumibiisit on parhautta
|
|