|
Post by Candypompom on Jun 14, 2015 13:10:09 GMT
tyl sää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 13:19:21 GMT
juhlissa pitää aina ottaa heti kerralla paljon kaikkee ku sitten joko a) ei kehtaa hakee lisää montaa kertaa b) ne ehtii viedä ne ruoat pois Mulle ei oo ikinä käyny tota b-kohtaa mut a kylläkin ihan liian monesti 8(( Miksei nää voinu lopettaa tätä levyä Yesterdaylla, miks tää Dizzy Miss Lizzy piti tunkee tänne viimeiseksi smh siis eihän siinä mitään jos hakee lisää, eihän kukaa ees tajua että haet lisää eikä niitä kiinnostaa jos haet lisää MUT EI KEHTAA ei.
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 14, 2015 13:21:37 GMT
Mulle ei oo ikinä käyny tota b-kohtaa mut a kylläkin ihan liian monesti 8(( Miksei nää voinu lopettaa tätä levyä Yesterdaylla, miks tää Dizzy Miss Lizzy piti tunkee tänne viimeiseksi smh siis eihän siinä mitään jos hakee lisää, eihän kukaa ees tajua että haet lisää eikä niitä kiinnostaa jos haet lisää MUT EI KEHTAA ei. hei mul on sama
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 13:24:44 GMT
siis eihän siinä mitään jos hakee lisää, eihän kukaa ees tajua että haet lisää eikä niitä kiinnostaa jos haet lisää MUT EI KEHTAA ei. hei mul on sama nää on näitä elämääkin suurempia ongelmia.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 13:26:50 GMT
Mulle ei oo ikinä käyny tota b-kohtaa mut a kylläkin ihan liian monesti 8(( Miksei nää voinu lopettaa tätä levyä Yesterdaylla, miks tää Dizzy Miss Lizzy piti tunkee tänne viimeiseksi smh siis eihän siinä mitään jos hakee lisää, eihän kukaa ees tajua että haet lisää eikä niitä kiinnostaa jos haet lisää MUT EI KEHTAA ei. Niin ja varmaan ne on iloisii siitä et niiden pakastin ei täyty syömättömillä kakuilla ja muilla jutuilla. Mut hävettää silti 8( Nyt mua jätskityttää fml
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 14, 2015 13:28:15 GMT
nää on näitä elämääkin suurempia ongelmia. voi vitsi ku otin niin vähän hakisin lisää mutku kaikki luulee et oon semmone ahne kakara joka syö vanhusten herkut...sit alkaa vihjailu vanhemmille - oli toi kakku kyllä hyvää! mitä me kotona syödään (ihanku oottasit et sun vanhemmat ois sillee "syö nyt että ei tartte syödä kotona!!!1111")
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 13:38:57 GMT
Mix nuppineula otettiin pois (
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 14, 2015 13:42:56 GMT
koska tää ei oo tärkee kessa vaa chatti joka on jo alhaal
ja te pidätte tän muutenki hengis
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 13:45:52 GMT
koska tää ei oo tärkee kessa vaa chatti joka on jo alhaal ja te pidätte tän muutenki hengis Mut ihmiset näkis ja löytäis tän paremmin jos tää ois aina tuolla ylhäällä Ku tää tehtiin sen takia et porukka juttelis enemmän 8(
|
|
|
Post by Sibe on Jun 14, 2015 14:00:15 GMT
ihan sama
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 14:02:16 GMT
ihan sama HEI SINÄ OLET EKA UUSI IHMINEN OTA KEKSI
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 14:06:22 GMT
taisin tippuu keskustelun kärryiltä kun syvennyin lukee hesaria, hoh
no mut asiasta kukkaruukkuun ja kukkaruukusta.... viemäriin?
mikä on teidän lempisarjakuva?
|
|
|
Post by Sibe on Jun 14, 2015 14:09:43 GMT
ihan sama HEI SINÄ OLET EKA UUSI IHMINEN OTA KEKSI haha, kiitos paljon :DD Pete: Aku Ankka, koska en oikee lue muita sarjakuvia eh
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 14:10:35 GMT
taisin tippuu keskustelun kärryiltä kun syvennyin lukee hesaria, hoh no mut asiasta kukkaruukkuun ja kukkaruukusta.... viemäriin? mikä on teidän lempisarjakuva? Tällä hetkellä tämä wakonaga.deviantart.com/art/revive5-539159743Nojoojoo mut öö oon aika laiska lukemaan sarjakuvia tbh. Mut mangasarjoista tykkään mm. Prince of Tenniksestä ja Kaze to Ki no Utasta
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 14:11:56 GMT
HEI SINÄ OLET EKA UUSI IHMINEN OTA KEKSI haha, kiitos paljon :DD Pete: Aku Ankka, koska en oikee lue muita sarjakuvia eh Nyt mun pitää taas vaihtaa otsikko tai muuten kusetan ihmisiä. Haluan kyllä nuppineulata tän uusiks prkl mut onko sille tarvetta emt. Nyt jos vielä käyt täällä aktiivisesti juttelemassa niin ois kiva ;w;
|
|